Kapat

Şuanda canınız ne çekiyor :) ?

Merhabalar..
Yiyecek olarak soruyorum arkadaşlar :D Aslına bakarsak benim canım çikolatalı kek istiyoooor <3

Şuanda canınız ne çekiyor :) ?
Sizin canınız ne çekti? :)

Güncellemeler:
<3
:)

0|5
42|75

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 74

  • Dietimde sıfır şeker, çok az karbonhidrat ve yüksek protein oldugu için tatlı çekiyor tabiiki. Ayda birgün serbest ödül günüm var ve herşeyi yiyorum. gaziantepteki cumba künefeden hasır künefe ve kaymaklı fıstık ezmesi çekiyor. İnşallah haftaya ugrayacagım.

    1|0
    0|0
  • At kebabı.

    1|0
    0|0
  • Portakallı pekin ördeği

    1|1
    0|0
  • Hiçbir şey.

    1|0
    0|0
  • Dondurma guzel olabilir aslinda ama karin aciktigindan manti yaptim onu yicem yanina da sosu yenilesi

    1|0
    0|0
  • Uuuu şişe bak be ♥

    1|0
    0|0
  • 1buçuk iskender 😟

    1|0
    0|0
  • Ciğer poğaçası çekiyordu yedim

    1|0
    0|0
  • Acılı lahmacun yedim bişi cekmiyor tokum😂

    1|0
    0|0
  • helva

    1|0
    0|0
  • En sevdiğim yemek mantı :) normalde hiç yemek ayrımı yapmam herşeyi yerim ama mantı başkadır benim için. büyük mantı özbek mantısı.

    1|0
    0|0
  • domuz fileto :D

    1|0
    0|0
  • tatlı

    1|0
    0|0
  • İskender.

    1|0
    0|0
  • mangal çekti canım :/

    1|0
    0|0
  • Profiterol.

    1|0
    0|0
  • Cağ kebabı.

    1|0
    0|0
  • Hawaii Adaları'nda viski.

    1|0
    0|0
  • Angelina Jolie çekiyor su anda. Izgara şiş sende kalsın.

    1|0
    0|0
  • Su olabilir

    1|0
    0|0
  • Şu an hiç bişey isteyesim yok...

    1|0
    0|0
  • çilekli çikolata olsa iyi olurdu.

    1|0
    0|0
  • Kaju

    1|0
    0|0
  • Kadın budu 😑

    1|0
    0|0
  • bbaklava

    1|0
    0|0
  • soğuk kola :D

    1|0
    0|0
  • Düşündüm de güzel bir kebap giderdi :P

    1|0
    0|0
  • Hm. Çay sıgara ve birşeycikler daha 😂

    1|0
    0|0
  • mangal baklava künefe tulumba. ne tatlı canım varmış :)

    1|0
    0|0
  • dayak istiyorum rahatlık batıyor :/

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    44

6 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 41

Yükleniyor...