Baklavam nasıll görülüyor ( resimli ) 💋?

Canım çok çekti babama aldırttırdım şimdi kaç kalori alırım? Ve nasıl görülüyor? Baklavam nasıll görülüyor ( resimli ) 💋?


1|1
3548

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Güzel görünüyor. .:) ama baklava fazla tatlı olduğundan 3 taneden sonra zor yersin biraz..:)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 47

  • Abi espri kapasiteniz yok, birini ezmek istiyorsunuz o kapasiteniz yok.. Baklavayi ye de oksijeni fazla israf etme..

    Afiyet olsun

    3|1
    0|0
  • 2 gündür sorulan yemek soruları Oruçlu insanların vebalini nasıl vereceksiniz?

    4|4
    0|0
    • Afrikalıların vebalini kim verecekse bende öyle vereceğim ok?

    • Hepsini Göster
    • @Experty restauranta gidenler normal insan da olduguna gore? Kendinizi aklamaya çalışmayın lütfen,

    • @claubskf ne yani restauranta gitmesinlermi fakirler var diye ben ben param oldukça sadakamı veriyorum elimden geleni yapıyorum asgari ücrete işçi çalıştırıp onların sırtından geçinip sadakanın s sini vermeyen parayıda mideye indiren insanlar huzurlu şekilde yemeğinide cumburlop yaparken ben neden huzurlu şekilde yemeğimi yemeyim?

  • Troll bile olsanız oruçlu bir insan bunu görse alacağınız günah sizin ahirette yanmanıza sebebiyet olacak.

    Devam edin devam edin.

    Aptal geldiniz aptal gidiyorsunuz.

    4|2
    0|0
  • hiç canım çekmiyor tatlı falan görüntüyü beğenmedim de direncim daha da artıyor bunları görünce sağolasın :)

    1|2
    0|0
  • bunu atarken hiç oruçlu insanlarda var diye düşündünmü acaba beyin yoksunu arkadaşım

    6|1
    0|0
  • Bizde iftarda yiyeceğiz inşallah...

    2|1
    0|0
  • Afiyet Olsun Gardaş.

    0|0
    0|0
  • bu baklavamı şimdi
    ben antepte böyle baklava görmedim
    sadece sarmaya benziyo :D

    0|0
    0|0
  • Oruç tutun la az

    0|0
    0|0
  • Ramazan ramazan yapıır mı la bu oruc olanlar var. Ne kadar düşüncesizsiniz la? ( Bu arada nefis gözüküyor he :D )

    0|0
    0|0
  • Millet oruçlu :) Yaptığına bak ergen

    0|0
    0|0
  • Dünden beri site yemek resimleri ile dolu kasıtlı mı yapılıyor anlamıyorum

    1|2
    0|0
  • Güzel

    0|0
    0|0
  • Tadı önemli

    0|0
    0|0
  • ya dalga mı geçiyon bu nasıl baklava atın bunu dışarı :

    0|0
    0|0
  • Börek gibi duruyor

    0|0
    0|0
  • Abovvvvv aciktim

    0|0
    0|0
  • kötü

    0|0
    0|0
  • Ooooha ya :D Yapılır mı lan bu şimdi :D Yazıklar olsun :D

    0|0
    0|0
  • Trol müsünuz ulan siz?

    1|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    27

Kızlar Ne Diyor 34

  • Yok arkadaş Bu zihniyet hiç değişmeyecek hala aynı mallık sen bu paylaşımı yaptığında ben orucumdan birşey kaybetmem aslına daha çok inandığım dinime sarılırım. Ya sen anca bu saçmalıklarla uğraşıyorsunbu da senin zeka seviyeni ortaya koyuyor keşke gizli üye oldugun gibi zihniyetini de gizleyebilsen

    5|5
    0|0
  • yani simdi bu bildiyin vicdonsizliktir :D

    4|1
    0|0
  • Eşşeks. ki ye seni anca doyurur

    2|5
    0|0
  • Oh miss 😄

    0|1
    0|0
  • Oy süper 👍 😂

    0|0
    0|0
  • Yaaaa

    0|0
    0|0
  • Alt karın baklavan olmamış biraz daha üzerinde çalışmalısın :) ;P

    0|0
    0|0
  • Ateist misiniz ya biktik sizden sayginiz olsun insanlara

    0|3
    0|0
  • afiyet şekerler olsun.. top, top etler olsun inşallahhhhh :)

    0|0
    0|0
  • Begenmedim

    1|1
    0|0
  • Ne yani şimdi canımız mı çekicek😄
    Komiksiniz

    0|1
    0|0
  • İnşallah boğazında kalır, kafir

    2|2
    0|0
  • ah babam hayatta olsaydı da bende isteseydim

    0|1
    0|0
  • yazık size

    1|1
    0|0
  • La iftrdan sonra paylassana :(

    1|0
    0|0
  • Canım çekti 🔫

    0|0
    0|0
  • Afiyet olsun

    0|0
    0|0
  • mal ya

    0|0
    0|0
  • Baban seni kandırmış, bu her neyse sana baklava diye yutturmuş, artık kaç kaloriyse afiyet olsun..

    0|0
    0|0
  • bende sen yaptın sandım... haspam elin yaptığı baklavadan sana ne

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    14
Yükleniyor...