Akşam yemeğim sunumum :) Güzel mi?

Ben bununla doyamam ki :(
Akşam yemeğim sunumum :) Güzel mi?





2|2
2450

En İyi Erkek Görüşü

  • Eline sağlıkta, et'i hiç koymasaydın, direk tencereyi getir dibine ekmek banardınız..

    1|0
    0|0
    • neden :D

    • Hepsini Göster
    • tabiki de bol her zaman :D Kurban bayramındaki etler şu an bilmiyom fiyatları :)

    • Afiyet olsun 😇

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 49

  • Tabak içinde sade pilav eti tercih ederim ama güzel olmuş.

    1|0
    0|0
  • Güzel.

    1|0
    0|0
  • vallla çok hoş

    1|0
    0|0
  • çok güzell

    1|0
    0|0
  • Slaatayi kaldırıp verirsen 5 tabak alırım 😎😂

    1|0
    0|0
  • Sunum yapacağına doldurssydin tabağı 😄

    1|0
    0|0
  • Onu bulamayanlarda var 😊

    1|0
    0|0
  • olsada yesek

    1|0
    0|0
  • iştağım acıldı yaw niye böyle yapıysun bilmiyonmu dayanamıyorum :D

    1|0
    0|0
  • Yeter sana

    1|0
    0|0
  • banadaa

    1|0
    0|0
  • Guzel afiyet olsun

    1|0
    0|0
  • Fena değil

    1|0
    0|0
  • Güzel

    1|0
    0|0
  • 3 tabak yerim :)))

    1|0
    0|0
    • ben bir kere 3 tabak yemiştim :)

  • Güzel görünüyor.

    1|0
    0|0
  • salata yoğurt ayrı olmalıydı sunumda hatalar var.

    1|0
    0|0
  • oooo eline sağlık

    1|0
    0|0
  • doğru yolda ilk adımı aşmışsın

    1|0
    0|0
  • Müthiş görünüyor :P

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    29

Kızlar Ne Diyor 23

  • sunum guzel yemek de guzel :) yanına da ayran yapp oohhh miss.. afıyet olsun

    1|0
    0|0
    • yoğurt olunca ayran içemiyom :)

  • Güzel olmuş.

    1|0
    0|0
  • olsada yisem

    1|0
    0|0
  • aç oldugum aklma geldi :/

    1|0
    0|0
  • küçük makbule😀

    1|0
    0|0
    • ama maklube daha değişik oluyor ki :)

    • Yoo yapan kişiye bağlı yine böyle etrafına salata ve yoğurt koyuyorsun içinde de pilav et veya tavuk patates oluyo isteğe göre havuç kuş üzümü koyan da var 😊

  • Sunum ve yemekler çok güzel ama sanırım ben her şeyi aynı tabakta sevmiyorum :(

    1|0
    0|0
    • bulaşık çıkmasın maksat :)

  • Sunumun süper olmuş kanka

    1|0
    0|0
  • Güzel eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Çok güzel görünüyor

    1|0
    0|0
  • Aynen bende doymazdım

    1|0
    0|0
  • Yemekler çok güzel görünüyor fakat yoğurt ve salata bir olmamaliydi 😊 Degmemeleri daha da iyi.

    1|0
    0|0
  • güzel görünüyor. ben bile doyarım be sende doyarsın 😂

    1|0
    0|0
  • Ama bugün niye hep yemek paylaşılıyo kii 😭😭

    1|0
    0|0
  • güzel

    1|0
    0|0
  • Karnım acıktı yahh

    1|0
    0|0
  • Guzel 👍👍

    1|0
    0|0
  • Harika doyurucu

    1|0
    0|0
  • miden mi geniş :D

    1|0
    0|0
  • çok güzel görünüyor ama doyar mıyım arafta kaldım

    1|0
    0|0
  • İyi güzel ama sana tavsiyem yanında asitli içecek içme yoksa o etin vitaminini almazsın.

    1|0
    0|0
    • bilmiyordum bundan sonra içmem sağol :)

  • Kızlar Devam
    3
Yükleniyor...