• Sor
  • Bence

Bir insana hatasını anlatmak istiyorsanız susun. Siz de böyle mi düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar insan ne kadar konuşursa konuşsun hatasını anlatmaya yanlışını söylemeye çalışırsa çalışsın olmuyor.Yeri geliyor ilgi görmüyoruz dır dır dır konuşuyoruz öyle de böyle de falan aldatılıyoruz intikam planları kuruyoruz bilmem ne.Terkediliyoruz canını yakmak için uğraşıyoruz.Peki doğrusu bu mu? Bence değil anladım ki bir insana en çok onunla konuşmayarak ceza veririz hatasını anlatabiliriz.Kimler sözle anlatmaya çalışıyor?Kimler susuyor?

Güncellemeler:
Arkadaşlar sanırım açıklamayı okumuyorsunuz.Tabiki konuşma taraftarıyım herşey konuşulup çözülüyor ama benim söylemek istediğim terkedilirsin ilgi görmezsn aldatılırsın bu durumlar.Yine de çemkirmeyi mi tercih ediyorsunuz?

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • Çemkirecek bir durum kalmamış. Aldatıldıktan sonra sessizlik hakim olmalı.. Bağırıp çağırsan dil döksen neden diye sorsan acı çektirmeye çalışsan nolcak ? Ben söyliim mi ..? Hiç bişey .. Bugün bir kere aldatılan yarın iki kere aldatılır bunu unutma ..

Erkekler Ne Diyor 10

  • eğer hatasını anlamıyorsa "tamam sen haklısın deyip bırakırım"

    • teşekkürler

  • ben susarım.o da çeker gider zaten.Çünkü elimden geleni yaptığım halde o bana zarar vermeye devam ediyorsa hakaretlere varan bir durum hasıl olduysa.Susarım.Allah yanımdan alır onu zaten

    • teşekkürler

  • Susarsan eğer o insan bir hata yaptığını anlatmış olursun ama eğer ki anlatmazsan hatasını bulamaz susmak çare değildir kalıcı çözüm her zaman konuşmaktır

    • teşekkürler

  • susmam, konuşmak en doğrusu... susarak sadece daha çok sorun olur... konuşma taraftarıyım, konuşulunca çözülür herşey, enazından netleşir..

    • Terkedilirsin ilgi görmezsn aldatılırsın bu durumlar.

    • hayır terkedilmişsen aldatılmışsan yani susman ne konuşman ne... hele terkedilmişsen yani böyle bi ihtimal olamaz yani bence, ceza meza boş, seni ekip gitmiştir... işine bakcan artık

  • Bence konuşmak daha mantıklı anlamasa bile konuşmak hem içimizi rahatlatıyor hemde çaba sarf ediyoruz.

    • Benim söylemek istediğim birinin yanlışını gördüğünde susmak değil.Terkedilirsin ilgi görmezsn aldatılırsın bu durumlar.

  • insan cok konusursa hataya düşer zaten.olur olmadık cümleler konusabilir.susmak iyidir ve yerine göre düşünerek konusmak hoştur

    • katılıyorum

  • Genelde hata karşısında kafa atıyorum

    • böyle devam :)

  • Susarsan benim nöronlar şase yapar. Susandan değil bağırandan anlıyorum.

    • bazıları anlamıyor.

    • Susarsan birşey ifade etmiyor bana

    • kimisi anlar kimisi anlamaz

  • susmayı pek sevmem hata karşısında

    • Aldatılmak terkedilmek ilgi görmemek bunları çemkirerek anlatamıyoruz yani anlamıyorlar.

  • görüşüne katılıyorum

    • sağolun

Kızlar Ne Diyor 6

  • Susmuyorum artık.

    • olabilir teşekkürler

  • Anlatmak için çok uğraşırım.Kavga ederim.Baktım olmuyor.Susarım.Bir laf var."Aptallarla tartışacak kadar aptal değilim"

    • süpermş o söz

    • bence de

  • önce anlatmaya calisirim, anlamazsa lafi agzina tikar ondan sonra susarim... en güzeli budur, laftan anlamayana hic bir sey dememek daha karlidir..

    • haklısın teşekkürler

    • rice ederim

  • sozun bittigi yer vardir ya, iste oraya geldiysen susacaksin hatta bazen sonsuza kadar...

    • evet teşekkürler

  • evet aynen susmak en büyük erdem demişler boşuna değil ..anlayana davul zurna az anlamayana da sazı soksan az :))

    • aynen öyle :)

  • çemkirme fırsatı bulursam kaçırmam.

    • ama kimileri hiç anlamıyor ve hala önemli olduğunu onu taktığın için çemkirdiğini düşünüyor sonra tavan yani.

    • bana ne ki? ne düşünürse düşünsün.

    • iyi.

Yükleniyor...