2017'de sizce askeri ücret ne kadar olacak?

Arkadaşlar lütfen zaten yetmiyor falan bilmem ne abuk subuk yorum yapmayın. Masaya 1600 TL konulacak, bence 1400 TL'ye anlaşılacak siz ne düşünüyorsunuz?


0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu arada bozmak için demiyorum ama doğrusu "Asgari ücret". Bence bu sene çok zam beklemesin kimse kriz kapıda

    0|0
    0|0
    • Kardeşim haklısın ama sonuçta bir zam olacak en kötü 1350 TL olur

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 3

  • Aynı derecede piyasada her seye zam gelicek asgari ücretin zamlanması bir şey değiştirmiyor.

    0|0
    0|0
    • Tabii ki zam gelecek yoksa devlet neyle kalkınacak! Biraz mantıklı olun.

    • Devlet yüksek maaş alandan daha yüksek vergi kesse nasıl olur?

    • Kardeşim o konuyla alakalı düzenlemeler öneriliyor veya bir şeyler yapılmak isteniyor ama olmuyor buna karşı çıkanlar var örnek Cumhuriyet halk Partisi!

  • İnşallah 1.600 olur verilen fiyat gözümüz yok

    0|0
    0|0
    • 1600 olacağını kesinlikle düşünmüyorum gün 1400 olabilir

  • asgari ücret şu an da 1700 tl olması lazım aşası olursa kesinlikle hak yemektir

    0|0
    0|0
    • Kardeşim demekki o kadar kolay değilmiş değil mi? Eğer gerçekten kolay olsa neden yapmasınlar biraz mantıklı düşünün zaten bunu yapmayan devlet değil işverenler

Yükleniyor...