Arama Sonuçları: Günde bir mi yoksa üç mü

Zaman
Konu
Filtrele:
1 ay

Günde bir mi yoksa üç mü?

Arkadaşlar bir youtube kanalinda günlük bir video mu yoksa günlük 3 video mu daha çok büyütür kanali. Bu bir eğitim kanali olacak. Eğitimleri bitirmek için bayaği bir videoya ihtiyaç var. Yaklaşik çok rahat 1000 adet...

0|0
14
+1 yıl
Gizli Üye

Arkadaşlar ben çok mi salagim yoksa çok mu safim? nasil davranacagimi bilmiyorum sanirim😢?

Merhaba arkadaşlar , 25 yasinda SMMM yaninda asgari ücretle çalışan bir elemanim. dun yasadigim bir olay yüzünden bunu yazma gereği duydum 😢ben hic birikim yapamiyorum. kenarda uç kuruş param yok. ben eve gelirken her...

0|0
211
+1 yıl
Gizli Üye

Sizce arkadaş mı yoksa hoşlantı mı?

Arkadaşlar merhaba bundan üç ay önce kursta birisiyle tanıştım ben 25 yaşındayım kendisi 27 yaşında. Kurstayken pek fazla muhabbetim yoktu çocukla, kursun bitimine 2 hafta kalan falan muhabbet kurmaya çalıştı benimle öyle...

0|0
15
+1 yıl
tncz9

Her gün bir bölge çalışmak mı yoksa günde iki bölge haftada üç gün mü?

Her gün bir bölge çalışmak mı yoksa günde iki bölge haftada üç gün mü? Nasıl bir program uygulasam daha iyi olur?

0|0
11
+1 yıl
Gizli Üye

Bir asker neden mesaj atmaz?

Sevgilim askerde yeni gitti telefonunu orda bir dükkana vereceğini izinlerde beni arayacağını falan söyledi askercell de almadı ulaşamıyorum yani artık seni istemiyodur falan dersiniz belki ama öyle bişey mümkün değil...

0|0
14
1 yıl
Gizli Üye

Saç cilası boya çizgisini giderir mi? Kaç günde bir cila yapmak gerekli ya da mor şampuan aynı işlevi görür mü?

Şaçlarımı iki kere açtırdım ve su an yandılar diplerim kendi rengim ve üç parmak falan var omzumdan asagı kadar olan saçlarımı omuz hizamda kestirmek zorundayım şimdi eger kestirdikten sonra saçımı kendi rengime boyatsam...

0|0
01
OzgurGüneş

Her Şey Dahil Beş Yıldızlı Bir Otel mi Yoksa Hareketli Bir Kültür Turu mu?

Kültürümüzü yerinde gezerek öğrenmek Herkesin tatil zevki farklıdır. Daha önce her şey dahil tatil sistemi ile her sene bir yerde tatilimizi geçirirdik. Ama son üç senedir bir bölgeyi kapsayan kültür turlarına başladık....

2|2
+1 yıl
Gizli Üye

Üç beş yıl sonra mesaj attı?

Merhaba, lisede kendıme yakın gördüğüm bir arkadasım vardı aınıf arkadasıydık derttaş gibiydik yani genelde ben dert anlatırdım.. Hiç hakkında farklı düşünmedim. (((Zaten yüzünü şeytan görsün sevgilim vardı üniversiteye...

0|0
04
Loading...
3 ay
Gizli Üye

İlla keko gibi kızın yolunu kesip konuşmam mı lazım?

Kendini gösteren taraf o oldu, benim saflığım ise başlarda konuşmamak oldu. İşe gidiş ve geliş saatlerinde ve arada market türevi yerlerde görüyordum. İlk üç ayda geçerken gözümün içine içine bakıyordu ama ben ismini bile...

0|0
20
1 yıl
Rane99

Sizce sorun mu var aralarında?

Merhaba. Benim iki sene çıktığım bir sevgilim vardı ara ara küs kaldığımız zamanlar oldu çapkındı ve dengesizdi bir dediği bir dediğini tutmuyordu. Ayrıldıktan üç ay içinde hem nişan oldu hem de nikah dengesiz olduğu için...

