Kapat

Kadınlar Sevdiği Adamı Neden Terk Eder?

Aslına bakarsanız kadınları anlamak o kadar da zor değil. Bunu en çok da terk edildiğimizde anlıyoruz. Belki de isteklerini ve beklentilerini biz anlamıyor olamaz mıyız? İşte kadınların sevdiği adamı terk etme nedenleri.

Nezaket eksikliği

"Bu da ayrılık sebebi olur mu?" diye soranlar olacaktır. Evet olur, çünkü kadınlar karşısında nazik bir erkek beklerler. Her şeye bağıran, babalık yapan bir erkek zamanla bu ilişkinin bitmesine adım adım yaklaştıran taraf olur.

Arkadaş gibi olmak

"Arkadaş gibi olmak kötü değil" diyeceksiniz. Ama yanılıyorsunuz, benim anlatmak istediğim arkadaşlık başka çünkü. Sevgilinle her zaman sevgili gibi yaklaşım sergilemeniz şart. Ona kanka ayakları yaparak bu ilişkinin ne kadar soğuduğunu fark edemeden terk edildiğinizi anlamanız bir olur.

Şiddet uygulanması

Şiddet her iki taraf içinde ağırdır, fakat kadınlar fiziksel olarak erkeklerden daha zayıf olmalarının da neticesinde çok büyük şiddet ve hakarete maruz kalmaktadırlar. Böyle bir sebep bir de olsa aynı üç de olsa aynıdır. Eğer kadının gururu kırılmışsa sizi terk edecektir.

Başka bir kadın yani ihanet

"Seviyorum ama ne biliyim bir eksiklik vardı, her erkek yapar, bir anlık bir durumdu" gibi söylemler kabul edilemez. Bir kadını aldatıyorsanız, bilin ki o kadın size yetmiyordur. O kadında eksiklikler vardır ve o kadın ağzıyla kuş da tutsa size yetmiyordur. Terk edilmeyi hak ediyorsunuz.

Aşırı derecede kıskançlık

Her kadın kıskanılmak ister, çünkü kıskanmak sevginin bir değişik gösterilme nedenidir. Ama bu kıskançlık zaman içinde boğmaya ve her olan durumdan kavga çıkartmaya gidiyorsa bilin ki bu kadın için zor bir yol olsa da ayrılığı düşünmeye başlar.

Başka birine aşık olmak

"Bunu asla yapmam, böyle bir şey imkansız" demeyin, bir kadın için yukarıdaki saydığım nedenler varsa artık sevgisi azalmış ya da bitmiştir. İlişkiyi tamamen bitirmemiş bile olsa da gönlü başkasına kaymış, başkasından ilgi ve sevgiyi hissetmiş olabilir.

Sevgi, saygı, sadakat, ilgi ve hoş görü varsa inanın ilişkiler daha sağlam ve uzun ömürlü olur. Ama bunu başarmak yine bizim elimizde, bazen kişiliğimizden ödün veremezken bazen de kendimizi ona şartlayıp onunla aynı şeyi isteyebiliriz de.


4|2
3538
colkaplani34 KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşü

  • Kadın sevdiği adamı, faydadan çok zarar verdiğinde terk eder.

    2|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Beni sevdiğini hiç göstermese de kız arkadaşım da benle görüşmek istememişti. Ara verelim beni kendi halime bırak bahaneleriyle kopma peşindeydi cesur biri değildi yani benimle açık açık konuşacak. Nedeni ise askerden sonra uzun bir süre iş bulamadım ve bunun üstüne düşmek yerine başka şeylerle ilgilenmemi, yani beni kendime bakmamakla suçladı. Halbuki çok çabaladım iş için ama yoktu. Ne alaka diyeceksiniz bunlar zaten bahane. Kadınlarda bahane çoktur kirpiğin güzel değil bile bir ayrılma bahanesi olabilir onlar için. Belki de gelecek göremedi bende ama onu çok seviyordum ama o beni yeteri kadar sevmiyordu belliydi. 1 ay oldu konuşmadı ben de ümidi kestim ve her yerden engelleyip tek kelime etmeden sessizce uzaklaştım.

    0|1
    0|0

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 34

  • Bilmiyorum. Bir şey diyemem. Arkadaşlık konusunda şüphelerim var hem kocam hem arkadaşım olsun isterim ortak zevklerimiz olmalı falan da filan

    0|1
    0|0
  • Şiddet ve ihanet.. Ikisin dede bir çırpıda siler kadın, silmeli de...

