Eski sevgilim sözlenmiş aralarını bozup sonra engel atsam nasıl olur?

Yol verdiğim eski sevgilimi sözlüsünden ayırıp engel aticam benden başka kimseyi sevemez ama bende onu yüz vermicem tabi burnu sürtsün köpeğin benden başkasına bakmak neymiş öğrensin itim olurdu şimdide öyle olucak okadarrrr!!!

0|1
314

En İyi Erkek Görüşleri

  • Sen git bir kenarda karakterini kaybettiğin için ağla boşver bacım

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yapma öyle bir şey boşver sana gelse ne olur ki köpeğin olsa kaç yazar

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 12

  • Bozdurdun mu kendini bu kadar öfkenin altında birşey yatiyo oda bu

    0|0
    0|0
  • O kadar kalitesiz olma boşver

    1|0
    1|0
  • Bu ne kindir. Sen adamı boğarsın...

    0|0
    0|0
  • Iki tarafada yazik edersin yapma

    0|0
    0|0
  • Ezikliğin kaçıncı level'i bu bilen var mı?

    0|0
    0|0
  • #Kına yak sen.. :D

    0|0
    0|0
  • B1tch is was here

    0|0
    0|0
  • Süper olur

    0|0
    0|0
  • büyü sen sadece abicim başka bişey yapma

    0|0
    0|0
  • Kacan balıl buyuk olurmuş

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    2

Kızlar Ne Diyor 2

  • başkalarının mutluluğunu kıskanma varoş

    0|0
    0|0
  • Tabi tabi

    0|1
    0|0
Yükleniyor...