Kapat

Iftar yemeğinde bugün ne var?

Iftara ne yemek yaptıniz ya da anneniz ne yemek hazırladı 😊


0|0
8|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Bilmiyorum mısır ekmeği falan yapıyordu annem

    1|0
    0|0
    • Annenin ellerine saglik simdi sicacik misir ekmegi ne guzel olur afiyet olsn

    • Hepsini Göster
    • Adini bende bilmiyorum ilk defa denedim bakalim tadi nasil olucak cidden merak ediyorum

    • Haha merak ettim foto bekliyorum

En İyi Kız Görüşü

  • Arkadasim gelicek.. köri soslu tavuk, pilav, corba, gül böregi birde mercimek köftesi. tatli olarak hazir baklava aldim birde profiterol yapicam

    1|0
    0|0
    • Kolay gelsin hemde afiyet olsn simdiden

Erkekler Ne Diyor 12

  • Bugün yine haızra talim gibi duruyor daha karar vermedim :)

    1|0
    0|0
  • Kuru fasulye börek pilav üstü tavuk

    1|0
    0|0
    • Afiyet olsn annenin ellerine saglik

  • Annem hazırlamadı ama Biber dolması dünden kalma Yayla çorbası birde Biraz Fırında makarna var

    1|0
    0|0
  • incikkk

    1|0
    0|0
  • Aciz :D

    1|0
    0|0
  • Gurbetteyim :-( anneeeee

    1|0
    0|0
  • Allah ne nasip ettiyse

    1|0
    0|0
  • Yemek yok evde. Bakalim biseyler yeriz.

    1|0
    0|0
  • Tavuk sote

    1|0
    0|0
  • Belediye hayri

    1|0
    0|0
  • Belki bazıların annesi hayatta olmayabilir bayan.

    1|0
    0|0
    • Haklisıniz ailesinden uzakta olanlarda var ama annenizin yaninizda asla birdaha olmayacagi daha kotü

    • Soruları güzel soralım.

    • Tabikide

  • Tavuk pilav patates

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kremalı tavuk😊😏😏👌👌

    1|0
    0|0
  • buralar cok sıcak bugun yemekten gectim bir bardak soğuk suyun hayaliyle yanip tutuusuyorum😃

    1|0
    0|0
  • Taze fasulye, tarhana çorbası, salata ve yoğurtlu biber.😋😊

    1|0
    0|0
  • Kabak ve yogurt çorbası

    1|0
    0|0
  • Ay bilen biri desin tavuk kızartcam galete unu yok normal un olur mu

    1|0
    0|0
    • @Hıhıhım
      Ekmek varsa fırında biraz kurutup robotta çekersen galeta unu oluyor :)

    • Şimdi baktım mantıklı hazırlıyorum hemen sağol 😊 @Magico

  • ay komşu ne sen sor ne ben söylüyim annem yine döktürmüş :)

    1|0
    0|0
  • Söylemem canınız ister 😂

    1|0
    0|0
    • Sen soyle cekmez ya

    • Hepsini Göster
    • Afiyet olsn

    • Kız yiyemedik ya söyledim nasip olmadı valla 😄

Yükleniyor...