Saglıklı besleniyomuyum part 220 ?

Saglıklı besleniyomuyum part 220 ?


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Nasıl miden kaldırıyo yaa? Ben olsam tavuğu ayrı tabağa makarnayı ayrı tabağa koyardım az temiz yiyin

    0|0
    1|0
    • Jjsksjskssh

    • midede karışıyor zaten 😄 onu nasıl engellicen. az temiz sindir mi dicen

    • @LaFontendenAyten bilmemki yaa övünmek gibi olmasın ama benim saçma sapan takıntılarım var 😂

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 20

  • O cips gözümden kacmadi ama 😂

    1|0
    1|0
  • Spor yapıyosan normal :D

    0|0
    0|0
  • Şu saatde gordum ve canim cekti...

    0|0
    0|0
  • Evet, ortada ketchup mayonez yok *-*
    Kap bir ketchup ve işi bitir evlat, göbeğe ihtiyacın olacak yaşlanınca *-*

    0|0
    1|0
  • Bu saatte direkt kalori deposu yani he

    0|0
    1|0
  • Afiyet olsun.

    0|0
    1|0
  • Açım bakk

    0|0
    1|0
  • Canım çekti pıff

    1|0
    1|0
  • cook

    0|0
    1|0
  • Neden hep bu saatte sevdiğim yemekleri paylaşıyorsun 😔

    0|0
    1|0
  • çok kötüsün tavukla markana ayrı koyulur

    0|0
    1|0
  • Aynen saglikli ve lezzetli duruyor ama arkadaki cips kutusu sanirim. O olmadi

    0|0
    1|0
  • Çok iştah açıcı 😁

    0|0
    1|0
  • Besleniyorsun

    0|0
    1|0
  • haaaa gerçekten çok sağlıklı besleniyomuşsun

    0|0
    1|0
  • Benden sağlıklı olduğu kesin 🙈🙈

    0|0
    1|0
  • Makarna peynirli değil :/

    0|0
    1|0
  • öğrenci misin?

    0|0
    1|0
  • Evet aşkım :D

    2|0
    1|0
  • Evet :*

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • afiyet olsun

    0|0
    1|0
  • Sağ üstteki bim malı pringless mı yoksa orijinali mi?

    0|0
    2|0
Yükleniyor...