Arama Sonuçları: Pc den Anlayan

Zaman
Konu
Filtrele:
+1 yıl
Gizli Üye

Pc'den anlayan arkadaşlar acil yardııımmmmmmm :( ?

Arkadaşlar bu gün torrentle oyun indereyim derken pc'ye bir kaç program yüklendi sanırım virüs bulaştı. 1. Resimde gördüğünüz programlar yüklendi ve bir türlü kaldıramıyorum. Denetim masasında bulamıyorum bu programı,...

0|0
08
1 yıl
Gizli Üye

Pc den anlayan gelebilirmi? Bu pc hangi seviye oyunlari calistirir?

Yegenime pc alicam. Pubg gta tarzi oyunlari istiyor. Bu pc sizce nasil seviyesi nedir anlayan varmi? sus X540UP-GO059T Intel Core I5-7200U-2.5Ghz İşlemci 8Gb Ram 1Tb Hdd 2Gb Ekran Kartı 15.6 Ekran Windows 10 İşletim

0|0
35
+1 yıl
Lavinia-_-34

ARKADAŞLAR PC DEN ANLAYAN VAR MI?

Aranızda yeni katıldım ve pc den anlayan güvenilir birine ihtiyacım var. Telefonumla video çekmiştim de dünden beri düzeltmedim pc den de hiç anlamıyorum team dan gelip halletmek isteyen var mı? Çektiğim videoyu annem ve...

0|0
011
+1 yıl
Gizli Üye

Pc den anlayan eset nod32 uygulamasından anlayan arkadaşlar yardimci olabilir mi?

Eset nod 32 uygulamasında tarama yaptım 1 tehdit bulundu ddi. otomatik temizlenemeyen bir dosya ddi o dosyanın önemli olup olmadığını nasıl öğrenim sil dersem virüs silinmiş olur mu acaba?

0|0
07
+1 yıl
Gizli Üye

S. a pc den anlayan bir gelebilirmi detaya acill resimli bişi göstericem?

pc her açtıgımda bu çıkıyo ekrana  bunun çözümü yok mu opencl. dll link verseniz indirsem bn denedim bulamadım sytem kopyalamk lazmmıs oda erişim engelli dio lütfen yardım edin nolur

0|0
03
+1 yıl
Speciall

PC Den Anlayan Var mı?

Yeni PC alacağım fakat aklımda soru işaretleri var. Sizce nasıl? Casper marka

0|0
16
+1 yıl
YavuzCakır

Pc den anlayan gelsin sistem topladım?

Pc isinden pek anlamam ama böyle bir şey ortaya çıktı araştırma sonucu Nasıl olmus eksik varsa yardim istiyorum

0|0
01
Loading...
1 yıl
tayfuns

PC den anlayan arkadaşlar var mı? varsa bir yardımcı olabilirler mi?

bende eski model bir masa üstü pc var ve ben bunun özelliklerini artırmak istiyorum elimde bulunan ana kart msı n1996 modeli var bunun üzerine toplamak istiyorum acaba ne gibi bir şey yapabilirim önerileriniz varsa...

0|0
07
+1 yıl
Gizli Üye

Pc den Anlayan Bakabılır mı? burada hata da ne demek ıstıyor?

Pc den Anlayan Bakabılır mı? burada hata da ne demek ıstıyor? https://i.hizliresim.com/l0GkjE.png

0|0
06
+1 yıl
Gizli Üye

Pc den anlayan acil bakabilir mi?

Arkadaşlar usb ye atıcam ama böyle diyor neden? kopyalarsam ne olur? Silinir mi

0|0
25
+1 yıl
Gizli Üye

0|0
02
+1 yıl
Gizli Üye

PC den anlayan arkadaşlar sizce bu sistemli Notebook 64 bit midir 32 bit mi -resimli- ?

sitesinde 32 bit mi 64 bit mi yazmamış sizce hangisi buyrun foto

0|0
015
+1 yıl
Gizli Üye

Beyler pc den anlayan bakabilirmi?

Beyler ses kartı ile power arasında bu kadar mesafe var sıkıntı çıkar mı powerin fanı kapalı kalıyo gibi... teknik sıkıntı olurmu? Bu arada erkeğim kgk yanlışlıkla kızı seçtik sdfsf

0|1
16
+1 yıl
Recepbrunette

Pc den anlayan?

