Arama Sonuçları: Erkeklerle aram iyi değil

Zaman
Konu
Filtrele:
+1 yıl
kaderokby

Erkeklerle aram iyi değil, nasıl iyi olabilir?

erkeklerle aram iyi değil ve nasıl iyi olabilir lütfen yardım edin :(

0|0
110
1 ay
Gizli Üye

Erkeklerle aram iyi değil?

çekiniyorum biraz. Nasıl evlencem ben ya asosyalim birde erkeklere karşı soğuk davranışlar sergiliyorum nolacak bu hal?

0|0
38
+1 yıl
Gizli Üye

Güzel bir kızım ama erkeklerle aram hiç iyi değil?

Yanlış anlamayın ne olur ama gerçekten güzel bir kızım, fiziğim de suratım da güzel. Biliyorum güzellik her şey değil bundan dolayı erkeklerle aram iyi olmak zorunda değil ama iyi niyetli de biriyim. İlk adımı hep ben...

0|0
736
+1 yıl
Gizli Üye

Erkeklerle aram pek iyi değil

Merhaba herkese, erkeklerle aram pek iyi değil ne yazık ki. Aslında güzel sayılabilecek bir kızım, eğlenceliyim de ama pek çevrem yok ve çekingenim. Birisinden hoşlandığımda tanışmayı bile beceremiyorum. Ne yapmam gerek...

0|0
413
+1 yıl
jeliboooon

Erkeklerle aram hiç iyi değil okulda?

baslıkta dediğim gibi hiç iyi değil aram ve ben bu durumdan cok sıkıldım bir çevre edinmek istiyorum ne yapmalıyım kötü bir düşüncem falan yok yanlıs anlamayın.

0|0
318
1 yıl
Gizli Üye

İyi niyet suç ciden?

Erkeklerle aram iyi değil gıcık olduğum bı çocuk ödev istedi verdim edadan ödev aliyosak dedi kendimi kötü hisetim niyeki ya?

0|0
03
+1 yıl
Gizli Üye

Bir kız niye erkeklerle anlaşamaz ?

bu kız ben değilim aksine benim erkeklerle aram iyidir fakat çok yakın olduğum bir kız var erkeklerle arası iyi değil hiç bu konudan konuşmadık fakat çok dikkatimi çekti. kız güzel , bakımlı zenginler huyları da iyi fakat...

0|0
17
Loading...
+1 yıl
Gizli Üye

Aramızdaki mesafe iyi demi?

sınıfımdaki kızlar böyle ilgi manyağı, sahte kızlar aram iyi değil kızlarla normalda kızlarla daha iyi anlaşırım ama bu dönem böyle oldu erkeklerle daha çok konuşuyorum ama böyle okulda konuşuruz telefondan falan özel...

0|1
24
+1 yıl
Gizli Üye

Erkeklerle aram yok?

Arkadaşlar çirkin değilim güzelim diyebilirim fiziğimde iyi Muhabbetim var ama erkeklerle pek içli dışlı olamam arkadaşım öyle değil ama sorun bendemi. Soğuk bir yapım var ilgi manyağı değilim hemen herkesle samimi...

0|0
121
1 yıl
Gizli Üye

Erkeklerle aram çok iyi ama sevgili olayı oluca soğuyorum ve kendimi çekiyorum neden?

artık bu huyumdan bıktım ama elimde değil her seferinde bunlar oluyo neden ve nasıl olur?

0|0
012
+1 yıl
Gizli Üye

Erkeklerle konuşamıyorum. lütfen dikkate alıp cevap verin.

meraba arkadaşlar. uzuun zamandır farkındayım ama bu konuda elimden hiçbir şey gelmiyor. yardımlarınızı esirgemeyin lütfen AMA LÜTFEN. Şöyleki: gayet neşeli,farklı ve çekici bir tarza sahip tan anlamıyla kafa biriyim...

1|0
07
+1 yıl
Gizli Üye

Neden erkeklerle iletişim kuramıyorum ki ben ?

Son zamanlar beni rahatsız eden bir durum var ben erkeklerle iletişim kuramıyorum erkeklerin bana yaklaşma şekilleri çok farklı beni ilk defa gördüklerinde ya kitlenip bakakalıyorlar ya da beni yok sayıyorlar arkadaş...

0|0
08
+1 yıl
Gizli Üye

Benim sorunum nedir dostlarım?

merhaba öncelikle ben kendimi tanıtayım 18 yaşında gayet hoş bir genç kızım. şu ana kadar kimseyle ilişkim olmadı. kız meslek mezunuyum erkeklerle aram iyi değil.sadece kurslarda falan arkadaşlar oluyordu onlarlada samimi...

0|0
09
+1 yıl
sunny

Arkadaşımı lezbiyenlikten nasıl kurtarabilirim?

Arkadaşım biraz değişik bi kız, erkekler onu beğeniyor hatta bir sürü çıkma teklifi aldı fakat o hiçbir erkeğe bakmıyor,erkekler hakkında konuşmak istemiyor bile. Dün gece oturuyorduk arkadaşımın evinde, ben, arkadaşım...