0|0
22
+1 yıl
Gizli Üye

Bu işte bir iş mi var ben mi yanlış düşünüyorum yoksa?

Sürekli sevgili muhabbeti yapiyor kendiyle ilgili değil ama hani neden sevgilin yok kaç gündür gelmiyorsun dedim acaba sevgilimi buldu spor salonundan bir hoca falan bul boşa gitmesin o kadar gidiyorsun falan :) yalnız...

0|0
11
+1 yıl
Gizli Üye

Çok mu fesat düşünüyorum 😁 yoksa düşündüğüm şey mi 😱 ?

Ya çok garip ama bugün bana Ankara daki çocuktan sana hayır gelmez dedi ama tanımıyor bile. Sen burada bir sevgili bul dedi :) sonra kaç gündür gelmiyorsun dedim herhalde sevgili falan buldu dedim dedi sonra spora...

0|0
13
1 yıl
Gizli Üye

Hiç sevişmeden yakınlaşmadan ilişki yürütenler var mı?

uzak şehirlerde yaşyanları kastetmiyorum hemen hemen her gün üç beş günde bir ya da haftada bir görüşüp hiç sevişmeden yürütenler var mı? yoksa seviyorsanız sevişmeden dururmusunuz yoksa sevdiğinizde arzunuz daha çok mu artar

0|0
315
+1 yıl
Gizli Üye

Böyle bir arkadaşlık bir söz ile bitebilir mi? Geri döner mi?

Cok yakın saydığınız biri arkadasınız belki de daha fazlası. Size yıllık arkadaslarından bile daha yakın daha samimi oldugunu, daha eglenceli , tam kafa dengi kız oldugunu söylüyor Bir olumsuzluk olunca kızıyor,...

0|0
01
+1 yıl
Gizli Üye

Lütfen Bilgisi Olan Yardımcı Olabilir mi?

Arkadaşlar merhaba ben iki yıl önce dört yıllık bir bölüm kazanmıştım ama gitmemiştim ve kaydımı falan da dondurmamıştım. Bir sonraki sene de iki yıllık bir bölüm kazandım ve ona gittim. Aynı anda hem dört yıllık hem de...

0|1
01
+1 yıl
kappediyem

Mide ülseri olanlar burada mı?

Mide ülseri rahatsızlığı olanlar ne yiyip o içtiniz belirtileri nelerdi çok mu acıyor devamında doktor neleri yasaklıyor ya da neler daha beter olmasına sebep oluyor , bünyeniz mi zayıftı yoksa yediğiniz içtiğiniz...

0|0
26
+1 yıl
Gizli Üye

Erkekler neden bir kizi ararsiniz?

uc dort gunde bir ariyor beni. Arkadas olarak goruyor oyle hic mesajlasmiyoruz ama telefonda 4 saat filan konusuyoruz hatta zorla ben kapattiriyorum. muhabbetimi seviyor mu cidden yoksa canı o kadar sıkılıyor da...

0|0
12
4 ay
Gizli Üye

Hoşlandığım çocuk beni umursamıyor?

Şimdi Biz ne olduğunu bilmediğim ilişki karmaşası içindeydik 30 Ocak 2019 günü bana bir mesaj attı Beni çok beğendiğini vs. Güzel sözler söyledi sonra iki kez buluştuk ve ansızın Londra’ya gitme kararı aldı. Bir ay kalıp...

0|0
43
+1 yıl
Gizli Üye

Arkadaşlar sipraktin/prakten ilacı hakkında bir sorum var?

Bu ilaç aslında alerji ilacıymış fakat yan etkilerinden sık görüleni iştah artmasıymış, kilo almak için kullanan oldu mu hiç? Reçetede günde üç defa iki kaşık yazıyor, bu şekilde mi almalıyım yoksa günde iki kaşık...

0|0
10
+1 yıl
Gizli Üye

Konyada kadin olmak nasil bir duygu biliyonuz mu?

