Kapat

Afiyet olsun mu bana🍔🍟?

Afiyet olsun mu bana🍔🍟?Yiyip yiyip kilo almayanlar, gelin sarılalım. Tek başıma yemiyorum, iki kişiyiz. :)

Güncellemeler:
Güncel

0|1
25|48

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Şu yiyip yiyip kilo almayanlara çok özeniyorum ya ben mutfağın önünden geçerken 2 kilo alıyorum

    1|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 47

  • Ben mi anlamadim gerçekten toplamda kac kişi yiyecek bunlari
    Bir tepside bir hamburger 2 patataes 2 kola var
    Toplamda iki kisi var ama 4 kişilik yemek var cok fazla değil mi bu ya
    Afiyet olsun size 😰

    1|0
    0|0
    • 2 hamburger*
      Teşekkür ederiz..

    • Hepsini Göster
    • Maşallah diyelim kardeşim ne diyeyim doymadiysan ismarlariz aman diyeyim fazla yaklaşma ama bana ne kadar istiyorsan ye parasi benden hey maşallah yav 😂😂😂

    • Ahahha teşekkürler😁😄😄

  • Huhu sandalyeler cok güzelmiş. lan ben bunu yesem 5 adet sivilce 3 adet akne 10 adette siyah nokta cıkar anasını satim bir de üstüne kilo alırım.

    1|0
    0|0
  • Afiyet olsun da ne mide var sen de😊😊

    1|0
    0|0
    • İnan ben de bilmiyorum, daha arkadaşınkinin yarısınıda ben yiyeceğim bitiremiyor. Teşekkür ederim :)

  • İki menüyü de tek başıma rahat yerim :) Afiyet olsun...

    1|0
    0|0
  • olmasın sağlıksız bunlar hep 😝

    1|0
    0|0
  • Bayağa patlamıştır, ne kadar ödedin?

    1|0
    0|0
    • Erkek arkadaşım ödedi, bilmiyorum

    • Hepsini Göster
    • Ahaha iletirim kendisine😂😂

    • Allah Burger'ın belasını versin ya, fiyatları o kadar şişirdi ki, 24 liraya Texas Smokehouse mu olur ya? :)) Pizzadan pahalı :))

  • Olsun knk

    1|0
    0|0
  • Kıskandım

    1|0
    0|0
  • afiyet olsun

    1|0
    0|0
  • Patatesin birini verin yaa gunahtir;(

    1|0
    0|0
  • Afiyet olsun...

    1|0
    0|0
  • Afiyet olsun
    Obez olucan

    1|0
    0|0
  • olsun bakalım

    1|0
    0|0
  • afiyet olsun toprağam 😁

    1|0
    0|0
  • Vicdansız

    1|0
    0|0
  • Gel sarılalım da... Ben o kadar yemiyom lan..

    1|0
    0|0
  • bunlar karın doyurmaz şişşirir

    1|0
    0|0
  • bu ne beee kuzu yok mu kuzu :)

    1|0
    0|0
  • löp löp et olur işallah

    1|0
    0|0
  • Yuh!! Çüş!! Keşke kilo alsaydın da kendine dur demenin gerektiğini anlasaydın. Doymuş yağlar bunlar çok zararlı kalbine. Zayıfsın ama ilerde tansiyon vb çıkarsa ince ince hasta gezersin

    1|0
    0|0
    • Hızlı yaşa genç öl falan. Tercih meselesi, sağlığım şu an icin yerinde ilerisini bilmiyorum. Yorumun için teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • E teşekkürler o zaman 💕😊

    • Rica ederim

  • Su içsem yarıyor kanka

    1|0
    0|0
  • eh olsun bakalım hırr

    1|0
    0|0
    • E o zaman teşekkürler hr ,)

  • Kampanyami var:)))

    1|0
    0|0
  • afyet olsun

    1|0
    0|0
  • Gani gani olsun

    1|0
    0|0
  • Bu saatte😕

    Olsun, afiyet olsun canım 😊😔

    1|0
    0|0
  • Olsun

    1|0
    0|0
  • Saat 11 ve burger yiyorsunuz liseliler.

    0|0
    1|0
    • Burger yemenin saatide varmış demek. Bir ara mesaj atsana şu saatleri, biz de uyalım.

    • Sabah sabah bu tür şeyler yenmez.
      Büyüyünce daha iyi anlayacaksın beni

    • Umarım.

  • ya bu insanların yediğini içtiğini paylaşması nasıl moda oldu halbuki eskiden ninelerimiz pazardan aldıkları meyve sebzeleri kimse görmesin diye şeffaf poşete bile koymazlarmış birisi görürde canı çeker diye ne günlere kaldık. AFİYET OLSUN

    0|0
    1|0
    • İnsanların canı çekiyor ise bu kategoride ne işi var? Burası soru-cevap platformu, kategori ile ilgili sorunların varsa KS'ye mesaj atabilirsin. Umarım bu yorumu diğer sorularada atma girişiminde bulunuyorsundur.

    • insanlar katagoriye bakmıyor ne yayınlanıyorsa ona bakıyor bu KS nin problemi değil senin insani problemin ve terbiyenle alakalı yaşından dolayı seninle tartışmayacağım benim neslimle büyüseydin zaten bu davranışta bulunmazdın.

  • çok pattes varrrrrrrrrrrrrrrr

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    17

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 24

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...