İlk kez pasta yaptım. Nasıl olmuş 🙊?

İlk kez yaptım. Evde spatulamız da yok. Üstüme gelmeyin fazla 🙈
İlk kez pasta yaptım. Nasıl olmuş 🙊?


2|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence güzel. Bende bu tarz yapıyorum. Ama üstünü iyi yapmışsın. Ben o kadar süsleyemiyorum. :D Damla çikolatalar çok güzel. Tam sevdiğim tarz. Sadece çikolata ve beyaz. :D Müthiş ya, onu tek sen mi yiyeceksin? :D Ben 1 günde yerim hepsini. :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Benim ilk pastamın keki yanmıştı tadı falan çok kötüydü 😞, senin ilk yapmana rağmen fena değil, ama Şu an harika pastalar yaparım enfes olur herkes cok beğenir yani 😏😇

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 80

9 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 65

  • Cok kremsantili 😅 ben kremsantili sevmem ama guzel gorunuyo

    1|0
    0|0
  • ilk olduğu halde güzel tebrıkler alırım bir dilim :D

    1|0
    0|0
  • Ilk kez yaptiğın belli oluyir

    1|0
    0|0
  • Canım çekti ya :) seni dava edicem :D

    1|0
    0|0
  • Gayet güzel.

    1|0
    0|0
  • Güzel güzel

    1|0
    0|0
  • Güzel görünüyor

    1|0
    0|0
  • Cok güzel gorünüyor :)

    2|0
    0|0
  • Ilk denemen icin gayet güzel görünüyor, tabi tadi mühim😉

    1|0
    0|0
  • güzel eline sağlık

    1|0
    0|0
  • Muhteşem. Ama benim canım çekti bunun hesabini nasil vereceksin. Affetmiyorum. :(

    1|0
    0|0
  • Güzel olmuş valla

    1|0
    0|0
  • Mükemmel ♥♥

    1|0
    0|0
  • Ya tamam tamam guzel olmuş ver bir dilim

    1|0
    0|0
  • guzel kanki bidahakine yanrinada desen ver

    1|0
    0|0
  • Çok başarılı ve güzel yapmışsın.

    1|0
    0|0
  • Güzel

    1|0
    0|0
  • Güzel

    1|0
    0|0
  • Ya pastaaaa

    1|0
    0|0
  • Bana ayırdıysan beğendim 😛😅😅

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    45

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...