Kızlar, Sizce Doğru Olur mu Ne Yapmam Gerek?

Arkadaşlar merhaba özellikle sizlere sormak istedim. Bir kadın var evlenmek istiyorum fakat kadın 35 ben ise 37 yaşındayım ve kadının 16 yaşın da bir oğlu var benim çocuğum yok evlensem ilerde sorun olur mu yani oğluyla ve kendisi aynı evde kalacağız bu konudaki fikirleriniz nedir yardımcı olur musunuz. Bu durumu gören ve de yaşayan var mı aranız da

Güncellemeler:
Arkadaşlar merhaba özellikle sizlere sormak istedim. Bir kadın var evlenmek istiyorum fakat kadın 35 ben ise 37 yaşındayım ve kadının 16 yaşın da bir oğlu var benim çocuğum yok evlensem ilerde sorun olur mu yani oğluyla ve kendisi aynı evde kalacağız bu konudaki fikirleriniz nedir yardımcı olur musunuz. Bu durumu gören ve de yaşayan var mı aranız da

0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bunu senin davranış biçimin belirler söyleyeyim sonuçta bir erkek çocuğu ve ergenlik döneminde asi olduğu dönemler olabilir kavga tartışma da olabilir aranızda lâkin mühim olan asla onu ezme üvey de olsa annesi ile evlendiğin an sen onun babası sayılırsın zor bir durum evet ama hoşgörü ve güzellik ile aşılamayacak bir durum değil

    0|1
    0|0
    • evet öyle tabiki ben anlayışla karşılar tabi annesi de konuşur o dönemler de

    • Hakkında hayırlısı olsun inşallah abi

    • eyvallah kardeşim sağol

Kızlar Ne Diyor 1

  • çocuğu seni istiyor mu yoksa karşımı çıkıyor

    0|1
    0|0
    • yok şu an görüşme dik soylecek çocuğuna ben ilerisi için dedim

    • Hepsini Göster
    • aynen. hayırlısı diyelim

    • sağol eyvallah

Yükleniyor...