şu an ne yiyorsunuz?

Gec saatte olsa yemekten vazgeçemeyeler dökülsün bakalım :D


0|0
820

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • ne farkeder

    0|0
    1|0
  • Sigara içiyorum

    1|0
    0|0
  • Çaklıt :)

    1|0
    0|0
  • ulan çok fena acıktım ya.. yemek yemeye üşeniyorum /:

    0|0
    0|0
    • Üşenme kalk hazırla kendine bir şeyler aç uyumak kötü...

  • şekerpare

    0|0
    0|0
  • disimi

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey

    0|0
    0|0
  • İnsan

    0|0
    0|0
  • Hiç bişe tombik

    0|0
    0|0
  • Kokoreç 😇

    0|0
    0|0
  • Hiç bir şey.

    0|0
    0|0
  • hiçbir şey :D

    0|0
    0|0
  • Sütlaç yiyorum

    0|0
    0|0
  • Hıcbıse

    0|0
    0|0
  • kokoreç 򢰪

    0|0
    0|0
  • Of karnım ac

    0|0
    0|0
  • ... dersem bir çok kişinin canı sıkılır

    0|0
    0|0
  • portakal elma ne yıcem baska

    0|0
    0|0
    • Herşey olabilir

    • Hepsini Göster
    • Yaaa. Olsun kışın en iyisi portakal C vitamini deposu

    • sagol bunada sukur dogru

  • bir şey yemiyoruö

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

Yükleniyor...