Mamografi sonucu.. :/ Yazılanları aynen yazıyorum.

Her iki memede cilt-cilt altı ve areola tabiidir.Her iki memede lipomatö ağırlıklı liposkleroze paterndedir (TİP II ) HER İKİ MEME SANTRAL VE ÜST DIŞ KESİMLERDE FİBROGLANDÜLER DOKU YOĞUNLUĞUNDA ARTIŞ DİKKATİ ÇEKMİŞTİR. MAMOGRAFİK DUYARLILIK AZALMIŞTIR. USG KOLERASYONU ÖNERİLİR. HER İKİ MEMEDE DAĞINIK YERLEŞİMLİ MAKROKALSİFİKASYONLAR İZLENMİŞTİR.Her iki meme parankimi içerisinde yapısal distorsiyon, spiküler kitle lezyonu veya grup oluşturan mikrokalsifikasyon kümesi saptanmamıştır.HER İKİ AKSİLLER BÖLGEDE HİLER ÇENTİĞİ İZLENEN BİRKAÇ ADET LENF NODU DİKKATİ ÇEKMİŞTİRSONUÇ: BIRADS 0 (Ek tetkik gerektiren mamografi)Büyük harfle yazdıklarım koyu renkle belirtilmiş arkadaşlar ne demek oluyor bunlar ? :(

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • ek tetkiklerini muhakkak yaptır kesin bişey söylemek yanlış.. sanırım mamografiye göğüste kitle elime geldi dediğin için alındın..

    • panik yapılacak bişey yok.. 50 oldu mu annen

    • bu mamografi sonucu annemin bir şikayetle gitmedik doktor kemik tarama mamografi falan istedi öyle çıktı ortaya :S

Erkekler Ne Diyor 1

  • dur daha son senemide bitireyim cevap vericem birdahaki seneye inşallah

    • rica ederim

    • çok teşekkür ederim..

    • o halde al kağıdı kendin git fotokopi çektir ama mutlaka doktordan duy duyman gerekeni burda bilgisi olmayan insanlar sana herzaman doğru bilgi veremez bu konuyu ciddi olduğunu düşündüğüm için böyle irdeledim fikir verdim normalde ciddi olmam bende ama konu sağlık ve önerim doktor kardeşim

    • Öncekileri Göster

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sana önerim link bu siteye buraya yazdıklarının aynısını yazman.Ertesi gün hemen cevap yazıyor ve güzel bir cevap alırsın.

Yükleniyor...