Eşiniz istese bunu yapar misiniz?


İnternette gördümde çok canım istedi. Karıma söylesem yaparmı acaba? Söylemeye utanıyorum tersler diye?Eşiniz istese bunu yapar misiniz ??


1|0
32|14

En İyi Kız Görüşü

  • yaparım yeter ki istesin sende söyle eşine o hamile olsaydı sana dese yapmaz mıydın ne var bunda çekinecek

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • direk söylemektense uygun bir dille söylersen neden olmasın yani emir verir gibi değilde rica edersin sonuçta eşin yani sana diyeceği en fazla şu olur yorgunum daha sonra yaparım diyebilir ya da öğrenirim yaparım der aranızdaki sevgi saygı ne kadar iyiyse karşılıklı olarak tepkiler ve tutumlarda o kadar iyi olur. Umarım yapar eşin sizde afiyetle birlikte yersiniz...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 31

  • Karından utanıyorsun? Bir evliliğii gözden geçir önce.

    0|1
    0|0
    • Yok birşey yap derken utanıyorum sadece

  • Bunlar eş istemeden yapılır😊

    0|1
    0|0
  • esımın her ıstedıgı yemegı yaparım tabıkı

    0|1
    0|0
  • Troll soru flnmi? Niye terslesin terslemesi sacma olur bir kere. Esim benden istese sve seve yaparim ya.

    0|1
    0|0
    • reel soru. Eşime hiç şunu yap demedim daha önce ne yaparsa yerim.

    • Eşin o. Iste bence :) belki hoşuna gidick ondn bisy istemen. Şahsen benim gider benim elime yetenegime guveniyoki benden bisey istiyo derm yaparim hemen

    • inşallah

  • Becerebilirsem yapardım

    0|1
    0|0
  • Seni gerçekten seviyorsa yapar neden yapmasın

    0|1
    0|0
  • Yapar, neden yapmasın

    0|1
    0|0
  • Esin yapar niye yapmasin. Ha tarifini bilmiyorsa bile mozaik pasta yapip beyaz cikolatayi eritip batirabilir ustune fıstık =) Yapti mi?

    0|1
    0|0
    • Gösterdimde tahmin ettiğim gibi değil. Yaparım niye istemiyon benden diye azar işittik birde :D

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler valla bayramda harçlık alan liseli gibi sevindim 😊😊

  • valla ben zevkle yapardim

    0|1
    0|0
  • Yaparim tabi ogrenirim istiyorsa yaparim

    0|1
    0|0
  • Kolay yapımı

    0|1
    0|0
  • Canın istemiş, söylemişsin.. Bunun için eş terslenir mi hiç? Ne demek yani. Seve seve yapması lazım, sen demeden daha 'kocacım bu akşam ne pişereyim, canın ne istiyor' demesi lazım. Bu kadar kolay bir kurabiye için seni kıracaksa, hiç evlenmeseymiş.

    0|0
    0|0
    • Kırılgan biriyim balık burcuyum terslerse 1 daha birşey istemem

    • Hepsini Göster
    • Olur gönder :)
      Kakaolu kurabiyeymiş de, pişirdikten sonra bir tarafını beyaz çikolataya bandırıp üzerine antep fıstığı dökmüşler de :D
      Hey allahım yaa, ne değişik evlilikleriniz var sizin yahu :)

    • Herkezle aynı olsam bir farkım olmaz ama :)

  • Yeni mi evlisiniz?

    0|1
    0|0
    • 5-6 ay oldu

    • Bu utangaçlığın ondan kaynaklanıyor sanırım. Kibar bir şekilde rica edersen, mesela yanağına bir opucuk kondurarak "Bugün canım bundan çekti, yapar misin?" dersen, hatta ona yardım edersen emin ol severek yapacaktır. 😊

  • Öyle görünüyor ama çoğunun tadı güzel değil inanma yani😅

    0|1
    0|0
  • Çok kolay yapar heralde

    0|1
    0|0
    • bana göre zor gözüken kadınlara kolay geliyor :D

  • söyle yapar niye yapmasin rica et :D

    0|1
    0|0
  • istemese de yaparım kendime

    0|1
    0|0
    • bencil. İnsan kocasına eliyle yedirir

  • Neden terslesin yapar bence iste utanma

    0|1
    0|0
  • yazık ya cadolozmuki eşin nıye utanıyorsun :d

    0|1
    0|0
  • ben ona ölürüm bile, bunu istemis çokmu :D

    0|1
    0|0
  • Niye terslesin yapar bence

    0|1
    0|0
  • seviyorsa yapar ya da yapmazsa yorgundur

    0|1
    0|0
  • Yapmaz sanirim😂

    0|1
    0|0
  • yapabilirse neden yapmasın ki ben olsam yaparım :)

    0|1
    0|0
  • Yokkk artık ne alaka niye utanıyorsunki komşunun karısondan değil kendi karından istiyorsun.

    0|1
    0|0
  • Eşin neden terslesin yaa söyle yapsın en azından yapmaya çalışsın :D

    0|0
    0|0
  • Saçmalama iste. Ben yapardım tarife baka baka Allah ne verdiyse😂😂

    0|0
    0|0
    • Ben tarifini de bilmiyorum adınıda ama nasıl söylicem :D

  • Yapmaya çalışırım

    0|0
    0|0
  • Çok kolar bir şey neden yapmasın ki

    0|0
    0|0
  • Yaparım tabi ya 😗🙇

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1

Erkekler Ne Diyor 13

  • Niye terslesin ki? Evli degilim ama olduya evlendim diyelim. Aricam rica edicem ve terslicek beni ha. Alimallah yakarim o eviiiii 😒👳

    0|1
    0|0
  • niye bu kadar çekindin onu anlamadım ki.. sanki grup seks yapalım diyeceksin. alt tarafı bir pasta... yapar bence...

    0|1
    0|0
  • Beceremem malesef

    0|1
    0|0
  • off fena be

    0|1
    0|0
  • Yapmam

    0|1
    0|0
  • Hamaratsa yapar başkan.

    0|1
    0|0
  • yorumları okudumda 6 aylık evlisiniz cicim ayı yani bişey istemeye korkuyorsun ya terslerse diyorsun bu nasıl bir evlilik ya

    0|1
    0|0
  • Benm ki yapmaz

    0|1
    0|0
  • Seviyorsa yapar, neden terslesin?

    0|1
    0|0
  • Yapar tabi Türk kızlarımız can 'dır

    0|1
    0|0
  • Eşim yaparsa parmaklarımla beraber yerim ama ben yapamam :)

    0|1
    0|0
    • Reis çok güzel bir tatlıya benziyor bence :D sence :D

  • utanma,

    0|1
    0|0
  • Yaparsa zor birşeye benziyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...