Kapat

Nesquik sever misiniz?

Ben çok seviyorum. sıcak çikolata 1 bu iki :)) siz sever misiniz?


0|0
102|54

En İyi Kız Görüşü

  • ben bayılıyorum nesquik e :D mmmm iftardan sonra yiyeceğim :D sahurda da güzel oluyor :D yaşı yok bence , herkesin içinde bir çocuk vardır zaten :)

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 101

Erkekler Ne Diyor 53

  • sen buna nesquik mi diyorsun pokemon

    0|0
    0|0
  • Bayadır içmiyorum ama kakaolu süte bayılırım :) Fazlası bozar mideyi dikkat

    0|0
    0|0
  • küçükken müptelasıydım.

    0|1
    0|0
  • Bayılıyorum şuna ya. Afiyet olsun

    0|1
    0|0
  • muzlu sütümü içerim yaş sıkıntı olmaz

    1|0
    0|0
  • Sıcak çikolata içerim ama hastası değilim .

    0|0
    0|0
  • sıcak çikolatayı sadece çok soğukta içiyorum, yoksa sade şekersiz kahveden şaşmam

    0|0
    0|0
    • askerde vazgeçilmezimdiiii :)) kahve makinasından bol bol içmişimdir:)

    • askerlik gibi ... neyse hasta ettiler beni:DDD biz yaptık herkes yapsın nihahahohohihi

    • kıbrısta bi laf vardır, ben mi yeyim askerliği be! :D dokunulmamış 460 :))))))))

  • Severim

    0|1
    0|0
  • evet
    canım çekti :/

    0|1
    0|0
  • Cidden severim la ara sıra besin takviyesi için yerim.

    0|0
    0|0
  • şu an olsa ne yenir var ya =D

    0|1
    0|0
  • Ben isterim 😀

    0|1
    0|0
  • nesquik sayilamz bu

    0|0
    0|0
  • aynen, çocukluktan beridir hastasıyım :)

    0|1
    0|0
  • ben seviyorum da mısır gevreğini ya arada atıştırmalık olarak aceleden dışarı çıkarken filan iyi oluyor

    0|0
    0|0
  • sevmiyorum. nesquilk i ineklere yedirmeli bence süper olurdu :)

    0|0
    0|0
  • Afiyet olsun sağol.

    0|1
    0|0
  • Yerine göre.

    0|1
    0|0
  • o nedir arkadaşım ya vücudun dengesini bozuyon al ordan yarım kilo hafif yağlı pirzola yanında akdeniz salata bol yeşilli sonra hayatını yaşa :D:d

    0|0
    0|0
  • yolla gelsin :D

    0|1
    0|0
  • █▀▀ █▀▀ ▀█░█▀ ░▀░ █░░█ █▀▀█ █▀▀█ █░░█ █▀▄▀█   ▄ ▀▄
    ▀▀█ █▀▀ ░█▄█░ ▀█▀ █▄▄█ █░░█ █▄▄▀ █░░█ █░▀░█   ░ ░█
    ▀▀▀ ▀▀▀ ░░▀░░ ▀▀▀ ▄▄▄█ ▀▀▀▀ ▀░▀▀ ░▀▀▀ ▀░░░▀   ▀ ▄▀

    0|0
    0|0
  • Çok uzun zaman oldu içmeyeli severdim

    0|1
    0|0
  • Çocuk tarzı görünebilir ama Harbiden çok güzel

    0|1
    0|0
  • bu da sorumu hacı çocukken kaşıklaya kaşıklaya yerdim la ben bunu :D sarı kutulardaydı o zamanlar şimdi paketlerde falan sanırım. aklıma getirdin bak babama sipariş vereyimde alsın marketten :D

    0|0
    0|0
    • bende öyle süte döktükten sonra üstte kalan kısmını kaşıklarım

  • 26 yaşındayım evcilik oynuyorum..

    0|0
    0|0
  • toz var bizde onu süte karıştırıp içiyorum normalini de yiyorum severim yani

    0|0
    0|0
  • ben severm kanka

    0|0
    0|0
  • için ya ne olucak

    0|0
    0|0
  • Coco pops nesquik danone hepsini yiyorum ben :D

    0|0
    0|0
  • kardes yaglı sutle ıcme onu

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    23
Yükleniyor...