Adını bilmediğim yiyecek?

Arkadaşlar küçük yeğenime geçende arkadaşının annesi bişey almış, yedikten sonra çok beğenmiş ama adını bilmiyor, tutturdu ondan istiyorum diye. Böyle küçük ekmek şekli içinde çikolatası olan yumuşak bişeymiş, nedir Allah aşkına bu bilenler adını yazarsa sevinirim 😊😊

Güncellemeler:
Bilenler cevaplayabilirmi? Küçük yeğenimin isteği 😖😩😩👊🏼😭😭
7 Days Kruvasan, aranan şey bulundu teşekkürler!!

0|0
84

En İyi Kız Görüşü

  • biscolata mood falan olabilir mi

    0|1
    0|0
    • O kurabiye tarzı değilmi, bahsettiği şey böyle fırından çıkan taş ekmeğinin küçültülmüş haliymiş 😄

    • Hepsini Göster
    • aynen öyle öperim :D

    • Tamamdır görüşürüz 👍🏼😬

En İyi Erkek Görüşü

  • Ekmeğe nutella sürüp vermişlerdir çocuğa 😂😂

    0|1
    0|0
    • Hahaha moruk onu düşündümde hazırmış bu, paketle satılıyormuş. Ekmek arasına nutella sürüp verdim yemiyor ondan istiyorum diyor sürekli 😄

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...