Arama Sonuçları: Bunun derdi ne

Zaman
Konu
Filtrele:
+1 yıl
burakk9419

Bunun derdi ne yav niye böyle şeyler geldi?

arkadaşlar bu nedir az önce cinsellik mesajına niye boğdu bu kız ilk defa denk geldim amacı ne bunun? (allahım sen bu ülkeye aklı başında insan ver)

0|0
47
+1 yıl
dogan41_

Bunun derdi ne arkadaşlar?

Bunun pisikolojisi inanın hiç iyi değil derdi ne acaba doktora mi gidecek yoksa... goloğami gitmeli :D

0|0
12
+1 yıl
JSins

Sizce bunun derdi ne :) ?

sizce bunun derdi ne? #JSinss

0|0
50
1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne de böyle yapıyor bakar mısınız ya?

İki hafta önce çok güzel giriyordum daha sonra ödenmemiş borcu çıktı (komşudan alıyoruz) 1 hafta evde yoktum şimdi geldim böyle sorun çıkıyor. İnternet var ama geç açılıyor birşeyler telefon da pc de ise sarı ünlem var...

0|0
23
+1 yıl
SıkılanAdam1

Bunun derdi ne acaba😕😕?

Benim sevdigim kiz benimle ole sevgoli anlaminda bisey dusunmuyo bana sen elini sallasan ellisi falan dedi kiz bulursun falan dedi bnde evet yakinda bulucam. az kladi dedim yuzunu asti acaba bunun derdi ne ya bana surekli...

0|0
33
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

Esim eve ne zaman gelse hg. askim diye karsilardim. Bu aksam hiç ilgilenmedim ne de konustum. Canim istemedi yani olamaz mi havamda deildim. Yok efendim ne bu tavirlar arkadaslarim bile hg. diyor sen demiyorsun. Diye...

0|0
816
+1 yıl
Gizli Üye

Arkadaşlar siz olsanız ne yaparsınız bunun derdi ne?

Bu kız biri ile görüşmeyeceğine söz verdi kısa kesicem merhaba merhaba dedi buna söz verdi ancak bana diyo ki benden yardım istedi yardım edicem yarın görüşücem ama  bilmeni istedim diyo hani takılmayacam falan diyo...

0|0
11
+1 yıl
Gizli Üye

Eeeee bunun derdi ne şimdi:))?

Genc turkcell benim ne konuscak arıyorum cevap vermiyor mesaj atamiyorum yine trip atıyor yaaa pofff:)) Eee ne şimdi bu:)))

0|0
716
Loading...
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

Bir arkadaşimla ayni üniversiteyi kazandik ve yavaş yavaş yakınlaşmaya başladık birbirimizden etkilendiğimizi söyledik ve bundan sonra kaçmaya başladı yazmadi ben yazıncada soğuk. Neden böyleyim bilmiyorum yüzyüze...

0|0
53
+1 yıl
Gizli Üye

Sizce bunun derdi ne?

Benden ayrildi ama kimseyle konusamazsin dedim 1 kizla sadece arkadasca konusmus 1 gunlugune bana seninde masallahin var konusmadigin erkek kalmamis dedi kankam dedim mesafeliyim falan konuyu kapatti birinden bahsedince...

0|0
32
+1 yıl
Gizli Üye

Aslanlar sizce neden böyle olmuş olabilir? Bunun derdi ne?

Kisa öz anlatcam biri vardı konuştuğum uzun zamandır sonra sürekli asıksin diye ters psikoloji uyguluodu ve bende olmadım şahsen asık o aşık olmamış güya hiç ve neyse bunla konuşuyorduk ve ben çok yaşamadım biriyle...

0|0
22
1 yıl
Gizli Üye

Yazdığıma cevap vermiyor ama engelle diyincede engellemiyor bunun derdi ne?

Yazdığıma cevap vermiyor ama engelle diyincede engellemiyor bunun derdi ne?

0|0
106
1 yıl
Gizli Üye

Bir gün iyi davranıyor 3gun konuşmuyor bunun derdi ne? Niye böyle yapıyor?

Bir gün iyi davranıyor 3gun konuşmuyor bunun derdi ne? niye böyle yapıyor?

0|0
46
1 yıl

Bunun derdi ne sizce?

Ne diyeceğimi bilemedim..

0|0
519
6 ay
Gizli Üye

Sizce bunun derdi ne nasil bir acı içinde?

