Fabrika da işe başlıycam Aylık Gelirim Ne olur ortalama bir işci için?

Arkadaşlar merhaba bir tekstil farbrikadasında işe başlıycam aylık gelirim ne olur askeri ücret mi yoksa Altınıda verebilirler mi özel sektör?

Güncellemeler:
3gün sssssssssss
3gün ssssssssd

0|0
3|2

Kızlar Ne Diyor 3

  • Asgari ücret

    0|0
    0|0
  • hiç baslama derim ııyyy lanet iğrenç tekstil fabrikaları

    0|0
    0|0
    • 3gün

      çalıştın mı

    • Hepsini Göster
    • 3gün

      bir ay kadar çalışayımda sonra bakarım sağlık raporu felan öıkarttım masraf yaptım biraz onları karşılamam gerek yaşadığım ilçede mağza felan pek yok ufak bir yer. neyse Artık rabbim sonumuzu hayırlı eylesin hayırlısı

    • 3gün

      anladım amin hayırlısı

  • Babam un fabrikası sahibi bir gün bile işçi çalıştırsa sigortasını yapmak zorundaymış. En alt elemana asgari ücret zaten şart aksi olamaz diyordu

    0|0
    0|0
    • 3gün

      anladım yarın bir detaylı öğrenmek gerek yinede teşekkür ederim cevabınız için

    • 3gün

      İnşallah hakkını alırsın kardeş

    • 3gün

      inşaAllah Allah razı olsun kardeş

Erkekler Ne Diyor 2

  • asgari vermek zorunda

    0|0
    0|0
    • 3gün

      şimdi üstadım bir soruda dahaa sorucam sana ben bugün akbanktan hesab açtım sordu nerde çalışacaksın diye farbriaknın adını söyledim banka cüzdanında hesap no yazıyor yan tarafında 888 Türk Lirası yazıyor şimdi acaba 888 tl mi yatıracak bu adamlar kılandım ücreti sormadım zaten de nasıldır durum bende yani asgari verir zannediyorum?

    • Hepsini Göster
    • 3gün

      edilir ondan süreklide seni ararlar açalım falan diye banka ile çalışmak bela iş

    • 3gün

      evet üstadım

  • asgari 1300

    0|0
    0|0
Yükleniyor...