Birçok Gencin Merak Ettiği Bir Konu: İlk Öpüşme Nasıl Olmalı?

İlk kez sevgiliyle öpüşmeyi düşünenler için yazacağım bu yazıyı iyi okumanızı tavsiye ederim. Karşınızdakine nasıl yaklaşacaksınız? Nelere dikkat etmeniz gerekiyor? Bunları tek tek ele alalım.

Ağız kokusunu önlemek şart

Öpüşmeden önce ağzınızın kokmadığını kontrol etmelisiniz. Eğer böyle bir durum mevcut ise bunu yok etmek için, dişleri fırçalamalı ya da naneli bir sakız kullanmak faydalı olacaktır.

Acele etmeyin

İlk öpüşmede dikkat etmeniz gereken bir kural da acele etmeyin. Usulca yaklaşın ve nazik kibarca öpün. Çünkü ilk öpüşme aceleye getirilirse unutulmaz olmaktan çıkar.

Öpüşürken dişlere dikkat

Dişlerinizi yaklaştırırken dikkat edin, dudak yaralanmaları çok fazla olan bir durumdur. Nazik ve kibar bir şekilde dudaklarınızı kullanarak bunu yapın.

Gözleri asla açmayın

O anın güzel hislerini yaşamanız için gözlerinizi kapatın ve öpüşmenin verdiği huzuru hissedin. Açık olan gözler inanın o ana konsantre olmanızı engelleyecektir.

Eller ve beden

Onu öperken bedeninizi ona yaslayın, ellerinizle ya saçlarını okşayın ya da vücudunda dolaştırın. Çünkü bu o anın güzelliğini ve onu hissetmeniz için önemli.

Evet arkadaşlar böylelikle ilk öpücüğün tarifini de yapmış olduk. Önemli olan karşındakini yürekten hissetmektir. Bırakın gerisi zaten gelir.


7|6
4268
colkaplani34 KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşü

  • •Bayanlar ve baylar öpüşeceğiniz zaman dudaklarınızı ıslatmayın. Bu ünlü bir şarıkıcının seyirci önünde şarkı söylemeye başlamadan önce boğazını temizlemesiyle eşdeğerdir.
    Öpüşürken diliniz kutudan birden fırlayan kukla gibi ağzınızdan çıkmasın, ağzınızın hafif açık olması yeterli. Erken ortaya çıkan Fransız tarzı bu öpüşmeyi hemen denemeyin. Partnerinizin bunu denemeye çalışacağından şüpheleniyorsanız. İlk öpüşmeniz sonrasında kendi kendinize "kötüydüm değil mi?" gibi sözlerle çamur atmayın. Gerçek kadınlar ve erkekler sadece bu andan zevk alırlar.

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • İlk öpüşme helalinle olmalı

    9|1
    0|0

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 41

Erkekler Ne Diyor 67

  • Eline sağlık kardeşim. Biz zamanında öperken bunları düşünmezdik :P

    0|1
    0|0
  • Elinize sağlık..

    0|1
    0|0
  • İyi olmalı.

    0|1
    0|0
  • Genclere tek tavsiyem, temiz olun..

    3|1
    0|0
  • Emeğine sağlık abi

    0|1
    0|0
  • Bu Bence tutar abi, tutmazsa alım gücü düşsün. :D

    0|1
    0|0
  • 11 yaşımdayken herzaman birlikte oynadığım kız arkadaşlardan biri beni akşam odasında vakit geçiriyoduk. camın önüne getirdi beni ki bütün site görüyo orda bir öptüü ilk defa hayatımda herkes gördü ne olduğunu anlamadım. hala herhangi bir zevk ya da keyif alamayıorum. sanırım bu olsa gerek = )))

    0|1
    0|0
  • Anlamlı olmalı.

    1|1
    0|0
  • Sevgili kızlar... Dilinizi gırtlağımıza kadar sokmayın!

    0|1
    0|0
  • Basmasana damarıma abi ya asfsff

    İlk önce bir kızın elini tutayım da ondan sonra öpüşmeyi düşünürüm :D

    0|1
    0|0
  • Herşeyi akışına bırakın ☺️kasmaya gerek yok su akar yatağı bulur

    aşağılara ineceksin, popo göğüs mıncıklayacaksın, bacak okşayacaksın, göğüs çatalını hüpleteceksin, boyun ısıracaksın" gibi taktikleri okuyarak geliştirilemeyeceğine, göre en iyisi yaşayarak öğrenmek

    Burda lazım olan iki şey var bir falım sakız iki aradaki tutku

    Emeğine sağlık

    0|1
    0|0
    • Dur aga sen ne ettin? İlk öpücük diyoruz ötesini başka konu etiketinde yaz :D

    • Kusura bakma aga ya tutamadım ben bir an kendimi. Öpüşmek bir nevi ateşleme mekanizması gibi çiftlerde bunlar zincirleme gelişen reaksiyonlar. Yani öpüşüyorsan bunları da kaçınılmaz.

      Daha dikkatli olurum bir daha ki yorumlarda😄

    • Hadi hadi :D tamam

  • İlk buluşmada havaya girip dudak isirmayın kızlar
    Sevgilim yüzünden dayak yemiş gibi gezdim 1 hafta aqu

    0|1
    0|0
  • ateşli olmalı

    0|1
    0|0
  • Öpmek gereksiz

    1|1
    0|0
  • Emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • Eline saglik

    0|1
    0|0
  • Emeğinize sağlık abi , diş temizliği benim için çok önemlidir lakin şöyle bir şey var öpüşmedim :D

    0|1
    0|0
  • Yaa bu kadar detaya gerek yok "yavaş ve huzurlu" demek yeterli :)

    Faydalı bir bence olmuş eline sağlık :) 👍

    0|1
    0|0
  • Ben sözünden başka bir kızı opmedim 26 yaşındayım 3 senedir hayatımda ve artık düğüne 2 ay kaldı bir kaç defa sadece yanakyan öptüm kiyamadim

    1|1
    0|0
  • Teşekkürler :)

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    47
Yükleniyor...