Komşunun kızı sizi evde sıkıştırıp öpmeye kalksa ne yaparsınız?

Kahve almak için geldiğini varsayalım mesela.sorum hem erkeklere hem kızlara gelsin

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • komşumuzun akrabası bi çocuk var arada geliyor ona kalmaya. ben bir sabah okula giderken aprtmanın içinde oda komşuya geliyodu rastladık bn iniyodm o çıkarken elini bana değdirdi bacağıma bende birden şaşırdım bağırmaya başladım naptığını sanıyosun sen noluyo falan diee oda laf falan attı öyle gittim akşam geldğmde anneme söyledm annemde komşuya söyledi. şimdi arada görüyorum o aptalı mal mal bakıyor. bide öpseydi suratına yapıştırırdım

Kızlar Ne Diyor 12

  • Lezbiyen mi ? İğrenççç :/

  • kaç gündür ks ergenleri fantazi kurup duruyor ya hayırlısı:))

  • kaçarım ordan. komşu kızı lezbiyenmiş :(

  • Meyva bıçağıyla asimetrik dilimlerim.

    Tacizcilere çok kılım.

  • çarparım bı tane.

  • bu hayellerle yaşayanlar da var :( hayat...

  • Hayvan herif, gebertirim onu.

    • zor kullandirtma meli.

    • Hayvan lezbien :(((((

    • herif degil kiz ):

  • komşunun oğlu vardı hoşlanıyodk birbirimizden:)bi gün apartmnda sıkıştırdı ve öptü :):) önce nolduumu anlamadm ama bende ona karşı boş olmadıımdan karşılık verdm:):) çok güzeldi o an :) sanki ayaklrım yerden kesildi:) daha sonra giriş kapısının açılmasıyla bizim kaçamağımız son bulmuştu:):) ama gerçktn çok güzeldi:):)

  • Tekme tokat girişirim

  • öpüsürüm.

    • benim dudaklarim opulmemis ceyizim olacak bi kerem :((((

    • senle de öpüsürüm meli

    • :((((((((((((((((((((((((((((

  • Bende onu öperim muck muck

  • Ağzını burnunu dağıtırım valla

    • bu avatar resmini kullananlar genelde bir negatif oluyor bacım yaa

Erkekler Ne Diyor 19

  • allah korusun başım yandı bi kere

  • Komşusuna ve kızına göre değişir.Dürüstçe:D

    • Mikropsun sen :d

  • link Böyle bişeyse kavanozu verip kaçarım..

    • asafdhfsjs zincir detayına bayıldım kusursuz kapatmış :D

  • valla delil bırakmamak lazım. mesela vajinal ve anal ilişkiye girmem. soyunmam. yüzeysel yaparım ne yapılması gerekiosa. sonra g.te gelmek var.

  • Çok ciddiyim yer tokadı

  • Dişlerimi fırçalayıp geliyorum.

  • alışkanlık yaparım vazgecmez

  • hamile kalır :D :D

  • komşunun kızı eve gelirse beni sıkıştırmasına gerek kalmaz...:)

    • :))

  • komşuluk mu kaldı hocam..bina içinde komşuyu görüyoruz,düşmanıymışım gibi bakıyor valla..bırak öpmeyi selam verseler kafi..

  • işini kolaylaştırmak için elimden geleni yaparım

  • komşu kızını seviyorum o öpsün başka bişey istemem :)

  • ulan iyi fantezide nerde bizm turk kızlarında öyle bişey yaaa ereksiyon oldum okurken :D

  • kafasi en yakin duvara yapisirdi nezaketen reddedilmekten anlamiyorsa

  • woooow çok sert

  • höyt ne oluyor der..gel iste ondan sonra derdim:D

  • ÖPERİM

  • bende öperdim. ama sevgilim yoksa.

  • fincanı kafasına geçirirdim tirbiyesizzz

Yükleniyor...