Arkadaslar bu cocukla konusuyordum yalanini yakaladim saat 1 den 3 e kadar telefonu meşguldu birde telefonu kapatinca gelmis bana diyor ki Yeni uyandim 3 kez sordum eminmisin diye evet dedi yemin etti Bu yalanini yuzune...

0|2
76
4 ay
Gizli Üye

Arkadaşlar beyler bunun derdi ne Ya?

Arkadaşlar sevdiğim adam bana bitirmek istedini neden diye sorduğum da ailem halamın kızını istiyor halama bunu Alacaz vermeyin diyorlar falan dedi bende tm dedim bana diyor ki evlenince Arıcan mı beni diyor hem diyor ben...

0|2
214
2 ay
Sipruss

Bunun derdi ne?

comment comment 😥😥😥😓😓😓

0|0
21
1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

Erkek arkadaşımın beni çok sevdiğini düşünürdüm son zamanlarda ilgisizlesip ne arar oldu ne sorar... mesajlarıma bile cevap vermedi oysa ilgiden bunaltrdi önceden.. bende hayatında biri oldugunu düşünmeye başladım yâda...

0|0
39
11 ay
Gizli Üye

Bunun derdi ne? Dikkat uzun yazı? Lütfen okuyun oyle cevaplayın?

Geçen sene birini sevdim. Gittim bahaneyle buna mesaj attım. Bölümümdendi ders hakkında attım. Bu erkek sessiz sakin pek kızlarla konuşmaya girmez. Benimle öyle bir konuştu ki samimi anlatamam. Sonra saçmalamaya soğuk...

0|0
02
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

dün faceden hoşlandığım çocuk beni engelledi. daha öncesinde ekliydi silmiştim uzun zaman sonra tekrar istek yolladım istek butonunu kaldırmış sonra dayanamayıp mesaj attım biraz trip attım sanki istek butonunu kaldırmana...

0|0
38
+1 yıl
Gizli Üye

Sizce bunun derdi ne?

Ben okulun en güzel kızlarından birine aşığım açıldım da zaten ama arkadaş kalalim demişti bana giderken de bana sarıldı ben bunu üni deki en yakın arkadaşıma anlatınca suratında şaşkınlıkla üzüntü arasında bir ifade...

0|0
20
1 yıl
EsenCe

BUNUN DERDİ NE TANRI AŞKINA?

Arkadaşlar, vatandaşın biri beni deli ediyor nasıl nerden anlatmaya başlıycam onu da bilmiyorum :( iş yerinde tanışıp bir süredir tanıma yolu dediğimiz bir süreçten geçtiğimiz arkadaş sözüm ona bana deli oluyordu ona bir...

0|0
17
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

Sevgilimle ayrılalı 1 hafta oldu ayrılan oydu dün ilişki durumu yapti ve dondurdugum facemi actim sabah ta elinle ittigini avuncunla isteyeceksin diye bir resim paylaşmış altina da elin mahkum yazmış akşam da iliski...

0|0
22
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne sizce?

Sorunlu eski sevgilden nasil kurtulunur terk etti beni numarami arkadaslarina dagitti sevgili edindim diye fake hesap acip bir piskopati üzerime saldi heryerden engelledim ugruma sevgilisini terk etmis simdi pesinde...

0|0
21
1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

Biri vardı benimle konuşmak istiyordu hep reddettim vazgeçmedi sonra unutamadığım sevdiğim biri var dedim bir hafta yazmadi tekrar yazdı konuşalım diye en sonunda kabul ettim konuşmaya başladık 3 kere görüştük ve son...

0|0
42
1 yıl
aslidersiniz

Arkadaşlar ya bunun derdi ne ya?

Bir sure once bana ilgisi vardi ben hep görüldü atardim konusmadan sonra o yine yazardi ben tanimaz etmezdim kendi girdi hayatima sonra ikgi gorunce değişti bende mesaj atmayi kestim mesaj atiyor bahaneyle hala ve...

0|0
31
+1 yıl
eses2634

Bunun derdi ne ki?

bir kızla tanıştım kız çok sert konusuyo ve sallamıyo beni ama o arıyo falan derdi ne? bu zamana kadar kimsenin peşinden koşmadım. ne yapayım sizce?

0|0
21
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne? Takıntı mı?

Sevdiğim biri var-dı. Her zaman arar sorardım, ben hep biseyler için cabalardım. Bu sevişme konusunu açınca bende sinirlendim artık aramamaya başladım. İstemiyorum cünkü. Dün mesaj attı, bende burayı ve bir siteyi...