Hard disc bozuk diye başka bir tane taktım bu işleme girdi yarım saat geçti kapattım napmak gerekir?

0|0
01
+1 yıl
Gizli Üye

0|1
017
+1 yıl
DaedMySunny

Arkadaslar pc den anlayan var mı?

Laptop a windows 7 format atarken tüm dıski sildim ardından cd kırıldı ve windows 10 cd si taktım şimdi bana aşağıda ki hatayi veriyor başka adim ilerleme yok

0|0
16
+1 yıl
exsoso

Pc den anlayan arkadaşlar bir bakabilir mi?

Arkadaşlar sürekli böyle tekrarlıyor neden olabilir?

0|0
03
+1 yıl
Gizli Üye

Pc den anlayan arkadaşlar bakarmısınız?

fifa 18 indirdim azonce. açıyorum açılmıyo programı kapat dıye sayfa cıkıyo. programı açarken programı kapat yazısı cıkıyo ya hani açtım detayına bex64 hatası yazdı. onunda çözümünü yapmaya calıstım 64bitlerde olmuyomus...

0|0
12
1 yıl
OnuRMeTe554

0|0
03
1 yıl
Gizli Üye

Pc den Anlayan oyun ındırmek ıstıyor bu hata ne? Lutfen pls ?

arkadslar oyun ındırcem kardesıme soz verdım bu hata ne lutfen anlayanlar yazbaılrmı 3 gundur cozmeye calıyorum lutfen rıca edıyorum

0|0
04
1 yıl
Gizli Üye

Hacker var mı acaba ya da pc den anlayan?

Windows 10 kullanıyorum bilgisayarımda windows defender var fakat Win32 Trojan diye bir virüs bulaştı silemiyorum defender bile yetmiyor :) Biraz araştırdım tehlikeliymis nasil silebilirim ve bu şey nedir ne zararı olur?...

0|0
14
10 ay
Tihulu96

Pc den anlayan bakabilir mi? Normal mi?

Arkadaşlar babam gitmiş böyle bir Hp laptop almış 2 kere kullanıldı daha ölümüne kasıyo geri götür dedim götürmüş bunda bir şey yok falan demişler ama laptopta çok büyük bir yavaşlık var. Evdeki internette sıkıntı yok...

0|0
23
+1 yıl
Grenda

Lütfen yardım PC'den anlayan Arkadaşlar?

Şimdi bende flash bellek var, ona pc den film ve video atıyorum, Tv ye bağlı olan dvd ye takıp izlemek için ama dvd player filmleri göstermiyo. komşunun pc den attık ondan attıgım filmler aynı dvd de açıldı. ve benim pc...

0|0
015
+1 yıl
erdi8296

Pc den anlayan var mı?

pc den ciddi anlamda anlayan var mı yardimci olabilecek?

0|0
14
+1 yıl
HammınaBird

Günaydın. Pc den anlayan var mı?

Şimdi crome açılmıyor başka tarayıcı kullanmıyorum. Kaldırmak istedim ama tüm programları kapattıktan sonra yapabilirsiniz gibi birşey var halbuki açık sayfa yok. 2.Sorum ve önemlisi pc den fazla anlamam anca online...

0|0
14
+1 yıl
reso1453

Selam arkadaşlar pc den anlayan var mi?

telefon ve pc den resim kurtarma yani silinen resim leri geri getirme programi bilen var mı

0|0
03
+1 yıl
okami771

Pc'den anlayan insanlar bir bakınız efenim?

kankalar şimdi ben bu pc kasıyor diye format attım halen aynı program açtığımızda falan donuyor geç alıyor ara sıra pc gidip geliyor gidip geliyor derken 1 dk ya yakın donuyor böle ya da çok fena kasıyor sonra düzeliyor...

0|0
02
+1 yıl
Çılgın_Sedo

Arkadaşlar acil yardım lütfen pc den anlayan var mı?

benim PC windows xp ve XP nin desteklenme süresi sona armiş nisanda ve ben pc mi windows 7 yapıcam sizce kasarmı PC nin özellikleri 1 GB RAM 250 MB ekran kartı 2.66 Ghz işlemci sizce bu özelliklerle win 7 kaldırırmı

0|0
19
+1 yıl
Gizli Üye

Pc'den anlayan bir bakabilirmi, Pc güçlendirme hakkında?

