Kapat

Evinize haciz geldi diye kocanızı boşar mısınız?

Hastalık sağlık iyi gün kötü gün falan filan...

0|0
97

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 9

  • Haciz kolay kolay gelmez ki. Artık evdeki eşyaları almıyorlar televizyon hariç. Ve aynı eşyadan iki tane varsa alırlar tekini.

    0|0
    0|0
  • Sanırım bu demet akalın meselesinden esinlenilmiş bir soru. Eğer ucu çocuğuma dokunursa gözünün yaşına bakmam

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Çocuk sadece kadının mı?

    • Hepsini Göster
    • 2gün

      Zaten topu topu 6 yil evli kaldılar.. Demetin g. tü yememis

    • 2gün

      Demet akalının avukatı değilim ama o kadının köpek gibi çalışıyorum nidalarını hatırlıyorum. Ben de olsam baktım ki gücüm yetmiyor çocuğumu da alır boşarım. Parasıyla borç ödemek yerine artık çocuğıyla yeni bir hayat kurar.

  • hayır onla beraber düzeltmeye çalışırım ona destek olurum sevgi evlilik çöpe atılacak kadar kolay değil benim için çok değerli

    0|0
    0|0
  • Borcu birlikte yaptıysak hayır

    0|0
    0|0
  • Sacmalama asla

    0|0
    0|0
  • Boşanmazdım.

    0|0
    0|0
  • Yok yahu

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Boşamam boşanmasına da izin vermem

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Boşanırsa demek ki karakteri o kadarmış , para için yapışmış. Başıma böyle şey gelse çocuğum olmasa sktr ederim onu. Çocuğum varsa aile parçalanmasını önlemek için elimden geleni yaparım. He ama herif gidip kumar vs yapıp haciz geldiyse kadının ayrılması haklı.

    0|0
    0|0
  • adam olsaymış da elini yüzünü bulaştırmayaymış.

    boşarım ayol

    0|0
    0|0
  • Evet bayanlar cevapları alalım

    0|0
    0|0
  • Kocam olmaz

    0|0
    0|0
  • benim kocam olamaz o yüzden bişey yapmam

    0|0
    0|0
  • Boşarlar bunlar boşamam demelerine bakma

    0|0
    0|0
    • 2gün

      Üstüne yoksulluk nafakası alıp adama bir tekme de onlar atar

    • 2gün

      Birde nafaka durumu var tam soygun

    • 2gün

      Çocuğu da sevdiklerinden değil parasından yanlarına alıyorlar
      Ah erkeklerin çoğu bunun farkında değil keşke anlasalar

  • Kadınların hepsi boşanır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...