Sizce bebeğim doyuyor mudur, ne yapmalıyım?

Gizli Üye
Kızlar kaynanamla aynı evde yasiyoruz. herşeye karışan birisi.8 aylik bebeğim var. kendi bebegiymis gibi davraniyo. ben sadece emziriyom. yemek yencegi zaman kucağına aliyo bebegimi ufacık iki şey veriyo daha bisi vermiyo. sabah kalkiyo kahvaltıda. 1 ÇAY kasigi reçel bide çok küçük parça patates veriyo yeter buna diyo öğlen çok az muz akşamda tavuğun but kemiğini veriyo sadece yalasa yeter diyo. ben çocuğumun doydugunu düşünmüyorum. gece 6 7 kez uyaniyo. normalde bu bebegin 1kase çorba bir tane haşlanmış yumurta yemesi lazim ama nerdeee. vermiyo kaynanam banada verdirmiyo. kendi basima yasasam ben bebegime muhallebiler çorbalar yaparım ama... bide sabah balda veriyo ya. bisi desem kiziyo surat asiyo. şaşırdım artık napam lazim bilmiyorum. cocugum doyuyormudur
Sizce bebeğim doyuyor mudur, ne yapmalıyım?
8
1
Görüşünü yaz