Evleneceğiniz kişiyle aranızda en fazla kaç yaş olabilir?

Soru zaten açık
Güncellemeler:
21saat
Ben en fazla 7-8 diyorum

0|1
5339

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

5339
  • Erkek yinede büyük olsa iyi olur kızdan. Gerçi herşey kafada bitiyo olgunluk çok başka birşey. Misal kız 20 erkek en fazla 25 olabilir.

    1|0
    0|0
    • 18saat

      Ismin güzelmiş

    • Hepsini Göster
    • 18saat

      Umarım bir yerde bir işine yarar.😂 güle güle kullan.

    • 18saat

      Tişikkürler

  • 6 iyi gibi sanki bilemedim. Ismarlama olsa keşke malesef hayat insana her istediğini istediği şekilde vermiyor. Olsun da yaş sorun olsun.

    1|0
    0|0
  • bununla ilgili 1000 yıllık bir hesaplama yöntemi var. gençlik yıllarında yaş aralığı çok darken, olgunluk arttıkça yaş aralığı da açılıyor. hesap şöyle: (erkeğin yaşı/2)+7 basit bir hesap. yani ortaya çıkan sayı erkeğin birliktelik düşünebileceği yaşın başlangıcı oluyor. sen 24 yaşındaysan eğer, 33 yaşındaki bir erkekle dahi olabiliyormuş. ben tarihin yalancısıyım.

    0|0
    0|0
  • Benle aynı yaşıtta olsa daha güzel olurdu..

    Madem aramızda yaş farkı olacak
    Benden en fazla 2 yaş büyük benden de en fazla 3 yaş küçük birisiyle evlenebilirim.

    0|0
    0|0
  • En fazla 6,7. Ben nedense hep büyüklerden hoşlanıyom. Yaşıtlarım hep kardeş gibi geliyo bana 😄

    1|0
    0|0
    • 18saat

      Ben de bir ara öyle düşünüyordum ama artık kardeş olarak görmüyorum yaşıtlarımı😀

  • Ben de kendinden büyük es modasına uyuyorum ve 10 diyorum. Küçükte olabilir

    1|0
    0|0
  • Evleneceğim adamla aramda olacak yaş farkına sınır koymam, Hoşuma gittiyse anlaşabiliyorsam 10 yaş farkta olur 20 yaş farkta
    Yaşça büyük erkekler ilgimi çekiyor yalnızca.

    1|1
    0|0
    • 20saat

      zaten senin yaşıtın eli şeyinde gezen babasının cebinden para aşıran itin tekidir

  • en fazla 10 ama bunun yetiskin ve genc diye 2 sinifa ayirmak gerek yetiskinlerde 15 genclerde max 7 orta yaslarda 10

    0|0
    0|0
  • şuanki sevgilimle aramda 8 yaş var ama küçük olmasına karşın genelde olgun düşünceli birisi o yüzden önemsemiyorum, aksi olsa zaten uğraşamazdım çocuk gibi davranan biriyle

    0|0
    0|0
  • En fazla 5 yas buyuk ya da iki yas kucuk olabilir.

    1|0
    0|0
  • Bu konuda sınırlarım dar değildir.
    Alt sınır kişinin karakter olgunluğuna bağlı, üst sınır ise 40.

    1|0
    0|0
  • en fazla 10 olabilir aynı yaş ya da 5 yaş büyükte olabilir benden

    2|0
    0|0
  • 5-6 diyorum en fazla. Kendi yasıtı ve kafa uyumu bir olabilir

    0|0
    0|0
  • 10 yaşa kadar normal buluyordum, kendisi ile aramızda 7 yaş var.

    0|0
    0|0
  • 20 de olsa umrumda değil kimin ne düşündüğü kendime ona bakarım

    2|1
    0|0
  • Benden kucuk olmasin da en fazla 8 yas buyuk olabilir

    1|0
    0|0
  • Seviyorsam 50 yaş da olsa umrumda olmaz. Hı gerçekçi olmak gerekirse kimi sevebilirim? Max 15 yaş

    0|0
    0|0
  • valla ne zaman evlenecem bilmiyorum ki bişey diyemem şu an

    1|0
    0|0
  • 6 flan olabilir tabiki. kiz kucuk olcak erkek buyuk olcakki kizi yonetebilsin

    1|0
    0|0
  • 10'dan fazla olacağını düşünmüyorum, düşünemiyorum.

    1|0
    0|0
  • En fazla 4 5 . Bnden küçük ya da çok büyük olmasını istemem

    0|0
    0|0
  • Ben en fazla 4 diyorum.

    1|0
    0|0
  • 3 olabilir max

    1|0
    1|0
  • 7- 8 yas falan iyidir :))

    1|0
    0|0
  • Tek haneli rakamlar diyorum ben

    2|0
    0|0
  • 3 olabilir

    2|0
    0|0
  • En fazla 5

    1|0
    0|0
  • Maksimum 10 yaş.

    1|0
    0|0
  • En fazla 5

    1|0
    0|0
  • 10 yaştan 1 saniye küçük veya büyük imkansız

    1|0
    0|0
  • 3 😊 tabi aşık olursam değişir durum

    1|3
    0|0
  • 4 yaş

    1|0
    0|0
  • Sınır koymuyorum

    2|0
    0|0
  • En fazla 5 yoksa ilerde sorunlar yaşanır

    2|0
    0|0
  • Aşkta yaş kuralı tanımıyorum

    2|0
    0|0
  • 5 ile 10 arası

    2|0
    0|0
  • Dört.

    1|0
    0|0
  • Büyük olmasını isterim benden.. beş yaşa kadar...

    1|0
    0|0
  • 8...

    1|0
    0|0
  • Evleneceğim biri olamaz😂

    1|0
    0|0
  • 6 max

    1|0
    0|0
  • 6 ay küçük benden eşim 😀

    1|0
    0|0
  • 6 veya 7 civarı olabilir

    1|0
    0|0
  • 10 yaşa kadar normaldir

    1|0
    0|0
  • 3 yaş.

    1|0
    0|0
  • iyi bir iliskide en fazla 4 5 bence

    1|0
    0|0
  • 5 en fazla

    1|0
    0|0
  • Benden 2-3 yaş büyük olmalı.

    1|0
    0|0
  • bilmiyorum. kimsede büyük konuşmasin😂

    1|0
    0|0
  • Beş yaş.

    1|0
    0|0
Daha Fazla
42
Yükleniyor...