Orta okula yeni başlayan kardeşim için en uygun akıllı telefonu almak istiyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim?

Küçük kardeşim için akıllı telefon almak istiyorum. En uygun telefon fiyatları 500 tl civarında gelip gidiyor. Ben de öyle olacağına akıllı bir telefon alayım dedim aşağı yukarı akıllı telefonlarda 700 ₺ civarında.
en uygun telefon fiyatları
en uygun telefon fiyatları
Sizce orta okula yeni başlayan kardeşim için en uygun akıllı telefonu almak istiyorum. Sizce hangisini tercih etmeliyim?
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

1|0
4161

En İyi Kız Görüşleri

  • Yaw ortaokulda cep telefonu mu olur bir hele liseye falan geçsin bak iki gün sonra elinden telefonu bırakmaz ne derse önem verir ne sınavlara asosyal olur alma bence daha var hele liseye geçsin öyle al bence

    1|1
    0|0
  • Ben bir çocuk 16 yaşına gelmeden androitli tlfon tavsiye etmiyorum çünkü çocukların çoğu erken yaşta gözleri bozuluyor bunu suçu da androitli tlfon anne ve babalar

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Ben yerli olması dolayısıyla venüs dedim ama tercih sizin. Aslında en iyisi basit olan sadece iletişim için olan olsa daha az ilgi duyup çok fazla zaman kaybetmez. En iyisini ailesi olarak siz bilirsiniz yinede.

    0|0
    0|0
  • Özellikleri daha iyi telefonlar var uygun fiyatlara bütçeyi bir tık daha yukarı çıkarmak hayırlı olur

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 39

  • Samsung Galaxy tavsiye ederim.

    0|0
    1|0
  • Venüs almak yerine bahçede bir ateş yakın, dumanla haberleşmek o telefon görünümlü şeyden daha mantıklı.

    1|0
    0|0
  • Aslında hiçbiri tabi de seçeceksem j serisi seçerdim.

    0|0
    0|0
  • niye aliyon ki cocuk yasta salak oluyolar valla bide salak salak facebook aciyolar 😂😂😂 yapmayin cocuklara bunu birakin okusunlar

    0|1
    0|0
  • Çok erken. internet denen şey ne belalarla dolu sende benim kadar bilirsin. O yaştaki çocuk mantıklı bir şekilde internet kullanamaz

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri
    Bir ebeveyn olarak erken olduğunu düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Hiç biri, o yaş da ki bir çocuğa telefon verilmemeli

    1|1
    0|0
  • Çok özellikli bir şey almasan daha iyi sanki ama galaxy j1 mini

    0|0
    0|0
  • J1’e oy verdim ama diğer telefonlar ne kadar iyi veya kötü bilmiyorum. Ama orta okula yeni başladı dediğine göre küçük bir şeyler al

    0|0
    0|0
  • Orta okul öğrencisinin telefonla işi yok... kitapla defterler işi var..

    0|0
    0|0
  • Aslında almamak daha doğru ama alırsan da çok islevli olmasın :)

    0|0
    0|0
  • Ben küçük yaştaki çocukların akıllı telefon kullanmasını tasvip etmiyorum ama Samsung iyi

    0|0
    0|0
  • Samsung

    0|0
    0|0
  • Galaxy Grand Neo

    0|0
    0|0
  • alma?

    0|0
    0|0
  • Vestel al

    0|0
    0|0
  • Samsung galaxy

    0|0
    0|0
  • samsungları beğendim

    0|0
    0|0
  • Samsung'dan şaşma derim o yüzden 1. olan

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle Venus annem de var baya iyi

    0|0
    0|0
  • Biraz erken gibi ama siz bilirsiniz

    0|0
    0|0
  • Orta okulluymuş, ucuzunu al sjzjx

    0|0
    0|0
  • Yaşı çok küçük telefon kullanmak için

    0|0
    0|0
  • Samsung

    0|0
    0|0
  • bu uygun derim

    0|1
    0|0
  • İkinci el iphone var

    0|0
    0|0
  • Samsung

    0|0
    0|0
  • j1 mini güzel

    0|0
    0|0
  • Samsung galaxy yeter çocuğa

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    9

Erkekler Ne Diyor 59

  • Samsung galaxy j1 mini, kullanan bir arkadaş tavsiye etmişti bana, iyi olmasa tavsiye etmezdi

    1|1
    0|0
  • Senin için araştırdım, radyasyonu en düşük olan cep "Samsung Galaxy Grand Neo"mış ;)
    bence onu al.

    0|0
    0|0
  • Ortaokula giden çocuğa telefon alınmaz.
    Ayrıca reklam yapma s erefsiz

    0|0
    0|0
  • J7 prime al derim o çocuk ergenlik döneminde şık ve uzun ömürlü olur. Kızlarla yazisacak oyun oynayacak iletişim eksikliği yaşamaz şarjı uzun süre dayanıyor bana

    0|0
    0|0
  • bu ne ustaaaa? manyak mısın😅 git j2 falan al bide kılıf al çocuğa belli olmaz ilk telefonu düşürür falan ekran koruyucu al😇😅

    0|0
    0|0
  • 2. el apple 5 ve ya lg g3 falan alabilirsen daha çok performanslı bir telefon olur

    0|0
    0|0
  • Sadece araya bileceği bir cihaz en uygunu o yaş için gerisi her alanda gelişimini olumsuz yönde etkiler

    0|0
    0|0
  • Bunları boşver General Mobile al 800 tl civarinda olmasi lazim. Taş gibi markadır.

    0|0
    0|0
  • Bence Samsung Galaxy Note 4 alacaksın bir daha anca Lise 2 de yeni telefon :D

    0|0
    0|0
  • E Şıkkı Hiçbiri. Toplum olarak zaten almış başımızı gidiyoruz telefon tablet sevdasına. Mecburu değilse alınmaması en iyisi olacaktır.

    0|0
    0|0
  • Vestel alabilirsin, katma değer katarsın hem ülkeye. 👍🏻

    0|0
    0|0
  • Benim düşünceme göre o yaştaki bir çocuk için akıllı telefon almak doğru değil

    0|0
    0|0
  • Bence en ucuzundan al.. Sonra hiçbirşey den mutlu olmuyorlar

    0|0
    0|0
  • Bana kalsa alma derim ama yinede istersen samsung almanı tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • Alma abicim ne yapıyorsun sen. Zaten ilerde o illete maruz kalacak ne kadar geç o kadar iyi

    0|0
    0|0
  • Bizim zamanımızda lise bitince alınırdı. Şimdiki çocuklar telefonla doğuyor.

    0|0
    0|0
  • Biraz daha büyüsün bence telefona yoğunlaşıp derslerini aksatır

    0|0
    0|0
  • En ucuz hengisiyse onu al

    5|0
    0|0
  • 500 e daha ekran değişmiyorlar

    0|0
    0|0
  • Kitap al telefon değil

    1|0
    0|0
  • J1 bence

    0|0
    0|0
  • Samsung olsun, çamurdan olsun.

    0|0
    0|0
  • Ben Samsung Galaxy ciyimdir hep.

    0|0
    0|0
  • j1 küçük ve güzel

    0|0
    0|0
  • Kullanimi en kolay olan samsung j serisi

    0|0
    0|0
  • j1 mini

    0|0
    0|0
  • J1 bencede

    0|0
    0|0
  • Galaxy

    0|0
    0|0
  • Samsung iyidir

    0|0
    0|0
  • Daha erken hacı

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    29
Yükleniyor...