0|0
811
+1 yıl
Gizli Üye

Kilolu kızdan sevgili değil kanka olur teorisi doğru mu ?

neden bu kilolu kızlar hiç hayalindeki erkeklere kavuşamıyor ki kilo demeyin her zayıf kız güzel değil ki bence insanı çirkin yapan tek etmen kilo değil erkeklerle arkadaş olarak aram iyi ama hiç aşık olduğum biriyle...

0|0
421
+1 yıl
Gizli Üye

Sizce de erkekler kızlardan daha sıcak kanlı değil mi?

Bizim sınıfta ve okuldakı kızlarda bir hava hava sanırsın özel üretimler. Erkekler öyle değil ya onlarla hemen arkadas oldum benimle konusuyorlar seviyorlar beni kızlar öyle değil gecen birine bir soru sordum cevap...

0|0
13
+1 yıl
Gizli Üye

Bu konuda cidden iyi bir yardim istiyorum sizce ne yapmaliyim?

Hos buldugum erkegi etkilemek istiyorum ama erkeklerle pek aram pek iyi degil ilk basta yakin olup sonradan uzaklasiyo bu bende ciddi hayal kirikligina yol aciyo sizce ne yapmaliyim ki etkileyip fazlasiyla baglanmasini...

0|0
14
+1 yıl
Gizli Üye

Kızlar saçı dökülmüş erkeklerle aranız nasıl?

yaş 19 saç kalmadı :) kızlarla aram hiç iyi değil dış görünüşün ne kadar önemli olduğunu daha iyi anlıyorum.

0|0
11
+1 yıl
Gizli Üye

Kızlar, Yeni okul?

Arkadaşlar biz tasindığımız için okul degistirmek zorunda kaldım. Ben çok hiperaktif ve cok konuşan bir kızım bunu düzeltmek istiyorum erkeklerle aram iyi değil. Çünkü bana şaka bile olsa karıştıklarinda ben sert tepki...

0|0
3
+1 yıl
patentsizim

Benim aram erkeklerle iyi değil onlardan pek hoşnut kalmıyorum diyen varmı?

Detay soruda anketi oylayarak görüşlerinizi paylaşabilirmisiniz?

0|0
50
+1 yıl
Mel01

Neden kursta kimse benimle konuşmuyor?

Gittiğim kursta kızlar erkeklere yaranma peşinde. Ben ise gidip bir erkeğe selam bile vermem. Erkeklerle aram iyi değil. Fakat bunun da getirisi olarak çok yalnız kalıyorum be. Kızların ters ters bakışı da cabası. Neden...

0|0
413
1 yıl
Gizli Üye

Zamaninda dalga gecildigi icin simdi ozguven sorunu yasiyorum?

Lisede hoslandigim cocuk benimle dalga gectiginden beri erkeklerle aram iyi degil. Duzgun duygusal ilsiki kurmakta zorluk cekiyorum ve bu konuda ozguven sorunum var asamiyorum ustelik. Bu sorun yuzunden universitede...

0|1
09
1 yıl
Gizli Üye

Böyle bir sey olabilir mi?

Benim iki tane yakin arkadasim var ve 2 side benim hoslandigim cocugu seviyorlar aslinda ben 3 yildir seviyodum ama onlar bu yil hoslanmaya baslamislar. Ikisi de birbirinden habersiz. Bundan dolayi bende hoslaniyorum...

0|0
23
+1 yıl
Gizli Üye

Aşkla ilgilenmiyormuşum gibi duruyorum, bunu nasıl değiştirebilirim?

Şimdiye kadar kimseyle çıkmadım. Çıkmakta istemedim. Ama bu aralar artık kendimi hazır hissediyorum gibi :) Ama ortada teklif falan yok hiç kimseden.. Son 2 senedir hiç olmadı. Hoşlananlar oldu ama teklif etmediler yani...

0|0
58
+1 yıl
Gizli Üye

Kız arkadaşlarım beni kıskanıyor?

Güzel bir kız değilim zengin de değilim kıskanılacak kadar başarılıda değilim benden ne istiyorlar anlamıyorum sürekli beni rezil etme kücük düsürme cabası icindeler acıgımi ariyolar. Halbuki onlar benden daha güzel. Bu...

0|0
32
7 ay
Gizli Üye

Sevgili mi arkadaş mı?

Aslında işler görünenden daha karışık. Bir arkadaş grubumuz var 4 kız 6 erkek. Bu erkekler sevgilimle kavgalı. Onu dövmek için can atıyorlar gruptaki erkeklerle bu aralar aram iyi değil zaten oturup sohbet edemiyoruz...

0|0
34
5 ay
Gizli Üye

Napmalıyım yardım edin?

Merhabalar benim sorunum şu ben biriyle tanıştım uzun zamandır konuşuyoruz uzakta onu sık sık görmüyorum ama birbirimizi gördük yani fotoğraf falan attık eminiz zaten ben daha önce gördüm onu yani öyle sanal değil eskiden...