0|0
24
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne niye böyle yapıyor?

3 senelik ilişkim vardı sürekli ayrılıp barışıyorduk en son olanda tamamen koptuk 2 aydır görüşmüyorduk ne aradı ne sordu 2 3 gün önce aramış benim telefonum kapalıyken, ilkten kaale almadım sonra dedim bir arıyım derdi...

0|0
04
1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

surekli goguslerime bakiyor. ve bir de yan yanayken bacagini oksuyor. derdi ne? beni hayal ediyo mu sizce?

0|1
119
11 ay
Junos

Bunun derdi ne?

Arkadaşlar sınıfımda bir erkek kürsüye çıktı bende önde oturuyorum yüzüne bakıyorum başını çevirip ordan uzaklaştı ve genelde karşılaşmamaya çalışıyor benimle. Derdi ne bilmiyorum. Aslında geçen dönem benden hoşlanıyordu...

0|0
11
1 ay
Gizli Üye

Bunun derdi ne?

Sarışın titrerttin beni diye laf attı birisi bana acaip sinirlerimi bozdu akşam akşam derdi ne olabilir

0|0
310
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi ne söyleyin bana?

Yeni tanıştığım kızla iyi muhabbet ediyoruz 3 ayda kıskanma durumları olmaya başladı face sifremi filan istedi mesajlarına 5 dk bakıp çıkıcam sonra değiştirirsin şifreni dedi vermek istemedim hesap sormalar whatsapp bu...

0|0
22
+1 yıl
sedefcek

Bunun derdi ne?

Geçenlerde marketten bitter çikolata aldım (markette o çikolatadan başka yoktu) tam kasadan geçirecektim bir çocuk elimdeki çikolatayı alıp kasadan geçirdi ve koşarak çıktı markettem arkasından bağırdım küfrettim bundan...

0|0
515
+1 yıl
Gizli Üye

Eski sevgilim her taraftan sildiğim halde benle iletişimde kalmak için ulaşmaya çalıştı, derdi ne bunun sizce?

Merhaba arkadaşlar, Eski sevgilim her taraftan sildiğim halde benle iletişimde kalmak için ulaşmaya çalıştı, derdi ne bunun sizce? benim eski bi sevgilim var, ve o benim ilkimdi. birbirimizi çok sevdik, ama...

0|0
74
+1 yıl
doby16

Bu kızın derdi ne?

Arkadaşlar kız arkadaşımla yaklaşık 1 yıldır birlikteyiz. Lakin ben bu bir yıllık sürede sadece 2-3 ay mutlu olmuşumdur. İşimizden dolayı pek görüşemiyoruzda sadece hafta sonları. Ben yinede onu her sabah ve her akşam...

0|0
52
+1 yıl
kafahariç17

18-24 Yaş arası geçliğin derdi ne?

Buraya sadece kafa dağıtmak için takılıyorum. Ama 18-24 yaş arası gençlik ne yapacağını bilemez durumda. Bu da çoğu zaman komiğime gidiyor. Sorular genellikle ben onu instagramdan takip ettim, o beni facebooktan dürttü,...

0|1
04
8 ay
Belalılı

Bu erkeğin benimle derdi ne?

Ilk askim kendiai ama 3 yildir dostuz bir şekilde olduk. Birbirimize aşırı değer verdik. Ama çok aynı ortamda bulunamadik. Hep mesajlasma, telefon konusması. Ayni ise girdik 3 hafta once. Beraber is yapmaya baslayinca...

0|0
02
+1 yıl
Gizli Üye

Bunun derdi nedir arkadaslar? İyi yaptım mı?

Benimle flört ederken başkasıyla çıkmaya başlamıştı meğer ikimize birden konuşuyormuş it ben diğer kızla çıkmaya başladığını facede görmüştüm bunun üstüne bir daha hiç konuşmadık zaten yüzünü bile görmek...

0|0
14
+1 yıl
Gizli Üye

Amacı ne bu çocuğun derdi̇ ne?

bi̇raz önce ksden mesaj geldi̇ bi̇ri̇ yazmişki̇ o surat nedir öyle , kurbağa gibi :) kusura bakmada uzaktan belki güzel görünebilirsiniz ama çirkinsiniz :) gözler buyuk dudaklar biçimsiz :) yazmış şimdi bunun derdi ne bu...

0|0
YÜKLENİYOR...