Erkeklerin çoğu yemek yapmaz peki benim yaptığım bu kumpir nasıl olmuş?

Erkeklerin çoğu yemek yapmaz peki benim yaptığım bu kumpir nasıl olmuş ?

Ev yapımı kumpir


2|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 11

  • Muhteşemmmmm :)

    1|1
    0|0
  • Vay ks reklamı da yapmışsın güzel gözüküyo ellerine sağlık :)

    0|1
    0|0
  • Güzel gozukuyo

    0|1
    0|0
  • Ooo cok guzel görünüyor elinize saglik. Sizi alan yasadi hocamm😂😂😂

    0|1
    0|0
  • afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • Elinize sağlık

    0|1
    0|0
  • Sen ketçap ve mayonezi içiyorsun galiba? :D

    0|1
    0|0
    • Rus salatasına giden mayonezi bilseniz aklınız çıkar hocam :)

    • Hepsini Göster
    • Ben de seviyorum ama hayvansal gıdalar tükettiğimde alerji yapıyorum.

    • Fazla tüketmemeye çalışın hocam o halde geçmiş olsun

  • Hiç sevmem

    0|1
    0|0
  • elline sağlık güzel görüniyor

    0|1
    0|0
  • Harika görünüyor valla 😜

    0|1
    0|0
  • Aklıma Ediz Çağıran geldi ya 😍🔫

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Salamı teflonda ya da sacda tereyağı ile kızart tabağa doldur ve üzerine abur cuburu bin türlü zerzevatı yığ al sana kumpir :D

    0|1
    0|0
  • Patatesli mayonezin güzel olmuş; bol kalorili tıkınmalar.

    0|1
    0|0
  • Patatis nerde yok mu 😂

    0|1
    0|0
  • iyi güzel getir deyiyelim kahvaltı etmedim daha

    0|1
    0|0
  • Bune la böyle kumpirmi olur

    0|1
    0|0
    • Oluyor işte yaparsın evde.

    • Hepsini Göster
    • Ne güzel hocam ellerinize sağlık o zaman

    • Eyvallah bidahakine patates pürsene az kaşar at geniş bir tamağa ortası çukur olarak ayarla malzemeşyi öyle koy daha güzel olur

  • bişi belli değil para versen yemem lan bunu :D

    0|0
    0|0
  • la hazır almısın üstüne ketcap mayonez sıkmısın bumu iş :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...