Uyku tutmadı dışarı çıktık künefe yiyoruz var mı kunefe yemek ısteyen resimli?

uyku tutmadı dışarı çıktık künefe yiyoruz var mı kunefe yemek ısteyen resimli?

yemek ısteyen buyursun arkadaşlar?


0|3
18|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya herkes bir şey paylaşıyor evde yemek yok ayıp ayıp.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • off off istiyorum da günler olmş.(

    1|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 12

  • antep de cumba ve özikizlerde künefe yedikten sonra bu resimdekilerin markette satılan 2.5 tl lik hazır künefelerden farkı yok gözümde. şu anda paleo beslendigim için yemem de mümkün değil. Afiyet olsun

    0|0
    0|0
  • Geliyorum bekle

    0|0
    0|0
  • IQ 2 haneli olunca böyle oluyor işte biliyor gelemeyeceğimizi sırf adilik yapmak için yediği b*kun resmini paylaşıyor bu yüzden engellemiştim bu kategoriyi bu embesiller yüzünden yine engellemek zorunda kalıyorum

    0|0
    0|0
  • Of nasıl da güzel

    0|0
    0|0
  • Buyuralım ver adres

    0|0
    0|0
  • ya yeter yeteeeer yeteeeeeeerrr bu kaçıncı oldu açım zaten evdede bişey yok

    0|0
    0|0
  • Bu saatte açık künefeci mi var :/ Canım çekti valla.

    0|0
    0|0
  • Nerde yaşıyorsun :D

    0|0
    0|0
  • Onun yaninda dondurma sur shot olur cay ne ya. Kuru kuru gitmez ki

    0|0
    0|0
  • Neden bunu yapiyonuz

    0|0
    0|0
  • Bol fıstıklı üzerinde dondurmayla birlikte hayır demezdim

    0|0
    0|0
  • yapma bee

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Afiyet olsun 😂

    0|0
    0|0
  • Nasıl güzel

    0|0
    0|0
  • şu an can evimden vurdun :/

    0|0
    0|0
  • Ne bicin de canımızı çektirdin, hoş mu oldu şu an 😪

    0|0
    0|0
  • ay hiç sevmem

    0|0
    0|0
  • Bende yedim kunefe bugün ama ben yaptım :D

    0|0
    0|0
  • Yaninda cay mi olurmus 🙄

    0|0
    0|0
  • bu saatte :/

    0|0
    0|0
  • Yaaaaaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭😍

    0|0
    0|0
  • yapma...

    0|0
    0|0
  • Bu saatte acik kunefeci.. Enteresan.

    0|0
    0|0
  • Bende katılayım size canım sıkkın olduğu için ne bulursam yemek istiyorumm

    0|0
    0|0
  • Offf offf

    0|0
    0|0
  • Çoktandır canım istiyo 😋

    0|0
    0|0
  • Bir adet insafsız üye...
    Afiyet olsun bacım

    0|0
    0|0
  • BAYILIRIMMMM KÜNEFEYE :((

    0|0
    0|0
  • Afiyet olsun ama bu olmadi belki hamile üyeler vardir onlarin kocalarina yazik bu saate 😂😂

    0|0
    0|0
Yükleniyor...