Kapat

İlk yaptiginiz yemek?

İlk siz hangi yemegi yapmistiniz?


0|0
25|12

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 24

  • yumurta kırmak

    0|1
    0|0
  • Pilav

    0|1
    0|0
  • Dolma

    0|1
    0|0
  • Fırında patatesli tavuk.

    0|1
    0|0
  • Hiç yapmadım daha😟

    0|1
    0|0
  • yumurtaydı sanırım. şimdi ona yemek bile demiyorum

    0|1
    0|0
  • Mantı ama açmamış kapatmıştım
    Canım çekti şimdi 😒

    0|1
    0|0
    • Bulursan yersin :)
      Afiyet olsun 😂

  • Makarna

    0|1
    0|0
  • Gecen sene annem pilav yapmayi ogretmisti beraber pilav yapmistik baska yemekte yapmadim ana tost yumurta falan yapiyorum arada

    0|1
    0|0
  • Daha yumurta kirmisligim yoktu kalkip patateski borek yapmıştim jajaja 13 yaşındaydım

    0|1
    0|0
  • Risotto yapmıştım *-* Çok güzel olmuştu. Hakkımı yememek lazım.

    0|1
    0|0
    • Yemiyelim o zaman ablam birinci sensin tebrikler.

    • Hepsini Göster
    • Hah ben onu EİG için yazmamıştım ama madem vericem diyorsun ver bakalım :D Ay tamam şaka yapıyorum.

    • :) :)

  • Mercimek ve taze fasulye

    0|1
    0|0
  • Makarna hsjsna

    0|1
    0|0
  • Makarna

    0|1
    0|0
  • Makarna

    0|1
    0|0
  • Makarna

    0|1
    0|0
  • Patates yemeği :)

    0|1
    0|0
  • Pilav

    0|1
    0|0
  • kazandibi yaptım dün o

    0|1
    0|0
  • Hatırlamıyorum.

    0|0
    0|0
  • Tavuk Sote

    0|0
    0|0
  • Denemedim.😒

    0|0
    0|0
    • Ne kadannn guzel bir yorum..

    • Hepsini Göster
    • Evlenmek isteyen kim😏😏

    • Bende senin tam tersiydim evlenmek istiyodum karsima biri cikti evlenicez felan filan ayaklari isim yok gucum yok daha okul bitmemis dedim anne ben nikah aliyorum evleniyorum annemler sasirdi tabi yasin kac basin kac sonra ayrildik kizla bitti hersey dedim en cok bu kizi sevdim sonucta dahada evlenmem cok acilar cektim simdi hayirlisi diyorum

  • Yaprak sarma

    0|0
    0|0
  • 1 yumurta 2 pilav

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 11

  • patates kizartmistim onda da perdeyi yakmistim sonra o yagin sogumasini beklemeden mutfak lavabosuna dokmustum o yagin sicramalari kollarimi cok kotu yapmisti annemin perdeside cöpe.

    0|1
    0|0
  • tabi ki makarna

    0|2
    0|0
  • Mutfaktaki ilk yaptığım şey her türlü yumurta pişirme :D gözleme, sonra patates kızartma geliyor vs vs gidiyor. En son yaptığım şey de çiğ köfte :D. Yemek olarak ilk yaptığım şeyler Makarna ve çorba. :D Her yemeği yapabilirim ya çok becerikliyim. İleride evlendiğimde karımla beraber çok yemek yapıcaz zaten. 😍😍😍

    1|0
    0|0
  • Çemenli Yumurta

    0|1
    0|0
  • yumurta kırmışımdır heralde ya da salata :D

    0|1
    0|0
  • Sarma

    0|1
    0|0
  • Patates kızartması

    0|1
    0|0
  • Patates kızartmasıydı :)

    0|1
    0|0
  • tavuk kızartma

    0|1
    0|0
  • Menemen 😄

    0|0
    0|0
  • menemen.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...