Evde kefir yapan var mı?

Geçen kefir aldım. Evde kendim yapmaya karar verdim ama kefir mayası bana pahalı geldi. Maya almadan nasıl kefir yapabilirim? Hani yoğurt gibi azıcık yoğurttan koyarlar ya yoğurt olsun diye bunda da nasıl onu yapabilirim?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Nerde oturuyorsun? Ankaradayım elimde bir sürü var. Çoğalan maya arttıkça artıyor çöpe atmak zorunda kalıyorum verecek yer olmayınca

    0|0
    0|0
    • EIG için teşekkür ederim. Teklifimde ciddiyim, kargo ile bile gönderebilirim.

    • Çoğalan mayaları başkalarına vermeniz güzeldir. Ama kefir tanelerini çöpe atmanıza gerek yok. Fazla olanları yiyebilirsiniz :) Veya yoğurt katılan bir tarifin içine de eklenebilir.
      Şuradan okumuştum: tunuxer. com/kefir-nedir-nasil-yapilir-faydalari/

En İyi Kız Görüşü

  • Şokta süt reyonunda 1-2 lira civarına mayasi satılıyor

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Atatürk Orman Çiftliği'nin mayası ucuz ve güvenilir idi bir zamanlar. Araştır istersen.

    0|0
    0|0
  • Mayası 8 10 lira ama onu yaptıkça çoğaltıyosun zaten bir kere alıp aylarca içebilirsin çok dil 8 10 lira bende satıyorum bir kere alan uzun süre uğramıyor

    0|0
    0|0
  • Kafir diye okudum işidci sandım :) :) :) :)

    1|0
    2|0
  • Evde kefir yapn yok

    0|0
    1|0
  • varrr

    0|0
    0|0
    • bir anlatsana nasıl yapıyon

    • ya madem yapıyorsun niye anlatmıyon

  • Ben keyif yapiyom

    0|0
    0|0
  • bence sütü yoğurdu ayranı öyle iç aynı faydası

    0|0
    0|0
  • Aynı hesapta aldığım kefir canlı mı bu var

    0|0
    0|0
  • Bende bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • azcık kefir katsan olur heralde

    0|0
    0|0
  • Evde yaparsan tehlikesi çok 1 gün sonra eşkime yapar zehirlenirsin hazır var aç iç 😀

    0|0
    0|0
    • pahalı ama

    • Hepsini Göster
    • anlatsana takip ettim

    • Hımm tamam 😀

  • Nefret ederim yapincada midem guruldar 😡😡

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kefir mayalarını gördüyseniz, maya olmadan kefir yapamayacağınızı anlarsınız zaten hazır kefirle falan olmaz o işler. Bizim ailede yapılır kefir. Bugüne kadar ne bir zehirlenme nede kötü bir yan etkisini gördük. Hatta bir çok hastalığada düzenli kullanımda deva oldu. Zaten mayayı bir kere alacaksın zaten o maya zamanla çoğalıyor ama yapmasını biliyorsan tabi. Ayrıntıları atlamaman gerekiyor bunlarla uğraşamam diyorsan hazır almalısın, ama evde yapılan kadar faydalı olacağını sanmıyorum.

    0|0
    0|0
    • tamam ama hep kullanılmaz bence o maya

    • Düzgün ve temiz saklanırsa yeni oluşan küçük mayaları saklayacaksın, çok büyüyen mayalar kullanılmaz.

  • Yapma öyle sünüyo ben icemedim denedim de

    0|0
    0|0
  • Biz ilkokuldayken annem yapıyodu hergün taze ve içiriyodu zorla. mayası olmadan tutmaz o zaten kendi kendine çoğalan bişey o hergün aynı mayayla yapıyosun yalnız hergün taze yapmak zorundasın yoksa ekşir ayrıca mayayıda taze turmak zorundasın

    0|0
    0|0
  • Ben de bir kaç gündür içiyorum ama ev yapımı değil.

    0|0
    0|0
  • Hazır kefirle mayalayabilirsinn belki

    0|0
    0|0
    • evet öyle yapmayı düşünüyorum ama nasıl yapacam ki bilmiyorum ki

    • Annem yapıyordu aslında ama unuttum

  • Kefir mayası markette 1 tl ye vardı

    0|0
    0|0
  • yaptım tatlım da pek istediğim gibi olmadı bir daha denicem.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...