BEMBEYAZ VE SAĞLIKLI GÜLÜŞLER

Kanal tedavisi acırmı?

Arkadaşlar diş fobim var da. İlk defa yaptıracağım korkuyorum. Yaptıranlar yazabilirmi nasil bisey.

0|0
43

En İyi Kız Görüşü

  • iki seans oluyor ilki uyusturuluyor ve ikinci seans igne falan yapilmiyor cunku sinirlerini ilkinde aliniyor istesende acimaz artik

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Biraz da yapana bağlı. Geçmiş olsun..

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bisy yol be cok yaptirdim

    0|0
    0|0
  • diş sinirlerini alır iyi bişey yaptır !!! fighting

    0|0
    0|0
  • Acıyor ama hissetmemen icin uyustururlar merak etme.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Kasma reis sakin ol büyütülecek bir şey değil

    0|0
    0|0
  • Rahat ol aciyacak pek bir sey olmuyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...