Zaten ömür boyu kuruş görmediğiniz bir aile düşünün, Baba mirasını haksız bölmek isteyen annenize tepkiniz ne olurdu?

Yıllardır işleri yoluna koyamamış diğer çocuklarına para akıtılan ve birtürlü düze çıkamayan haylaz abilere mirastan da daha rahat fazla verilmesini isteyen annenize tepkiniz ne olurdu. ve kısa vadede kolay satılacak evler varken satılması zor olan ve değerli bir evi yarı fiyatından da az fiyata satmak isterler ve sizin de onay vermeniz için baskıda bulunursa annenize tepkiniz ne olur.


0|0
4|7

Erkekler Ne Diyor 7

  • Reddederim ben de diretirim

    1|0
    0|0
  • Yazıklar olsun derim

    1|0
    0|0
    • 5gün

      diyorum ama duymuyolar, ben yardım etmiyorum. babam ölmeden herkese bir güzellik yaptı ben ağlamadım zırlamadım hep kendim kazandım harcadım borcum da var paşa paşa ödüyorum kendi yağımda. bana sıra bir türlü gelemedi, abimin sebep olduğu borçlar için ortak malı ucuza satıp kendi borçlarını önce silip öyle böleceklermiş bir de hakkı. dedim git babamın sana aldığı evi arabayı sat bana ne, bana ne verdi ne para ne mal. bu nyin kafası anlamadım ki, annem bana biz burda ne çekiyoz haberin var mı diyo, sanki benim derdim

    • 5gün

      Yazık olmuş sana ne diyim ki şimdi :/

  • Bırakırdım ya bu zamana kadar sizin sayenizdemi büyüdüm diyerek hepsini bırakırdım

    1|0
    0|0
    • 5gün

      sorma bıraktım ben de. annem benim en yumuşak yerimdi, aaa kadın saçma sapan mantıksız hep diğer çocukları hep onlar. herkes yalanmış ana baba kardeş sil at olabiliyomuş

    • Hepsini Göster
    • 5gün

      onların sayesinde büyümedim. ne çektirdiler bana ben bilirim. hakkım haram hepsine. kaç kere ölümlerden döndüm. böyle aile olmaz olsun

    • 5gün

      Sjdkajsjs o nasıl aileymiş be

  • Hakkimi yedirmezdim

    1|0
    0|0
    • 5gün

      direniyorum ben de annem aramayı kesti, bana kötüymüşüm yardım etmeyen kişi olarak görüyo. halbuki mantıklı başka çözümler var, işlerine gelmiyo. ben de bana neeee dedim. ya mezun oldum olalı 1 kuruşlarını görmediğim gibi nakit sıkıntılarında akıttıklarımı hatırlamıyolar bile az buz değil benim emeğimden gidenler. annem ihtiyaç vardı verdin biz aileyiz, sana da sıra gelince yapıcaz dedi durdu, ee baba gitti mallar yine ihtiyacı olana akacakmış hem de yangından mal kaçırır gibi yok pahasına satılmaya çalışıyo

    • 5gün

      valla her ailede bir yiyen oluyo ve diğerleri habire ona veriyo. sen uyanıyosun şu an geçmişteki uykundan

  • Bnde durum farkli ben pederi hayatimdan sildim ondan miras kalicak ama ben bir kuruşunu bile istemiyorum reddedicem kardesime kalicak

    0|0
    0|0
    • 5gün

      saçmalama be, onun çocugusn miras hak helal

    • Hepsini Göster
    • 5gün

      gençsin daha barışırsınız inşallah yoluna girer herşey

    • 5gün

      ben hain bir insanla barışacağımı zannetmiyorum

  • Azina vururdum

    0|0
    0|0
    • 5gün

      :D yok o olmaz da, onlar beni yakalasa dövecekler Allahtan başka şehirlerde yaşıyoruz

  • benzer durum eşimin başına geldi. 3 kardeşler. eşim erkek değil diye erkek çocuklara daha çok pay vermek istedi annesi. eşime köylerindeki verimsiz bir bahçe vermek istediler. il merkezinde 3 katlı apartmanı yarı fiyatındanda ucuza satıp parayı 2 erkek kardeş arasında bölüşebilmek için acayip baskı yaptılar eşime. eşimde mahkemeye başvurdu. şu an dava devam ediyo halen. tüm ailesini sildi bu arada. annesi dahil.

    0|0
    0|0
    • 5gün

      ne kadar kötü bişey, ağlamayana meme yok denir ya. abilerim hep ağladı zırladı şımarıklıkla hep iş batırdılar kaç ev kaç araba kaç kredi borcu ve bunlara ben de ödemede hep vardım. şu an yaptıklarının da farkında değiller bizimkiler, yardım etmiyosun diyolar. ölecem bunların derdi borcu bitmiyo, hakkımı korucam napıyım gerekirse silicem ben de

Kızlar Ne Diyor 4

  • şimdi şöyle hak etse de etmese de miras eşit şekilde dağıtılır çocuklara, yani bunun ayırması gayırması olmaz, hukuken de böyle dinen de böyle. He miktarlar değişirse orası ayrı tabii, yok erkeğe 5 verelim sana 3 verelim olayı hukuken yasal değil, bunla ilgili dava da açabilirsin istersen. Zaten baba mirası anneye kalmadan hukuken bölünmesi gerekir, bunun için talep de bulunabilirsin ki en doğrusu bu bence. Daha pahalı satılabilecek bir şeyi ucuza satmak istiyorlarsa ve senin onayın olmadan olmuyorsa bence onay verme, hiçbir şey satılmadan bölüşülsün sonra kim neyi satmak istiorsa satsın bence.

    1|0
    0|0
    • 5gün

      bölünemiyo mallar değerleri farklı, ama başka çözümler varken saçma şekilde bedavaya satışlar yapmak istiyolar

    • 5gün

      Hukuk yoluna başvur o zamam

  • Onay vermem, sıkıyosa alsınlar.

    1|0
    0|0
  • İmza vermem kalırlar öyle

    1|0
    0|0
    • 5gün

      ahaha işte ben de vermiyorum ona şu an ahin evlat ilan edildim. değerinin yarısının da altında satışa izin vermiyorum diye kötü evlat kötü kardeş ilan edildim, borçları varmış. ben de dedim çabucak satılanı satın veriyim onayı

  • Canını sıkmana gerek yok mahkemede eşit bölünür miras onlar hayal görüyor. Ne yaparlarsa yapsınlar bu senn hakkındır.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...