Mercimek köftesi sever misiniz :) :) ?

Mercimek köftesi sever misiniz :) :) ?
Seven varsa buyursun :)

#juliyetttt


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Her şeyi yerim eline sağlık kanka :)

    0|0
    0|0
    • Saol kankacim :)

    • Hepsini Göster
    • hayrını gör :)

    • seven buyursun demekle olmuyor :/
      bana bir şeyin sözünü vermen gerek :/ bir gün benim için mercimek köftesi, patatesli börek veya poğaça (bol patatesli)(salça ve soğan da olabilir... o senin zevkine kalmış :D ) yapıp, evde kendin ayran veya meyve suyu hazırlayıp sonrasında hazırladığın şeyleri alıp insanların yerken bizi görmeyeceği bir yere çekilip hepsini bana yedirecek misin :o :o :o
      :D :D :D ilginç bir cümle oldu galiba :D ama demek istediğimi anlamışsındır sanırım :/
      yalnız numaradan söz verme -_-
      ben ciddi ciddi sordum :o :o :o
      tamam deyip kabul edersen ve sonra yan çizersen külahları değişiriz -_-
      tiksinmezsen değişiriz yani (._.) benden yana sıkıntı yok da çok saçma değil mi külahları değişmek :/ benim aklıma dondurma külahı geliyor ve orada bahsedilen külahın anlamı farklı ama yine de saçma geliyor :/
      şimdi sen bunu okurken bu yazdıklarım da çok saçma gelecek sana ama olsun :/
      oku sen yine de :/

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 34

  • Hastasıyım 😍
    Evleneceğim hatun sadece bunu iyi yapsın yeter, bir ömür boyu yerim

    0|0
    0|0
  • sevilmezmi mercimek köftesi yahu :))
    Afiyet olsun

    0|0
    0|0
  • Hepsini yerim :D

    0|0
    0|0
  • Sevmem.

    0|0
    0|0
  • Cok severim

    0|0
    0|0
  • Eline saglik ama buyuramayiz netten 😀

    0|0
    0|0
  • Hayır sevmem :/

    0|0
    0|0
  • nerdesin kargoyla yolla valla işteyim ve sabah sadece piskevüt yedim hemen bir tabak gönder parasınıda verem valla bak :D

    0|0
    0|0
  • Yemesem aklıma gelmez

    0|0
    0|0
  • Bu çiğ köftenin başka versiyonu mu :D

    0|0
    0|0
  • Eline sağlık
    Severim

    0|0
    0|0
  • Lisede kermeste kiz arkadaslar sen mercimek kofteleri sat diye bana verdiler. Hic satamadm.
    Hepsini ben yemistim...
    Ölurum...

    0|0
    0|0
  • Soldaki tabağı alayım ben. 😁😋

    0|0
    0|0
  • Seberim tabi :)

    0|0
    0|0
  • Çok severim Boğazında kalsın.

    0|0
    0|0
  • severim

    0|0
    0|0
  • Evet bir de güzel yapan birisiyse of diyorum :)

    0|0
    0|0
  • Yapma bunu juli :/

    0|0
    0|0
  • marul da varsa olur

    0|0
    0|0
  • Kasinti yapiyor bende.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 36

Yükleniyor...