Her şey harika giderken, bu adamlar nereye kaçıyor?

Biriyle tanışıyorsun. İkinizin birbirinizden hoşlandığınız apaçık ortada. Gözlerine anlamlı anlamlı bakıyor. Sen de ona bakıyorsun. Belki gözlerinin dudaklarına kaçtığını fark ediyorsun ve birden sevdiğiniz kişi herşeyden kaçıp gidiyor bunun adına ne düşünürdünüz Her şey harika giderken, bu adamlar nereye kaçıyor?

0|1
1814

En İyi Kız Görüşleri

  • Herşey harika değilmiş 😀 sevmiyorsan oyalama kardeşim demek lazım;))

    0|1
    0|0
  • Daha doğru düzgün ilişki aşk yaşamasını bilmiyoruz maalesef en çok bildiğimiz şey birbirimizin hayatını zıkkım etmek

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Aynı Durum Bende Oldu Kamyon Çarpmışa Döndüm 3 YIldır O Kızı Arıyorum. Sürekli Neşet Ertaş Neredesin Sen Adlı Şarkısını Dinliyorum :/

    0|1
    0|0
    • allah kavuştursun bari migrofon alıp sokak sokak dolaşsaydın en azından muhtar olurdun şimdiye kadar😃😃

    • Valla Mahallesini öğrendim Bir Gün O Mahallenin Tüm Evlerin Kapısını Çalıp Kaçacam
      Kapıyı O Açarsa Neredesin Sen Müziğini Açacam Elbet Bir Gün Bulacam İnşallah

    • Umarım bulursun kardeşim

  • Ya öyle olduğunu zannediyor insan yani aramızda 1 şey var zannediyor insan. ya da kızın sadece geçici 1 heves işiydi. Bu işler geçici iştir. Ben artık aşk işlerine inanmıyorum. Bu dövize bile ne inanıyorum nede güvenebiliyorum.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 16

  • Adamlar zoru görünce kaçar ya da istediğini alamayacağını anlayınca. Bence böyle. Artık eskisi gibi gerçek aşklar yok...

    1|1
    0|0
  • Her şey harika giderken başka bir kadın çıkmıştır ve ona yönelmiştir.

    0|1
    0|0
  • No device connected canısı. Başka aygıtlara bağlanıyolar

    0|2
    0|0
  • Böyle bir durumda demekki harika gitmemiş:))

    0|2
    5|1
  • Harika olunca korkuyorlar tabi sonu belli😂

    0|2
    0|0
  • Bilmemm kaçıp gidene sormalı neden gidiyorsun diye

    0|1
    0|0
  • Cehenneme hehe.

    0|1
    0|0
  • Cesaretsiz ve korkaklar kaçar.

    0|4
    0|0
  • Delidir uzak durulmalı diye şikayet edek😂

    0|3
    0|0
  • Aradığını bulamıyor demek ki insanlar 😂😂

    0|2
    0|0
  • Sıkılıyo

    0|1
    0|0
  • Harika gittiğini kim dedi?

    0|1
    1|0
  • Cehennemin dibine...

    0|1
    0|0
  • korkaklar kaçar derim ona kovalamam yani 😀

    0|1
    0|0
  • Sevgilisi var diye düşünürüm

    0|1
    0|0
  • Mantıksız gelen birsey olmuştur illaki o yüzden kaçar

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Sadece korkaklar kaçar deliğine :)

    0|0
    0|0
  • Zoru görünce erkekler neden kaçar kadının çenesi dırdırı hiç durmaz da ondan eski aşıklar kaldım derken ozaman siz kadınlar çenenizi tutunda eski aşıklar dünyada kalsın herşey guzel olsun eviniz mutlu daim olsun

    0|1
    0|0
  • Yaw on defa kırılmış çok sevip acı çekmiş , bakmasını görmesini biliyo ama çok sevmemesi gerektiğini bilmiyosa, ne yapsın adam... bırakıp kaçıyo çokta doğru yapıyo... kaçmasında bide siz sçn ağzına..

    0|0
    0|0
  • Hayat zorlundan kendinden kaçıyor kırılmaktan başa cıkamıycanı düşündü için kolay degil bir dügun maliyeti 80bin tl

    0|1
    0|0
  • Sorumluluk almamak için sevgi karın doyurmuyor derler ama gerçekten seven insan vazgeçmez gülü seven dikenine katlanır derler

    0|1
    0|0
  • Biź kaçmadık uzak durduk
    Çünkü sonunda kırılan hep biz oluyoruz hassas kalplere göre değil gönül işleri.

    0|1
    0|0
  • erkek kadının kirini kokusunu kakasını görünce kaçıyo işte

    0|1
    0|0
  • Nedensiz bir kacis oldugunu dusunmem kovalamaya devam tabi beni sevdigini gercekten hissetmissem

    0|1
    0|0
  • sıkıntılı demekki.

    0|1
    0|0
  • Yeni heyecan arayışı :D her zaman iyidir

    0|1
    0|0
  • Yeni heyecan ariyordur

    0|1
    0|0
  • Ben sevdiğimi bırakmam

    0|1
    0|0
Yükleniyor...