Malum bizim ulkede bokdan bir kafa var. Sen ne giydinde bakdi sen gecenin kacinda disardaydinda tecavuze ugradin bu kafadakiler cveap vermesin aga. Ben konyaya geleli uc gun oldu. Uc gunde 5 kez durduruldum. Birincisinde...

0|1
612
+1 yıl
Gizli Üye

Son On günde, Üç kızla tanıştım. Üçünün ismide Pınar. Bu bir tesadüf mü?

son on günde aralıllarla 3 farklı kız ile tanıştım, Üçünün ismide pınar. Bu durumu nasıl yorumlarsınız? böyle bir tesadüf olabilirmi? Yoksa birisi beni mi kekliyor? :)

0|0
7 ay
Gizli Üye

Bazı kızların mast yapmıyorum dediği doğru mu?

Bazı kızlar hiç mast yapmadım diyor bazıları günde iki üç defa bazıları haftada bir iki defa diyor bu doğru olabilir mi kızlar hiç mast yapmayan kız olur mu yoksa utanıp saklıyor mu yorumlarınızı merak ediyorum...

0|0
22
+1 yıl
Gizli Üye

İlişkiden sıkılıp bu sorunu atlatabilen var mı?

4 yıldır süren bir ilişkim var artık öyle bir hal oldu ki mesajlaşmıyoruz bile günde iki üç mesaj toplamda. İlk başladığımda mesaja hemen cevap gelsin diye beklerdim. Şimdi birbirimize çok alıştık. Bu süreci atlatabilen...

0|0
35
7 ay
Gizli Üye

Sevgilimin kafası dolu diye yazmamak daha mı iyi?

bir kaç gündür biribirimizle yazışmamıştık bende sonra sordum birşey mi oldu diye ve bana çok sert yazdı onu çok sıkıyormuşum ( ben belki günde iki üç kere kısa mesajlar yazıyordum ondan hiç birşey gelmiyor diye de biraz...

0|0
21
+1 yıl
Gizli Üye

Acnemix Jel ve Aknilox?

ben 2 haftadır aknilox jel kullanıyorum akşam sürüp sabah yıkıyorum sabah sürüp akşam yıkıyorum falan bu şekilde devam ettim doktora acnemix jelin yüzümü kızarttığını söylemiştim vermemişti ama dün verdi ve şöyle dedi :...

0|0
10
+1 yıl
Gizli Üye

Psikiyatre gitmeli mym? Yardima ihtiyacim var?

Yaklaşık bir süredir çok ciddi prblemler yaşadım ve hala da devam ediyor. Sürekli bunalım sürekli ağlama hali, aşırı istahsizlik var hızla zayıfliyorum, aşırı kararsızlık uyku hali var, cildim bozuldu, halsizlikten...

0|0
16
10 ay
Gizli Üye

İlaçları şimdi kullanmaya mı başlamalıyım yoksa yarın mı?

Doktora gittim bana 3 tane ilaç verdi. 2 ilacı günde üç kere, diğer ilacı 4 kere kullanmalıymışım. Kullanmaya şimdiden başlasam bir şey olur mu?

0|1
28
1 yıl
Gizli Üye

Lütfennnnn bilgisi olan yorum yapsın?

İlaç kullanıyorum panik atak ve depresyon için ama ara ara sanki her şey bana bomboş geliyor içimde bir acı oluşuyor yaşamak aptalca gibi ve çıldıracam sanki o an o çıldırma hissi ara ara geliyor bazen bir iki veya üç...

0|0
34
+1 yıl
Gizli Üye

Kilo vermem gerek detaya bakar misiniz?

Arkadaslar 63 kiloyum 53 e dusmek istiyorum. Acikcasi kullandigim bir ilac sayesinde istahim zaten pek yok ve cok su iciyorum. Ama yedigim zamanda sagliksiz yedigimi fark ettim. Istahsizligi lehime cevirip...

0|0
22
+1 yıl
Gizli Üye

Sarhoşken saçmalıyor ya bıktım?

3 gündür konuşmuyoruz. Sevgilim değil konuştuğum biri. Arkadaşlarıyla eğlenceye gitti. Yazlıkta kalıp denize gireceklermiş 3 gün. Sabaha kadar içiyolar. Gün boyu içiyolar. O efendi naif çocuk gitti yerine öküz odun kalas...

