Çok sıkılıyorum, evde ne yapıyorsunuz?

Çok sıkılıyorum, evde ne yapıyorsunuz?yapıcak hiçbirşey bulamıyorum hiçbirşey içimden gelmiyor... evde sıkıntıdan patlıyorum arkadaşlar çagırıyor gıtmek ıstemıyorum... siz evde neler yapıyorsunuz?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • evde vakit gecirmeyı cok severım genelde bi pazar garantı evdeyım haftaıcı ıs ve aksam gezmelerınden eve uyumaya gelebılıyorum.

    Ev benım ıcın huzur mekanı mutfaga gırıp bı tatlı yapmakta bana keyıf verır oturup maclarıda ızleyebılırım.Ya da gıtarımı alıp onla ugrasırım veya bır fılm ya da dızı takarım uzanır onu ızlerım olmadı aynı semttekı arkadasları cagırır aynı seylerı onlarla yaparım vakıt gecer

    tabı bunu haftada 1 gun yaptgım ıcın keyıflı gelıyor hep evde olsam cekılmezdı sanırım :)

Erkekler Ne Diyor 16

  • ekşideki carnivale dizisi ile ilgili entryleri okuyorum. baya da var dünden beri ara ara girip ona bakıyorum. bir de izlemediğim ama merak ettiğim diziler filmler var onları not alıyordum. gerçi izleyemeyeceğim bir süre ama olsun.

  • ömer çelakılı beklıyorum çaya..

  • film dizi muhabbet gırla gidiyor

  • evde durmuyorum:)

  • ben ayakta duruyorum oturmuyorum evde

  • oturuyorum

  • genelde sex...

  • ben şu an arkadaşımla muhabbet ediyorum :D çok süper valla

  • Pc üzerine yapılabilecek herseyi yapıyorum.. Sıkılırsam bundan uyuyorum =)

  • Online oyun

  • dantel işle :))

  • içiyomm ben yaaaa :)

  • Fm2012 foreva:)

  • Sen gene sıcacık evdesin ben işe gidiyorum bu soğukta

  • müzik dinliyorum online bilardo oynuyorum cok anlıyormuşum gibi birde burada takılıyorum :D

  • film izliyorum the terminal diye bir film onu izle

Kızlar Ne Diyor 13

  • Film izle tv oku

  • ben de bol bol sıkılıyorum. internete falan giriyorum işte.

    su aralar da notların açıklanmasını beklıyorum. düşük gelirlerse hırs yapıp çalışmayı umuyorum.:/

  • Film izleyebilirsin.

  • hayat devam ediyor dizisini izliyordum reklam çıktı :))

  • Depresyondamısın :3

  • Internette vakit geçiriyorum. Komik yazilari okuyorum :) Guluyorum eglenmeye çalistiriyorum kendimi :)

  • Eski sevgilim cikkartopu oynucaz diyor.onu savusdurmaya ugrasiyorum

  • Arkadaşlarına git veya gelsin falan.

  • asla sıkılmam evimden ama yaşam şartları işte:))

  • film izle.

  • el isi yap oyalanirsin

  • evde bulduğun kitapları al oku canın sıkılmaz hem bilgi edinirsin birşeyler öğrenirsin. odanın şeklini değiştirebilirsin müzik dinliyebilirsin hayal kurabilirsin geleceğin ile ilgili falan intden oyunlar oyna film izle zeka testleri çöz

  • mısır patlatıp flim izlerim ya da bizim evde her akşam annemle babamın başbaşa yaptıkları çekirdek dizi keyfine katılırım ya da kitap okurum internette vakit geçiririm bulurum yapacak bişeyler

Yükleniyor...