Eşiniz yanınızda hor hor horuldasa ne yaparsınız?

Rahatsız olur msnz

0|1
1722

En İyi Erkek Görüşleri

  • şu an yanımda horlayarak uyuyor kulak tipasi takip bende öyle uyuyorum uyandirmaya kiyamiyorum

    0|0
    0|0
    • Burda gezdiğini biliyor mu yenge

    • Hepsini Göster
    • Ne bileyim burada sapık çok karılarını aldatan falan maşallah size o zaman kusuruma bakmayın

    • Anlayışlı ve güven olduğu sürece hersey olur yeterki güven olsun

  • Olurum da eşim sonuçta bir çare aranır yoksa katlanılır 😅😅

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Onun hormala sesi bana ninni gibi gelir diyemiycem dnidjde Cidden çok sinir oluyorum gerekirse banyoda bile uyurum

    0|0
    0|0
  • yaa arkadaslar herkes sikayet etmis ama ben sevdigimin horlamasna öyle alismisimki onun horlamasi olmadan bile yatamiyorum😄 bana ninni gibi geliyor insan onun herseyine alisabildigi gibi horlamasna bile alisabiliyormus hele bilaki ben ki öyle seslere hic gelemezdim.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • Hor hor horuldamada kalk icratt göster kükre yav derdim 😏

    0|0
    0|0
  • Cinselliğin csi olmaz o ilişki de 😂

    0|0
    0|0
  • Olur herkes

    0|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • mandallar bu günler için var :D

    1|0
    0|0
  • Yoo. Öperim onu ağzından

    0|0
    0|0
  • Olurum tabiki, gider koltukta uyurum. : D

    0|0
    0|0
  • Olmam ama dürterim az bişi

    0|0
    0|0
  • Tekmeyi yer gtüne

    0|0
    0|0
  • tekmelerim

    0|0
    1|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    10

Kızlar Ne Diyor 15

  • Vay be eşim var demek bir düşüncem bunu 😄 Ayy bide horluyor şey gibi kediler mutlu olunca yapar ya gurulgurul canım kocam diye sarılıp uyurum

    0|0
    0|0
  • Cimcik, yumruk, burun sıkma, dahada horluyosa yatakdan atma

    0|0
    0|1
  • Horlama sesine hiç uyuyamam en ufak tıkırtı duysam uyanan biriyim ve benim için uyumak çok zor dayanamam yani kulak tıkacıyla uyuyorum

    0|0
    0|0
  • uyurken ses olmasını sevmem. hele horlama sesi beni çileden çıkartıyor. sussun diye tekmelerim 😅

    0|1
    0|0
  • Uyandırırım baktım devam ediyor kulaklık takar uyurumm

    0|0
    0|0
  • rahatsız olursan uyandırır yastıgı fakan duzeltıırm

    0|0
    0|0
  • Evet direk kanepeye yollarım

    0|0
    0|0
  • Parçalarım onu

    0|1
    0|0
  • Kulaklık
    Takarım. Müzik dinleyerek uyurum işte

    0|0
    0|0
  • Uyuyamam ben o şekilde

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    5
Yükleniyor...