0|0
112
+1 yıl
Gizli Üye

YARDIM EDİNNNNN ;(?

ben mi abartıyorum bilmiyorum ama erkek arkadaşım askerde bir ayı geçti biz daha yeni başlamıştık ki askere gitti gitmeden önce güzel şeyler söylerdi ama şimdi gideli hic güzel sözler söylemiyo her gün de aramıyo üstelik...

0|0
410
+1 yıl
Roland789

Ne sıklıkta mastürbasyon yapıyorsunuz?

Ne sıklıkta mastürbasyon yapıyorsunuz kızlar ? Her gün mü? Haftada bir mi? Ayda birkaç kez mi? Yoksa benim gibi günde en az üç defa mı?

0|0
01
+1 yıl
Gizli Üye

Moralim alt ust yine 😞?

Bugun moralim çok bozuk hungur hu, gur ağlıyorum ama kimse bilmiyo haftada yani her haftA iki uç kez aynı durumu yaşıyorum aklıma hep intihar geliyo sonra hiç bir şeyyokmuş gibi devam ediyorum bu bir hastalık mı istediğim...

0|0
18
SibelErdem

Düşündüklerinizi Düşündüğünüz Gibi Yapabildiniz mi?

Hepimiz her daim mutlaka ama mutlaka bir şeyler düşünürüz. Çoğunu belki farkında değiliz belki de farkındayız. Benim için önemli olan nokta bu düşündüklerimizin ne kadar kısmını hayata geçirebiliyoruz. Sizden belli bir...

1|4
717
Funda_a

O Bir Dişi İbrahimoviç: A Milli Kadın Futbol Takımı ve Paris Saint Germain'in Yıldız Golcüsü KizlarSoruyor'da!

Kim demiş futbol erkek işidir diye. Her alana el atan kadınlar, erkek işi denilen futbola da el atalı çok oldu ancak ülkemizde kadın futbolu son birkaç yıldır daha tanınır ve sevilir oldu. Biliyorsunuz ben de futbolu çok...

2|10
vaniilya

Sivilceler mi? Çare Roaccutane

Merhaba herkese :) Başlıktan tahmin ettiğiniz üzere "Roaccutane"dan bahsedeceğim sizlere. İlla ki aramızda kullanan arkadaşlar vardır. Kendim de kullandım. Cildim aşırı yağlıydı buna bağlı olarak yüzüm sivilceden...

13|7
+1 yıl
Gizli Üye

BAL İLE GÖZ RENGİ AÇILMIŞ!?

kardeşimin arkadaşının söylediğine göre günde üç kere su ve bal karışımını gözüne damlatarak göz rengini açmış. (MIŞ) Gerçekten gözleri üç ay kadar önce kahveydi elaya döndü ama sebebi bu mu bilmiyorum, bana pek...

0|0
46
+1 yıl
Gizli Üye

Ben çözemedim bu kızı?

Hoşlandığım kızla aynı okulda, farklı bölümlerdeyiz. Birkaç ay öncesine kadar ben onunla konuşuyordum, o da benimle konuşuyordu. Hatta birbirimize espri bile yapıyorduk, karşılaştığımızda mutlaka merhabalaşırdık. Sonradan...

0|0
21
+1 yıl
kkucukhanimm

Ne yapayım? Unutmayı öğretir misiniz bana?

Öncelikle seviyosan aç konuş muhabbeti yapmayın bana :) Asla söylemem sadece nasıl unutulur onu anlatın :) Ben öyle aşık olan tiplerden değilim. Yok çok seviyorumlar falan asla öyle bir insan olmadım. Ama zamanında bir...

0|0
313
+1 yıl
Gizli Üye

Emin olamiyorum fikirleriniz önemli?

Ben üniversitedeyim sinifimda bir kiz var hoslaniyorum iki uc gundur bakisiyorduk bu gunde sabah koridorda karsilastik gunaydin dedi sizce o da hoslaniyor mu yoksa oylesine mi bakiyor :-)

0|0
20
YÜKLENİYOR...