Makarna yapmayı biliyor musunuz🍝 ?

Bugün aç kalmayayım diye @uπƦεαchαβlε bu tatlış bana makarna tarifi attı tabii ben anlamadım. Bkz;
Makarna yapmayı biliyor musunuz🍝 ?Sonra sesli anlattı. Anladım 😏
@uπƦεαchαβlε Teşekkür ederim :D 😂 😂
Nasıl görünüyor bu arada? 😏 (Ketçap tabağa şeyoldu)
#Dropgun


1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Djdhdhd ulan nuri bir makarna yapmayida beceremiyosan senin bu dunyada yasama amacin ne djdjjf

    0|1
    0|0
    • Kursaksızlık yapma asdfasdf hevesimi kursağımda bırakma adsfasdfa

    • Hepsini Göster
    • Hdhdjjfk ula benden duyduklarini bana soyleme la itici oluyor jfjfj kursaksiz ney cidden mk kfkf

    • Ulan ne adamsın ha asdfasgdfgasdfasd :D

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 29

Erkekler Ne Diyor 14

  • Dunyanin en leziz makarnasini yaparim italyanlar kiskancliktan kudurur..

    0|1
    0|0
  • Çiğ olmuş biraz

    0|1
    0|0
  • Bilmiyom

    0|1
    0|0
  • zehirlenme riski olsa da canım çekti lan😪

    0|1
    0|0
  • bilirim bende

    0|1
    0|0
    • Romiyo biz senle 2 yıl önce tartışmıştık hatırlıyor musun :D :D

    • Hepsini Göster
    • rmznkyllz mi ne vardı hangimizle evlenirsiniz diye soru sormuştun bende orda laf şeyapmıştım kusura bakma :D Hakkını helal et :D

    • helal olsun helal :)

  • Kremalı Mantarlı çok seksi special makarna yaparim uh dersin😂

    Biliyorum tabi

    0|1
    0|0
  • Beşamel soslu güzel yaparım sdddjfjdk

    0|1
    0|0
  • Makarna kızartması yapsaydın kanka cok guzel oluyor😭

    0|1
    0|0
  • Tek yasıyom panpa neler neler yapıyom bir bilsen sD:Fds. Fsd

    0|1
    0|0
  • Makarna uzmanlık alanım.

    0|1
    0|0
  • Makarna, basit bir yemek. Güzel görünüyor. Eline sağlık, afiyet olsun :)

    0|1
    0|0
  • Yapcak bişi yok be öğrenciyiz :))

    0|1
    0|0
  • evet

    0|1
    0|0
  • Erkegin yumurta kirmaktan sonra ogrendigi tek sey makarna..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...