Kahvaltı yapıtın mı?

Kahvalti yapan veya yapmayanlar kimler?

Niye kahvaltı yaptın ya da yapmadın?

Kahvaltıya niye kahvaltı deniliyor sabah yemeği denilmiyor?

Güncellemeler:
Yapıldı mı
🙈 yollamak icin bir daha 🙈 Yaaaapim

0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • aç olduğum için kahvaltı yaptım 😂

    1|0
    0|0
    • Coook mantıklı

    • Hepsini Göster
    • Bende bilmiyorum 🙈

En İyi Kız Görüşü

  • yaptım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Kahvaltı yaptım.
    Annem işe gideceği için beraber kahvaltı yapmak istedim o yüzden kahvaltı yaptım. (Tabi aç olmamın da etkisi var :D )
    Kahvaltı Kahve-altı kelimelerinin birleşiminden oluşuyor. Tam emin olmamakla birlikte sanıyorum ki sabah kahvesinden önce yenilen yemek olduğu için kahvaltı demişler.
    Umarım tüm sorularına cevap bulabilmişindir :D

    1|0
    0|0
    • Yaaaa süper tüm sorularıma cevap verdin cooook sağol 🎈🎈🎈

  • ben yatıyorum ondan yapmadim. kahvaltı demem ben zaten yemek derim

    3|0
    0|0
  • :D 9'da Market açılacak onu bekliyorum :D

    1|0
    0|0
    • Hadi cık yavaş yavaş git hazırla ye

  • Yapmadım
    Çayı bile koymadım :/

    1|0
    0|0
  • Yapmadım. Karnımı acıktırıyorsun

    1|0
    0|0
  • Kahvaltı sabah kahvesinden önceki öğün oluşundan mütevellit, kahve ve altı kelimelerinden türetilmiş bir kelime. Kahvaltı yapmadım henüz, çayın demini almasını bekliyorum.

    1|0
    0|0
    • Cok ilginc yani öyle denilmesi

  • kahvaltımı hazırladım yaptım smdi geri yatdim:)

    1|0
    0|0
  • Uyucam şimdi

    1|0
    0|0
    • Niye

    • Hepsini Göster
    • Uyandım 😄

    • Burdasın

  • yanlız insanın boğazından bişey geçmiyo

    1|0
    0|0
  • Yemedim daha annemiz yok ki kahvaltı hazirlasin.

    1|0
    0|0
  • ben azönce 6 yumurta yedim şu an çıkaracam nerdeyse :D daha kahvalatı yapacam :D

    1|0
    0|0
    • Naptın sen bide kahvaltı yapcan mi

    • Hepsini Göster
    • Bol başarı diliyorum

    • teşekkür ederim...

  • moralim bozuk yapmadım

    1|0
    0|0
  • Anca işe yetiştim

    1|0
    0|0
  • yapmadm henüz

    1|0
    0|0
  • Amaan gülüm boşver

    1|0
    0|0
  • bsyler atıstrdm ama 9 bucukta esas kahvaltım var 5 yumurta salam vs

    1|0
    0|0
    • Atıştırma nasıl esası nasıl oluyor sende

    • Hepsini Göster
    • Hmmm anladim güzel

    • yanı ıste hayat mucadele erkeksı sevısgen bı vucudum olsun dıye ugrasıorum

  • Yaptım karşim.

    1|0
    0|0
  • Yapamadım çünkü uyuya kalmışım.

    0|0
    0|0
  • Yapmadım

    0|0
    0|0
  • Yaptim.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 12

Yükleniyor...