"Yönetilmesi Kolay?

İlgi duyduğum kızın erkek arkadaşı olduğu için arkadaşı gibi davranıyorum onunla daha fazla vakit geçirmek adına...

ve bana bugun laf arasında "Yönetilmesi Kolaysın" dedi...

Çok kibar ve anlayışlı bir yapım vardır gayette sakin kalabilirim olaylara karşı agresif ya da gerikafalı biri değilimdir. Ne yapmış olabilirim bu eleştiriyi duyacak?

0|0
32

En İyi Kız Görüşü

  • Anlayışlı ve kibar biri olduğunuz ve ilgi duyduğunuz için muhtemelen birçok saçma ve kötü özelliğini hoş karşılamışsınızdır, o da bunu "Yaa ben ne yapsam bir şey demiyo zaten kolay idare ederim bunu" şeklinde düşünmüştür.

    Yoksa sizin eğer ki durum öyleyse gereğinden fazla kibar olmak haricinde bir kusurunuz yoktur diye düşünüyorum çünkü arkadaş ortamında benim de çok başıma geldi.

    0|0
    0|0
    • O halde bu eleştirisinden bana karşı bir şey hissetmediği sonucuna varabiliriz. Bir insan başka bir insanı yönetirim kolaylıkla diye düşünüp bunu da yüzüne söylerse kulvarımda değilsin ama dikkat et başka kızlar bunu kullanır gibi bir anlama gelmez mi ?

    • Hepsini Göster
    • Anlattıklarınıza bakılırsa kızın size ilgi duymadığı falan yok. İlgisini çekmeseniz size mesaj atmayı bırakın, selamınıza cevap bile vermez ya da zoraki verir ki bunu anlarsınız. Sizi arkadaşı olarak görüyorsa sevgilisinden bahsetmesi normal bir durum bence, tabii "Ay benim sevgilim de biricik, o çok güçlü, çok yakışıklı" şeklinde değilse.

      Bence size ilgi duyuyor ancak bu daha çok arkadaşça bir ilgi.

      Bu arada onunla da olmuyor, onsuz da demeyin lütfen, sevince aksini düşünmek zor biliyorum ama insanı üzen çok sağlıksız bir düşünce şekli bu.

    • Gerçekten çok faydalı bilgiler verdiniz sizi eklemek arkadaş olmak isterim ben bu kızdan daha çok çekicem bu kesin görüşlerinizi dinlemek huzur verecek bana

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardesim belki biraz çekingen sakin yapın olabilir. Ben çekingen zamanlarımda, eger çekingenliği yenersem insanlara yardım edicem bu konuda diyordum, kendime böyle söz vermiştim. Yendim, ve bu sözümü tutmak için sitede insanlara bu yazıyı paylaşıyorum. Sendede azda olsa cekingenlikte varsa ben psikiyatrinin bazı tavsiyelerini uygulayarak yendim , konuşmalarım çok gelişti o tavsiyeleri veririm. Öncelikle psikiyatri çekingenliğin hissedilmiş ve hissedilmemiş duygularına bakılarak çekingenlik türünün hangisi olduğunu teşhis edileceğini söyledi. Bu yüzden bana ilk olarak 2 soru sordu. Sanada sorcam yalnız yanlış cevaplarsan doğru çekingenlik tavsiyelerini verememiş olurum yanlış yoldan gideriz, sorulduğu haliyle cevapla
    1) Çocuklukta ve bugüne kadar tüm zamanlarını düşün;seviyorum ya da aşığım diye aklından geçen bir an oldu mu?
    2) ya da sadece hoşlanıyorum diye mi aklından geçti?
    Birde kaç yasındasın?
    Azda olsa çekingenlik varsa cevapla, çekingenlik hiç yoksa dikkate alma kardessim. Gördüğünde yaz

    0|0
    0|0
    • Çekingenlik yok aksine bıdır bıdır konusurum her ortama girerim onun sevgilisi var bende bu yuzden arkadaş olmak istedim daha fazla vakit geçirmek için arkadaş rolune burunmek malesef pekte iyi olmuyormuş sevgilisini anlatır oldu son zamanlar sevgiliden konu acılınca sende hayatına birini al muhabbetine döndü ama sendede bir zaafın var kolay yönetilen birine benziyorsun dedi. Şok oldum farkında bile değil safım ipleri bir tek onda gevşek bıraktığımın :D

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yani dominant erkeklerden hoşlanıyorum yhaa demiş. D

    0|0
    0|0
  • Eleştiri değil de patavatsızlık diyelim düz mantık heralde

    0|0
    0|0
    • Peki bir kız neden sevgilisiyle tanıstırmak ister erkek arkadaşını?
      -Erkek arkadaşı gerçekten arkadaş olarak gordugunu bılsın umutlanmasın dıye mı?
      -Sevgilisini kaybetmek istemediği için mi Arkasından iş çeviriyor gibi olmamak adına
      -yada sizin bir düşünceniz var mı?

    • Arkadaş olarak görüyor onunla da arkadaş olursan içi rahat edicek ve daha rahat görüşebilmek için e bide şu var diyelimki ayrıldılar seninle arkadaş olması ileride sevgili olamayacağı anlamına gelmez tipiysen eğer olur kardeşim felan demiyorsa ne bileyim yanında makyaj tazelemiyorsa aşırı rahat değilse şansın var ama öbür türlü bilemem ayrıca çok sinsisin ya 😄

    • Bence o sinsi çünkü arkadaş olarak bakıyorsa gece konusmayalım sevgilim kızar diyorsa neden sürekli göz göze gelince tatlı tatlı gülümsüyor uzun uzun ve manalı manalı bakıyor derdi ne bu kızın anlamıyorum ki tam umudumu kesiyorum unutmaya çalışıyorum hey nasılsın neye canın sıkkın dıyıp gelıyor şirinlik yapıyor tüm buzlar eriyor ozaman saf aşığa dönüyorum -.- kim sinsi şimdi söyle bide

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...