    0|1
    0|0
  • bir de kadinin erkeği kıskandığı durum var. Erkegin diger kizlara sosyal medyada fazla yakin davranışları kızda onun icin cabalama isteğini yok edebilir.
    Siz siz olun bir kiza ciddi düşünüyo imaji verdikten sonra Instagramda her kizin takip isteğini kabul edip fotolara begeni bırakmayın. Sonra kız duman olur gider ne oldugunu anlamazsınız.

    1|1
    0|0
  • Kesinlikle👍 emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Sevmesine rağmen içine sinmeyen birşeyler varsa ayrılır

    0|1
    0|0
  • Sevgi emek ister, sabırlı insanlar mutluluğu elde eder. Çabuk sıkılan ve hemen vazgeçenlerın aksine ve evet ihanet bir seçimdir bir tercihtir affedilecek yani yok

    0|1
    0|0
  • Bir kadin olarak bazi kadinlari ben bile anlayamiyorum

    1|1
    0|0
  • Kadın çok severse terk etmez. Demek ki yıpranmıştır, sevgisi tükenmiştir

    0|1
    0|0
  • Terketmez kadın da adam artık ne yaptıysa mecbur kalmıştır yoksa sevdiğini yani seviyorsa niye bıraksın

    1|1
    0|0
  • Aldatırsa güveni biterse soğursa geri dönüşü olmaz bir kadın için

    0|1
    0|0
  • COK sevince. Kirginliklarin ofken buyuk oluyor...

    0|1
    0|0
  • Terk edecek duruma getirmemelidir erkek. Tüketmeyi ve faydalanmayı seviyolarzher yönden faydalanıyorlar hemde... bir erkek kadınını iyi tanıması lazım ve kadınına istediğini vermesi lazım.

    0|1
    0|0
  • Sevmek yetmiyor bazen. Zaten yukarıdaki durumlar varsa bir ilişkide, o erkekte o kadını sevmiyordur, bitmelidir.

    0|1
    0|0
  • Öncelikle saygı.. İlişkide heyecan kalmamıştır monoton luktan sıkılmıştır tabi bahane bunlar doyumsuz dur insanoğlu

    0|1
    0|0
  • Haklisin bencede

    0|1
    0|0
  • Haklısın

    0|1
    0|0
  • Hangi kadınlar ediyor, ben etmem valla

    0|1
    0|0
  • Ellerine sağlık

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle bütün sebepler doğru. Özellikle aşk bitmişse her şey biter

    0|1
    0|0
  • Bu sebeplerden dolayi bizde ayrilcaz gibi gözüküyor 😒 eline saglik

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    14

Erkekler Ne Diyor 37

  • Para eksikliği ve yakışıklılık eksikliğini unutmuşsun başkan. 😃
    Fazla da şeyapmamak lazım. 😃
    Eline sağlık.

    0|1
    1|0
  • emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • Emeğine sağlık abi. :)

    0|1
    0|0
  • Gerçekten kadınları anlamak zor değil sadece bazı konular işimize gelmiyor onun dışında verdiğin bir sözü tutmadığın zamanda hızla gözden düşebiliyoruz. yanı aslında hepimiz insanız ve istediğimiz sadece mutlu olmak hemde bukadar kolayken. ellerine sağlık😊

    0|1
    0|0
  • Çok sığ bir anlatım, bazen yanlış insanı bulup, onun bizi aldatması, doyumsuzluğu da bir nedendir. Bütün bunlarla sınırlı değildir sebepler.

    1|1
    0|0
  • evli olduğunu öğrenince :(

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık, güzel bir çalışma olmuş.

    0|1
    0|0
  • bir de ırıspılıktın.

    0|1
    1|0
  • Bir çok nedeni var..

    0|1
    0|0
  • kadınlar sevdiği erkekleri terk ederler, sevilen adam terkedilir mi ya? :)

    0|1
    1|0
  • Ihanet siddet ve asiri kiskanclik her 2 taraf icin de cekilmezdir

    0|1
    0|0
  • Resmen kayıp poegramlari gibi ya eline sağlık

    0|1
    0|0
  • Bu şartlar altında zaten devam ettirmeleri mantıklı olmaz.

    0|1
    0|0
  • Aile sorunlari vardir ya da ondan sikilmis baskasinda mutlu olmak icin ama aradigi mutlulugu orda bulmak icindir

    0|1
    0|0
  • daha iyisini daha irisini bulmuştur

    0|1
    1|0
  • Sevmediğinden bence.. Yoksa seven terk etmez.

    0|1
    1|0
  • Eline sağlık.

    0|1
    0|0
  • Sevmek ekmek yedirmiyor ilgi de gerekir

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Iyi davranincada saf sanabiliyolar iyi ayarlamak gerek zor işler

    0|1
    1|0
  • Erkekler Devam
    17
Yükleniyor...