0|0
23
+1 yıl
Gizli Üye

Çok yalnızım unutamıyorum eski sevdiceğimi?

eski sevgilimi bir türlü unutmuyorum ve garip olan şey ayrılan bendım ayrılma sebebimde haklı bir sebepdi sürekli yalan söylüyordu dışarda değilim diyordu erkeklerle geziyordu sonra gelip öpüyordu benı özür diliyordu bir...

0|0
42
+1 yıl
nisanyağmuru88

Sitede aranız kızlarla mı daha iyi erkeklerle mi?

Benim aram kızlarla pek sıcak değil nedense birkaçı hariç hep tartışma olmuştur :D sizin?

0|0
+1 yıl
Brkcbnnn

Zahmet edip okuyun bana yardımcı olun, ne yapmalıyım?

Merhaba , Sizlere merak ettiğim sorularım var onları sormak istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim.. Şimdi arkadaşlar Ben 19 yaşında bir gencim, kızlarla pek aram iyi değil. Facebook'umdaki kızlar hep bir beğeni...

0|0
41
+1 yıl
Gizli Üye

Hoşlandığım çocuğun amacı ne? Nolur bakın?

Lise sondayım. Sınıfta bir çocuktan hoşlanıyorum geçen seneden beri. Bu sene bol bol konuşuyoduk. Bol bol kitap hediye eder birbirimizle ilgilenirdik. Benim son görülmeme bakar o saatte ne yapıyodun diye sorar, numaramı...

0|0
01
+1 yıl
Gizli Üye

Erkeklerin fazla olduğu ortam nasıl olunmalı?

Bizim sınıfta 10 erkek 6 kız var. Kızlarla aram iyi değil zaten 4 kişi gruplaşmış haldeler birinin sevgilisiyle ayrı oldukları dönemde biraz yakın olduğum için sevmiyorlar beni. Sınıfta yalnız kalıyorum ama sorun olmuyor...

0|0
21
1 yıl
Gizli Üye

Nasıl heteroseksüel olurum?

Erkeklerle aram iyi ama onları hep kanka olarak görüyorum. Of ne kadar yakışıklı diye kestiğim bir çocuk yok. Olsa bile iyiymiş bu çocuk derim en fazla ilişki boyutunu düşünemiyorum. Ama kızlara karşı böyle değil. Hatta...

0|0
43
11 ay
Gizli Üye

Erkekler cok bakiyor ama kismetim yok?

Ahim sahim güzel degilim ama cirkinde degilim okadar. Kilom yerinde ve bakimliyim. Asiri makyaj yapmam ama cokda naturel degil. Sizce nedeni ne olabilir? 24 yasindayim yavas yavas hayatima biri girmesi lazim bence😂...

0|0
010
+1 yıl
Gizli Üye

Abimden nefret ediyorum haksız mıyım?

Abimle aram hiç iyi değil, birazda benim suçum var. Facemde erkek kankalarımı, sevgilimle olan konuşmaları gördü. Bizim aile böyle kızlar asla yabancı erkeklerle konuşamaz. Tamam belki haklılar ama her insan hata yapar...

0|1
+1 yıl
Gizli Üye

Yaşça Büyük Arkadaşlar Akıl Verir Misiniz?

Arkadaşlar ben lise sona gidiyorum. Bu yıl okul değiştirdim ve somut sorunlar olmasa da neden bilmiyorum bazı konularda dedikodumun yapıldığını biliyorum. Kızlarla falan aram iyi ama bu yeni okulda eski bir arkadaşımın...

0|0
39
+1 yıl
Gizli Üye

Karışık ilişkiler... Bir de size sorayım dedim?

Arkadaşlar akıl akıldan üstündür ilgilenip okuyanlara şimdiden sonsuz sevgiler uzatmadan anlatıyorum. Erkeklerle aram hiç iyi olmadı hiç hem de. Aslında erkekler her zaman benimle ilgilendi ama ben onları hep tersledim...

0|0
11
+1 yıl
Gizli Üye

Hiç erkek arkadaşım yok?

En başta herkese selam. bir soru sorucam ama en baştan diyim uzun olucak göruslere "biri sunu ozetlesin" "yorulmadinmi mk* " demeyin dalarim. Neyse konu su, benim hic erkek arkadasim yok. Sevgili anlaminda demiyorum...

0|0
310
+1 yıl
Gizli Üye

Cok önemli bir sorum var. üşenmeyen kisiler özellikle erkekler gelip okuyup derdime ortak olabilir mi? (Gelenlere tesekür ederim)?

Okuyorum, 20 yasindayim, minyon tipliyim, uzun koyu kahverengi, dalgali sacim var koyu kahve gözlerim, sicak kanliyim. Yurtdisinda yasiyorum 4 dil biliyorum, iki enstruman caliyorum, sosyal birisiyim, arkadaslarim ve...

0|0
318
YÜKLENİYOR...