bir erkegin en sevdigi yemekler nedir?

Birini cok seviyorum 😊sadece biraz kiloluyum zayiflicsm kendime asik edicem onu yuzum guzel zaten 😊bembeyaz tenli bir kizim 😃
Sacimda hic boya yok 😊acici bile surmedim 😃
Diyorum hani erkekler yemek yemegi cok sever 😂onun annesi diyo oglum secici acaba sarma yapsam 😊Pasta Ve 😂amerikan salatasi yapsam begenirmi baska ne yemekler yapiyim 😃aklima gelmiyo 😊


0|0
618

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkeğine göre değişir. Hepimiz ayni fabrikadan çıkmadık

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 17

  • İçli köfte olsaydı hiç yok demezdim şimdi :)

    0|0
    0|0
  • Ohooo, o işler öyle kolay olsa..

    0|0
    0|0
  • Her erkek ayni yemegi sevmez :D

    0|0
    0|0
  • benim en sevdiğim yemek ne mi tabikiii MANTI

    0|0
    0|0
  • Bende geleyim 😂

    0|0
    0|0
  • mantı. çd

    0|0
    0|0
  • Kalbimize giden yol boğazımızdan geçseydi emine bedere aşık olurduk

    0|0
    0|0
    • Cidden erkekler cok obur 😊😊

  • Valla etli yemeklerin hepsini severim :D

    0|0
    0|0
  • Mangal severim ben

    0|0
    0|0
  • etli yemekler yap yani köfte falan tarzı

    0|0
    0|0
  • sarma dolma tarzı seyler yap direk evlenme teklifi eder :)

    0|0
    0|0
  • mantı
    kızartma
    adana dürüm
    kebap
    pilav tavuk

    0|0
    0|0
  • Zeytinyağlı yaprak (üzüm) sarmasına kimse hayır diyemez

    0|0
    0|0
  • neden bilmiyorum hansel ve gratel masalı aklıma geldi :D

    0|0
    0|0
  • kuru fasulye sever ilaki :D

    0|0
    0|0
  • seni yemekten hoşlanabilir.

    0|0
    0|0
  • Adanalı erkek kebab
    Urfalı erkek çeğ kötfe
    Trabzonli erkek hamsi buğlama
    Gonyalı erkek arabaşı sever biz ne bilelim senin sevgilin ne sever

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...