BEMBEYAZ VE SAĞLIKLI GÜLÜŞLER

Ağız kokum neden gitmiyor?

Dişimde tel var ve daha 4 ayı var ama ben ağız kokusundan bıktım. Diş telinden önce rahattım ama diş telinden dolayı diş ipi kullanamıyorum falan filan derken koku yapıyo. Mide sorunum falan yok agiz dil bakimimida duzenli yapiyorum maydanoz limon falan tuketiyor bol su iciyorum. Kisaca kokuyu engelleyen herseyi yapiyorum ama gitmiyo. Yardim edin dis teli olupta ayni sıkıntıyı ceken var mı. Insanlarla konusamiyorum. Biri dibime girip bise dediginde agiz kokumdan rahatsiz olmasin diye cevap veremiyorum biyere gider gibi yapip arkami donerken cevap veriyorum. Kimseyle rahat konusamiyorum. Biriyle konusurken icime dogru konuşuyorum ne dedigimi anlamiyo. Elimle agzimi kapamaktanda biktim!


0|0
27

En İyi Erkek Görüşü

  • Bol tuzlu su ile sabah aksam agzini calkala ve gargara yap, agiz kokusunun en etkili cozumudur ama koku mideden geliyorsa doktora basvurmalisin.

    0|0
    0|0
    • Hayir mide degil agizdan geliyo ve saol denerim

En İyi Kız Görüşü

  • ya belki bir çürüğün iltihaplı dişin falan vardır çünkü agiz bakimina bu kadar özen gösteriyorsan ağzının kokmayı bırak bembeyaz olması lazım alternatif olarak yaninda naneli seker tasiyabilirsin

    0|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • dış etlerinden sıkıntı olabilir en sağlıklı olanı bir dış hekimine gorunmen

    0|0
    0|0
  • cok köötü bişi gecmiş olsn :\

    1|0
    0|0
  • agız spreyleri var eczanelerde onu kullan

    0|0
    0|0
  • Çekirdekten yetişme değilsen o işi yürütemezsin

    0|0
    0|0
  • pas sökücü sprey sık teller paslanmış olabilir

    0|0
    0|0
    • Tel her ay degisiyo hatta en son bugun degisti pasli teli agzimda tutarmiyim ben

    • ahhaha zaten o tel paslanmıyor ki bn şaka amaçlı demiştim güzel insan :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • Arayüz fırçaları kullan

    0|0
    0|0
    • Kullaniyorum

    • Hepsini Göster
    • Normal tel var sadece ustte hani sirali lastikler varya ondan var

    • Tamam onu diyorum
      Onlarda yapar koku

Yükleniyor...