Kokoreç sever misiniz?

En çok nefret ettiğim şeydi ama bir kere denedikten sonra hastası oldum 😂 Zaten yapan demişti ilki benden paraya gerek yok dene kararını ver dedi. Anasını satıyım uyuşturucuya başlıyomuş gibi kokoreçe başladım xbjxvjxvxKokoreç sever misiniz?

Güncellemeler:
evdeki eşyaları satıp kokoreç yemeye gitmiyorum abartmayın 😂😂

1|0

En İyi Kız Görüşü

  • aynısı bana da oldu kanka 😂😂

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 34

  • Sevmem

    0|1
    0|0
  • nefret ederm

    0|1
    0|0
  • Anaaam naptin ya zaten canim çekiyordu ooof zaten kaldigim yerde kokoreç mokoreç yok hadi görüsürüz ben bir kaç ayligina depresyona giricem ya -banada yollayiin...😥😥

    0|1
    0|0
    • ay kanka sorry ya nolur affet benimde canım çekiyo 2 gündür aynı hisleri paylaşıyoruz 😂

    • Hepsini Göster
    • oha jdndbx 3 ay önce sormuşsun zaten dönermi kokoreç mi diye sana inanıyorum bu kadar olur 😂

    • ahah aynen sormustum kanka inandigin için sagol fqcwcsv😂

  • Efsane bı lezzet

    0|1
    0|0
  • Sevmiyorum.

    0|1
    0|0
  • Sevmiyorum.

    0|1
    0|0
  • Hic yemedim

    0|1
    0|0
  • Bayilirim +sucukekmek+balikekmek

    0|1
    0|0
  • Sevmem

    0|1
    0|0
  • Severim

    0|1
    0|0
  • İyyy😑😓

    0|1
    0|0
  • Yemedim hic😑

    0|1
    0|0
  • omg. sevmem

    0|1
    0|0
  • Bikere yedim sevmedim , sonra ağzıma sürmedim ama denicem bidaha 😂😂

    0|1
    0|0
  • ya bağırsaktan yapıldığını duyduğum zaman ben direk tiksindim ya 😂

    0|1
    0|0
    • yerken aklına getirmezsen yarısında usta bana ikinciyi at diye bağırabilirsin ahaha 😂😂

    • yok ben almıyim hahahah

    • benim dememle olmaz zaten kendin deniceksin zamanını bekle 🤗

  • hayıır

    0|1
    0|0
  • Sevmem

    0|1
    0|0
  • seviyom

    0|1
    0|0
  • evet

    0|1
    0|0
  • hayır

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    14

Erkekler Ne Diyor 13

  • Severim ama uzun zaman oldu yemeyeli dönerden hamburgerden fırsat bulamıyoruzki :) Ne kadar hijyenik vs tartışılır ama seyyar arabada satılanlar çok daha lezzetli oluyor kokareçte :)

    0|1
    0|0
  • sevilmiycek gibi değil

    0|1
    0|0
  • Severim

    0|1
    0|0
  • Her yiyen de böyle diyor. Bir kere ye yeter ama isterse dünyanın en lezzetli yiyeceği olsun gene yemem :D

    0|1
    0|0
    • babam gibisin oda böyle düşünüyor 😂 ama inan sende sevebilirsin belki kararın değişir belli olmaz 😁

    • Tabularımı yıkmak istemiyorum :D

  • Çok severim 😃

    0|1
    0|0
  • sevmez miyim ya. kokoreç+midye+bira 3 lemesi olursa enfes olur :)

    0|1
    0|0
  • bayılırım :D

    0|1
    0|0
  • Bayılırım

    0|1
    0|0
  • Severim

    0|1
    0|0
  • o lezzet o koku hiçbişeyde yok aralıksız götürürüm 2 bütün sevmeyen ölsün @q :D

    0|1
    0|0
  • hemde cokkkk severim

    0|0
    0|0
  • Severim

    0|0
    0|0
  • severim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...