Kapat

Ailemi arkadaşlarımı sevgilim yüzünden kaybettim ve şimdi onunla da ayrıldık?

Tam 2 sene önce hayatım darmadağın oldu. Ailem sevgilimden ayrılmamı istemişti ve ben onlara karşı sevgilimi tercih etmiştim. Böyle böyle 2 senede hayatımdaki tek insan sevgilim oldu tüm arkadaşlarım uzaklaştı benden. Ve aldatıldım. Beraber yaşıyorduk ayrıldığımız için birkaç gündür eve gelmiyor ama gelecek illaki. Ailemi ve arkadaşlarımı kazanmak için ne yapmam lazım? Lütfen sen hakettin filan yazmayın biliyorum hakettiğimi pişmanım da ama paramparçayım zaten ya. Hayatıma sıfırdan başlamak istiyorum artık

0|1
78

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Demek ki neymiş hiç kimse aileden önde tutulmamalı. Anne yüreği dayanmaz ara ananı görüş seni bağırlarına basarlar. Çocuk falan yok demi...

    0|0
    0|0
  • yeni bir sayfa açacaksın ama sevgilini kesinlikle unutmalısın. şimdi bur başlangıç noktası seçmelisin

    0|0
    0|0
  • Kendi ayaklarının üzerinde durabiliyorsan halledersin

    0|0
    0|0
  • Çok yanlış tercih yapmısın ya

    0|0
    0|0
  • iyi olmuş

    0|0
    0|0
  • Çalışıyorsan sorun yok

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Psikoloğum ama çok bir para aldığım söylenemez. Yani koca İstanbul'da tek olabilir miyim bilmiyorum

    • 2gün

      Sevgili bulunur aile bulunur arkadaş bulunur sen ayaklarının üstünde dur yeterki hocam

    • 2gün

      Benimde sorum var özelden yazarsanız

  • İşin zr ama bir arama çok şey değiştirir

    0|0
    0|0
  • Hata etmişsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Arkadaşlarını geri kazanabileceğini sanmıyorum ama ailen seni affeder. Sadece bir süre her buldukları fırsatta bu durumu yüzüne vururlar. İdare ediceksin artık. Yeni arkadaşlar da edindiğin zaman hayatın yeniden güzelleşir.

    0|0
    0|0
  • Bu hayatta kimseye bu kadar güvenmemek gerekiyor özelliklede ailemizi kıracak kadar çünkü sonunda mutlaka haklı çıkıyorlar

    0|0
    0|0
  • Bu pişmanlığını, kaybettiğin insanlara söyle...

    0|0
    0|0
  • Çıkar hayatından onu. Ailenden af dile

    0|0
    0|0
  • Bazen bazı şeyleri kabul etmek gerekir yani bazı şeylerin dönüşü olmaz yaptığın hataların telefisi olmaz ailen sert değilse belki pişman olduğunu hata ettiğini yanlış yaptığını söylersen seni affederler ama durum tam tersi ise ailen seni elbetteki affeder sen onların evlatlarısın ama hiçbir şey eskisi gibi olmaz sen yine de onlara pişman olduğunu yaptığının doğru olmadığını üzgün bir şekilde ifade et belki gerçekten senin üzgün olduğunu görüp seni affederler

    0|0
    0|0
  • bence tekrar kazanma yalnızlıktan dolayı onları kullanma

    0|0
    0|0
  • Sevgılını hayatının merkezıne koyarsan olacagı bu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...