BEMBEYAZ VE SAĞLIKLI GÜLÜŞLER

Diş ağrısına ne iyi gelir?

İlaç aldım etkisi olmadi sizce ne iyi gelir


0|0
212

En İyi Erkek Görüşü

  • Bardağa bol su koyup eriyene kadar karıştır, sonra 3-5 saniyelik gargara yaparak tükür fazla bekletme zaten gargara yaparken dişlerinin arasına, minelere kadar işkeyecek. 4-5-6 defa yap. Sızısı ve ağrısı geçer. Ama bu geçici bir çözüm, sabah diş doktoruna git. Geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Kız Görüşü

  • Ay canım bilemedim şimdi
    Yat uyu ilacini aldiysan geçer

    0|0
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • İltihap varsa kesinlikle ağrını sadece antibiyotik keser ve nokta atışıdır. :) zaten dişi ağrıtan iltihap.. O yüzden fazla kullanmanı tavsiye etmesemde antibiyotik tedavisi..

    0|0
    0|0
  • Doktor ayağına geldi. Şişmemi ağrımı sızlamamı ne var?

    0|0
    0|0
    • Dolgulu dişim sızlıyo, daha önce baktırdım dolgu yenilendi. Ama ağrı bir süre sonra tekrar devam etti

    • Hepsini Göster
    • Zeytin geçirmez ise çay bardağına su doldur doldurduğun su kadar da tuz at içine çözünene kadar karıştır ağrıyan yere çalkala ağrısını sızısını alır :) Altarnetif tıpta şartlar anca bu kadar oluyo geçmiş olsun :)

    • Tesekkürler 🤗

  • Sirkenin içine tuz koy ağrıyan yerde çalkala uyuyana kadar idare eder

    0|0
    0|0
  • Valla ALLAH yardımcın olsun

    1|0
    0|0
  • Allah kimseye dis agrii vermesin disin ortasi delikse imkani yok direk dolgu yaptr

    0|0
    0|0
  • Rakı

    0|0
    0|0
  • hiçbir şey iyi gelmez dişçiye git kurtul

    0|0
    0|0
  • Rakı ve sigara

    0|0
    0|0
  • Pamuğa kolonya döküp üstüne bastır uyuşturuyor

    0|0
    0|0
  • bir 35lik rakı iyi gelir :)

    0|0
    0|0
  • Sigara

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Benzer Benceler

Yükleniyor...