ıphone 5s mi htc mi yoksa galaxy s4 mü ?

arkadaşlar ıphonu fazla bilen yok türkiyede herkez boş boi konuşup duruyo hani anlarım zevk meselesi gidersin htc alırsın ama en iyisi ıphone burda anlatmak istemiyorum sizin cevabınız ne cevaplarınıza karşılık vericem ?

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • link en iyisi olana kadar şimdilik bu ...xperia candır ;)

    • nedenlerini açıklarmısın acaba

    • Öncekileri Göster
    • xperia almak için 16 sebebim varken neden 5 sebebi olan iphone i seçeyim sen iyi bakmadın galiba liste aşağı indiğinde i phone ile xperia yer değiştiriyor üstteki link i phone 5 için sebeb alttaki soldakide xperia için ...anlam veremedim sana..yanlış baktın sanırım

    • hadıza konusunda 128 gb lık ıphonelar var 50 dolar fazla tabi veri aktarım hızı şebekeden lebekeye değişir uygulama saıysı sende görmüşsündür yok ihone zil sesleri yok koreli kızlar filan hep öyle gereksiz uygulamalar var ram konusunda önemki olna ramın sayısı değil ramın çeşididir nfc yani kartsız denilen olay türkiyede özel sim kartları var şirketlerin fotoğraf ise mp bakılmaz çözünürlüğü bakılır ikiside 1080 p ama ıpohone retina ekran oldğu için ıphone işlemci konusunuda yer kalmadı :D

Kızlar Ne Diyor 7

  • htc candır ya

    • nedenlerini anlatta bir güzel cevap veriyim :D

  • ıphone

    • hele şükür koskoca şitese ıphone diyen birisi çıktı :)
      neden ı phone acaba ?

    • Öncekileri Göster
    • teknoloji cahili ve hava atma merakı olan çok insan var bilmeden alıp saçma sapan konuşuyolar :)

    • evet :)

  • bilmiyorum kararsızım zaten htc one ve xperia z arasında birde 5s eklendi bunlara

    • arkadşım illa son çıkankara bakmayın telefon olarak şu an 4s bile çok iyi 4s ve 5 arasında sadece çok aaz bir hız ve kameranın ışık farkı var htc ve xperia bunlar sürekli her hafta yok mini çok mega yok nio garip garip telefonlar çıkartıyolar ucuz telefon yapalım diye al al ıphone tamam zevk meselesi olur 3310 bile allırsın :) ama özellik bakımından araştır en iyisi 4s 5 ve 5s ama illa 5s almak gerekmez 5 veya 4s de alabilirsin

  • Nokia lumia 920

    • neden acaba

    • Öncekileri Göster
    • Neyi tartışıyoruz anlamadım , ben telefonumdan çok memnunum, isteyen istediğini kullanır, ios kullanmak istiyorsan kullan tabi, keyif senin ;)

    • hayır daha iyisine yönlendirmek istiyorum hem sitenin amaçlarından biriside bu insanları daha iyiye yönlendirmek bu arada aşağıdaki yorumlardan dolayı böle sinirli yazıyorum afedersin :)

  • İphone kullanıcısıyım, 4ever iphone diyip çekilirim.

  • benim soru sormama gerek kalmadı.htc ile 5s arasında kaldım.5s alınacakmış teşekkürler 5*

    • bak arkadaş samsung gibi bir marka sürekli yeni telefonlar çıkartıyo hep eskitiyo yenisini almaya zorluyo al ıphone illa 5s almana gerek yok 3g ve 4 dışında istediğin her telefonu alabilirsin tabi ıhpone olmak şartıyla :=) 4s ve 5i kullandım hiç bir sorun yaşamadım s4 çıktığı gün standına gittim test ettim ilk açtığımda kasmıştı telefon gönül rahatlığıyla ıpohne alabilirsin :)

  • note2 .

    • nedenlerini anlat

Erkekler Ne Diyor 9

  • ıphone'nin pazarlamacısı mısın amk ?

    • hayır burda şaşırdığım bir durum var daha iyisi ve ucuzu varken niye gidip daha pahalısını alıyolar bak alınma sakın bizim ülkemiz teknolojide cahil kamera alırken kaç mp olduğuna normalde çözünürlüğüne ve mercek özelliklerine bakılması lazım bilgisayar alırken kaç gb ekran kartı olduğu aslında hangi model ekran kartı olduğuna bakılması gerekiyo yani asıl sorun burda yabancılar neyin ne olduğunu biliyolarda işte napalım :=)

  • HTC bir yaşam stili kalite tarz modernlik

  • Kesinlikle iPhone

    • yorumların bazılarını görmüşsündür neden acaba bedne ıphone taraftarıyımda :)

  • iphone tabiki htc hem malzeme kalitesi olarak hemde android işletim sistmei olarak çok geride

  • GALAXY NOTE 3 şuan en iyisi ne 5s ne s4 denenmiş test edilmiştir

    • arkadaş sen telefon kullanıyosun tablet değil tablet kullancaksan gir ipad al insanda birz göz zevki olur
      galaxy notenun bu kdar büyük olmasının nedeni ne biliyomussun

    • Öncekileri Göster
    • Bunu hem ios hemde android kullanmış birine söylemen üzücü ne diyim yani sana ben tecrübelerimle konuşuyorum iostan o kadar tiksinti geldiki anlatsam burda sabaha kadar sürer.Ayrıca Iphone 5s 4.87 inch S4 5 inch çok mu fark var?

    • çok nasıl 2 eline aldığında arlarında dağlar kadar fark var bu arada ıos den niye nefret etti daha iyilerden neden neret ediyosanız

  • çabuk sıkılan ve sık sık telefon değiştiren birisi olarak o bahsettiklerinin hepsini kullandım benim tercihim I PHONE 5S çünki etiketi yeter

  • Note 3 ( kullanılmakta )

    • neden peki note 3

    • Kafanda bir telefonla yapmak istediklerini düşün onların tam karşılığı bu telefonda bana göre o yüzden note 3 özelliklerine baktığında da görebilirsin.

  • s4 her türlü.

    • neden peki

    • arkadaşda Var Full HD Videoları Sorunsuz şekilde oynatıyor.dokunmatigi desen harika. el sensörü süper zaten. 4g felan. sayamadıgım çok özellik var..

  • LG G2

    • hayır nedenlerini anlat

    • S4 ve One eski işlemcili cihazlardır. Lg G2 ile kıyaslanmaz. LG G2 bir üst kategoridedir. İphone 5s ise o fiyatı hakketmiyor.

      F/P açısından bakacak olursak; Şu an Türkiye piyasasında, alınabilecek en iyi telefon G2'dir

    • bu konu hakkında şöle diylim evet g2 çok yüksek işlemcili bir telefon s4 ve one yanında dökülür özelliklede işletimcisi 5sin o fşyatı haketip hekatmediği tartışılır ama çok fahalı olduğu aşikar ama şu an piyasayı ihpne götürüyo yaklaşık 7 yıl öncesini hatırlatırım dokunatik telefon devrimini kim başlattı elbette ıphone başlattı tamam samsung teknolojinin gerisinde kalmamak için bişeyler yapıyo olabilir bunlar htc ve lg dahil ama daha samsung olsun htc olsun ıphone seviyesi yetişmelerine çok

Yükleniyor...