Biraz uzun ama lütfen yardım edin lütfen?

3 yıldır sevdiğim birisi var. Ne olursa olsun pes etmedim. Her defasında geldi gitti. Ve ben her defasında sevdiğim için onu kabul ettim. En son yine 1 hafta önce konuşmaya başladık bana mesaj attı. Her şey çok güzeldi diğerlerinden farklı gibiydi. 2 gün önce buluştuk bana öyle bir sarıldı ki çok özlediğini hissettim. Kokumu öyle bir içine çekiyordu ki nefes sesini duyuyordum. Sarıldık ve beni eve bıraktı. Eve gelince mesaj at dedi unuttum aradı falan telefonum mesguldü triplendi sinirlendi. Diğer gün değişmeye başladı. Takmayacaksan konuşmayalım dedim olur dedi konuşma bitti. Dün fotoğraf attım beğendi falan her şey normaldi. Bugun durduk yere beni engellemiş. Mesaj attım sıkıntı ne falan diye canım öyle istedi sıkıntı yok dedi. Bu sefer tamamen bitti sanırım. Ona ulaşmak için konuşmadığımız zamanlar çevresinden biriyle konuşmuştum oda bana karşı bir seyler hissetmeye başladı. Buluşmuştum falan. Onu öğrendiğini düşünüyorum. Lütfen yorum yapar mısınız gerçekten artık kafam almıyor

0|0
16

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiç mi gururun yok? Hadi o yok bu çocuk seni kullanıyor farkında değil misin? Canı sıkılıyor yalnız kalıyor sana geliyor sen de onu kabul ediyorsun. Ne diyeyim kendini sokmuşsun bir çıkmazın içine ciğerini sökecek zaten o zaman anlayacaksın ne kadar büyük saçmaladığını

    0|0
    0|0
    • Çok haklısın gerçekten çok teşekkürler objektif bir yorum yaptığın için

    • Rica ederim. Umarım bir daha kimsenin seni böyle değersiz görmesine izin vermezsin ve atlatırsın bu süreci

    • İnşAllah iyi geceler diliyorum

En İyi Kız Görüşü

  • öğrense dile getirirdi bence, her geldiğinde yelkenleri suya indirmesek pesimize düşerler ama ah bu biz..

    0|0
    0|0
    • O kadar haklısın ki ama onu tanıyorum öğrense bile söylemez çekip gider ne yapacağım bilmiyorum. Önceden çocukluk olduğunu düşünüyordum fakat o benim ilk aşkım çok kafam karışık gerçekten

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kimseye bağlanmak istemiyordur. Seninle olsa sen böyle severken ne sebeple gidebilir? Bu şekilde. Ya da başkasını seviyordur sen ya da diğerlerine bağlanmak istemiyordur. Her ne olursa olsun kapatılması gereken konulardan. O ilişkiden bir şey çıkmaz. Er ya da geç onunla olmayacağını kabullenmiş olacaksın

    0|0
    0|0
  • Kişilik bozukluğu falan olabilir veya konuştuğu biri vardır birileride olabilir onlarla küsünce sana iyi davranıyordur seni yedek olarak görüyor olabilir nasıl olsa ne yapsa onu affedersin bence sen bir daha görüşme kendine zarar veriyorsun ona bir şey olduğu yok

    0|0
    0|0
    • Haklısın gerçekten çok teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • Kardeşim saçma sapan niye konuşuyorsun insanlarla böyle konuşamazsın herkes hata yapar önemli olan bu hatadan ders çıkarabilmek sen hayatında hiç hata yapmadın mı

    • @RoyMustang bak adam gibi konuş edebimi bozmak istemiyorum işine git

  • Glb bu gece herkesin derdi aynı buna benzer 10 tane metin okudum 2 saatte cumartesi diye mi böyle.

    0|0
    0|0
    • Gün değil her ilişkinin sonu aynı sanırım

    • Hepsini Göster
    • Cevabı yazmışsın zaten vazgeçmek istemiyorsan vazgeçme derim :)

    • Teşekkür ederim

  • O çocuktan hayır gelmez sana seven terk edip gitmez çünkü

    0|0
    0|0
    • Haklısın ama ben onu unutamıyorum çocukluk değil önceden öyle düşünüyordum fakat o benim ilk aşkım ilklerim ne yapacağım bilmiyorum gerçekten

    • Hepsini Göster
    • Olur

  • Ögrenmistir o yuzden arayı acmıştır. Sen hala ona karsi sevgin varmı?

    0|0
    0|0
    • Evet. Hala çok seviyorum

    • Hepsini Göster
    • O bisiler ogrenmis belli ki ve daha yeni ogrendigi icin ona gore hareket etmis cevaplarindan belli ya pesine kosucaksin ya da yol vericeksin

    • 3 yıldır peşine gidiyorum ama barışsak bile ilerisi olmuyor. Vazgeçiyim desem oda olmuyor. Anlayacağın baya bir karışık

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...