Arkadaşlar win xp pro 32bit sp3 işletim sistemli intel pentium dual cpu 1.60Ghz (x2)  [e2140 modeli] 1GB ddr2 kingston ram 300gb HDD ati readon 256 mb ekran kartı (0x5B63 - readon x300/x550/x1050)   bu özelliklere sahip...

0|0
02
+1 yıl
Joesxs

Pc den Anlayan Yardımcı Olabılıcek var mı ya :( ?

pc mın teknık ozellıklerı yetmesıne ragmen basıt oyunda bıle kasıyor donuyor hatta son gunlerde habıre mavı ekran olup duruyo anlayan varsa ekran kartı ram vs ekran goruntusu atarım. boyle degıldı bırden oldu pro antı...

0|0
011
+1 yıl
Vatrǽ

Pc den anlayan biri yardım edebilirmi?

Abim askerden izne geldiğinde laptop un yavas calısmasından şikayetçiydi aldı açtı komple içini. Fan direk işlemciye bağlıydı fanı çıkardı macunu yeniledi ama fazla mı sürdü bilmiyorum fanı yerine taktı. bir iki gün...

0|0
020
+1 yıl
sefalet27

Ya pc den anlayan birisi yok mu lütfen yardim?

Ya arkadaşlar isyerimdeki wifi sifresini nasil öğrenirim modeme ulaşma şansım var pc yede ulasma sansim var fakat o pc ana pc mi bilmiyorum mümkün müdür bu

0|0
12
+1 yıl
Gizli Üye

Lutfen bir bakarmisiniz pc den Anlayan lar?

Arkadaslar pc më format atmaya çalışıyorum bu hatayı alıyorum anlayan arkadaşlar yardimci olabilirmi?

0|0
02
+1 yıl
Gizli Üye

PC den anlayan bir bakabilir mi?

Laptop bilgisayarımın blutooth programı silinmiş.. PC de blutooth yok görünüyor. Destek servisine girdim, blutooth dosyasını indirdim ama zipli olan bu dosyayı PC açmıyor.. diğer bütün dosyaları açıyor. PC de daha önce...

0|0
03
1 yıl
GecemSen

Pc 'den anlayan ark warmı?

merhaba ben pc me ssd almaı düşünüyorum yalnız pc'deki orjinal harddiskm dururken bunuda yanına takmak istiyorum. Zaten ayrıtten harici harddiskm war. Pc deki orjinal harddiskimde boşa çıkmasın istiyorum. Bunu yapma...

0|0
15
11 ay
Jonoboro

PC den anlayan arkadaşlarım bir bakın?

USB ile pc ye telefonu bağlıyom usb aygıtı tanımıyor diye hata veriyor Hatayı çöz diyorum unknonw device diye bir şey buda bir türlü çözemedim anlayan varsa yazsın ( notebook)

0|0
06
3 ay
Gizli Üye

Wind. kurulumundan/formattan anlayan veya pc den anlayan bakabilirmi acil?

Gençler bir arkadaşımın bilgisayarı var ve bu pcye kendisi format atmış ayarlar kısmından. Ve pc firmanın adını yazıp sonra sürekli 'otomatik onarıma hazırlanıyor' ya da 'kişişel bilgisayarınızda tanılama yapıyor' felan...

0|1
05
+1 yıl
Gizli Üye

Pc'den Anlayan yardımcı olabilir mi?

Arkadaşlar Benim pc kablolu. Bildiğiniz gibi abiler herzaman derttir Her dakika giremiyorum. Neyse sorum şu: Paylaşılmış Ağ Yani Kablosuz Ağ oluşturcam ev grubundan Wi-fi'den bağlanabilmek için. Az önce yaptım bağlanmya...

0|0
02
+1 yıl
Gizli Üye

Yalnızca pc den anlayan arkaşdaşlar bakabilir mi?

Arkadaşlar bir ay önce arkadaşımdan q6600 işlmeci aldım sonra pc me taktım ardından fanını da taktım ama işlemci çok ısınıyor ısı değerleri 80 den 70 oluyor en fazla neden?

0|0
01
YÜKLENİYOR...