BEMBEYAZ VE SAĞLIKLI GÜLÜŞLER

20'lik diş çekilir mi çekilmez mi?

20'lik diş ağrısı diye bir ağrı var ki sormayın gitsin. . Peki 20'lik diş çekilir mi yoksa çekilmez mi?

1|0
1420

En İyi Erkek Görüşleri

  • şu an diş hekimliği okuyorum sizin anlayabileceğiniz dilde anlatım eğer düzgün bir şekikde çıkmışsa çekilmesine gerek yoktur ama çıkamıyo ve ağrı yapıyosa bir diş hekimine gidip tavsiyesini dinleyin derim.

    0|0
    0|0
  • Sana şöyle söyleyeyim o zamanleyin.
    20 lik diş gereksiz bir diştir, damağından çıkar.
    Bu diş en hızlı çürüyen diştir, çekilmediği sürece diğer dişlerine sıçrar onların çürümesini çok rahat kolaylaştırır.
    Bu yüzden hekimler 20 lik dişlerin hepsini çektirin diyor.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Çekilmesi gerekiyorsa çekilir, gerekmiyorsa çekilmez.

    0|1
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • Bir diş hekimi adayı olarak, evet çekilir. Hatta birçok insanda hiç çıkmaz bile. Yirmilik dişler artık insan diş anatomisi için sorun teşkil ediyor. İnsan ağzının yapısı giderek küçülüyor. Bu yüzden çıkan yirmilik dişler büyükazı dişlerine baskı yaparak tüm çenede kaymaya sebep olabiliyor. Verdiği acı da cabası tabi.

    Üst yirmilik dişinde ağrı varsa çekmesi biraz daha kolay diyebilirim bu arada. Alt daha sağlam ve uğraştırıcı. Ama anesteziden sonra hiçbir şey hissetmeyeceksin :))

    0|1
    0|0
    • Benim ki altdan gomulu altaki kok disleri çürütüyor Muş randevu alamiyorum 7 aydir dolu 😔 ve 400 lira cekiyor ozeller

    • Valla haklısın kardeşim. Devlet hastanelerinde diş için çok uzun sürelere randevu veriliyor. Özeller de aşırı pahalı. Bu sorunun en kısa zamanda çözülmesi lazım :((

      Bu arada biraz pahalı olsa da bence bu dişi çektir. Çünkü daha sonra vereceği zararlar çok büyük olabilir.

  • Cekilir benimde 20 disim var gömulu pis bir agrisi var hemen gid çektir yoksa cok agricak o cekilmesi gerek 400 liraya cekiyorlar cok ama devlet hastanesinde rabdevu almak zor dolu ben 6 aydir alamadim 😔

    0|0
    0|0
  • çekiliyor ama sinire yakınsa bazen riskli görüyorlar sinire zarar verirlerse yüz felci olma ihtimali var

    0|0
    0|0
  • Ben çektirmedim. Çürüğümde yok. 33 tane dişim var. Biri yedek.

    0|0
    0|0
  • çekilir canın, niye çekilmesin.

    0|0
    0|0
  • Hiç çekilmez

    0|0
    0|0
  • Çektirilir çektiren çok

    0|1
    0|0
  • şu an agrisni çekiyorummm

    0|1
    0|0
  • Dar gelirse evet

    0|0
    0|0
  • cekilir

    0|0
    0|0
  • Eğer çeneyi rahatsız ediyorsa çekilmelidir

    0|0
    0|0
  • Çekilir çektirdim ben

    0|0
    0|0
  • Çekilir..

    0|0
    0|0
  • Çekilir...

    0|0
    0|0
  • sıkıntılı hiç bulaşma

    0|0
    0|0
  • Doktora sarmak lazım

    0|0
    0|0
  • Cekilir diye biliyorum bende

    0|0
    0|0
  • Çekilir biliyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Gömülü ise çene cerrahları ameliyatla alıyor. Yaklaşık yarım saatlik bir işlem. Uzayadabiliyor duruma göre.
    İlk bir hafta süründürüyor. Sonra geçiyor. Dikişler enfeksiyon kapmazsa süreç rahat geçer.

    Gömülü değilse zaten normal diş gibi çekiliyor ve zor bir yanı yok.

    0|1
    0|0
    • Benimki gomulu ve diger disleri çürütüyor 😔😔 7 aydir randevu alamiyorum dolu

  • Birini çektirmek zorunda kaldım kurtarılacak gibi değildi.

    0|0
    0|0
  • Çekilir zaten fazlalık o dişler fazladan cikiyo o yüzden çekilir ben cektirdim

    0|1
    0|0
  • Ağrı yapıyorsa çekilir

    0|1
    0|0
  • Çekilir ben çektirdim.

    0|1
    0|0
  • Cekilir tabi gördum ben

    0|1
    0|0
  • Çekilir

    0|0
    0|0
  • Çekilir 🌸

    0|0
    0|0
  • Çekilir

    0|1
    0|0
  • Benim gomulu ikiside

    0|1
    0|0
  • Çekilir hatta doktorlar bir faydasinin olmadigini soylerler boş yani benimkini çekecekti ben randevuya gitmemistim oyle kaldi çektir derim çıktïkca dişleri itiyot dişlerinin düzenī bozuluyor

    0|0
    0|0
  • Bende çıkmadı 20'lik diş hayırdır inşallah. Ama çekilir diye biliyorum..

    0|1
    0|0
    • Bende de var mübarek 😔 gömülü ve curume yapiyor diger disleri 7 aydir randevu alamiyorum dolular normald 400 istiyor para yok

    • Çalışmıyomusun nasıl para yok

    • 7gün

      Calismiyorum Şu an issizim 😟 eve ben ve kardesim bakiyor yani sorumliluklarim var aldim maasimi eve verdim son maasim di 400 lira kiyamadim kendime aneneme verdim parayi evindusu dusundum yani 😟

Benzer Benceler

Yükleniyor...