Onyargilariniz sizin olsun büyük cahillik büyük ayıp?

feministlik erkek düşmanlığı demek değildir siyasi bir görüşü. yoktur çirkin ya da bekar kadınlar dan oluşan bir harekat da değildir sadece toplumda kadın haklarını korumak savunmak ve çıkarları doğrultusunda oluşan bir hareket dir fakat bazı kafayı yemiş feministler bu harekati lezler gibi görüyor hdp nin siyasi baris eşitlik propagandası na eşlik edip. harekatı saptiriyor alakası yok toplumca dernekler nasıl varsa kuruluşlar nasıl varsa buda ona benzer bir yapılanma. ilk önce harekatın asıl. amacının ne olduğunu öğrenin ondan sonra hakaret edin


0|0
5|1

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • bir kısmına katılıyorum..
    Feminizm, ilk kuruluş hizasında nekadar kadın haklarını savunma amacıyla kurulmuş olursa olsun, şuanki mevcudati bu hak ve savunma adlı örgüt halini kine ve karşı cinse cephe olarak çevirmiş durumda.

    Ama lgbt hakkını savunması, ve hdp diye örnek geçmeniz soruda, bir okadar saçma ve alakasız olmuş.

    0|1
    0|0
    • 11gün

      abicim ornek geçtim çünkü destek de bulunduğum grup larda hdp ye destek verdiklerini gördüm benim siyasi görüşüm yok fakat bu da yanlış bişey evet bende diyorum zqten feministligi saptiriyorlar topluma yanlış apse ediliyor

    • 11gün

      Biz burda siyasi içeriği olarak eleştirirsek, yanlış bir kaniyi savunurken başka bir yanlışa parmak basmış oluruz kardeşim.

      Hdp, bir zamanlarin öne sürdüğü seçmen kitlesiyle, femenlere ve lgbt ye en çok destek veren bir türkiye partisiydi.. Kendi hak taleplerini burdan yürütmeleri yanlış değil bana kalırsa.

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben eşcinselim. Büyük DE bir feministim. Eşcinselim doğuştan değil ama erkekleri de hiç sevemiyorum ya evet hepsi aynı değil ama hepsinde aynı organ var.
    Bir bebeğe bir hayvana bile kalkabilen bir organ benim midemi bulandırıyor. Herkes böyle değil ama tenzih edemiyorum bilmiyorum belki benimle ilgili bir sorundur bu. Ama daha önceden tecavüz taciz olayı hiç yaşamadım şükür.

    0|1
    0|0
    • 11gün

      zaten amac budur o oluşan olayları eleştirip onların hakkını aramak yoksa bana kimse tecavüz etmedi escinsel olman senin özgürlüğün cinsellik bakış açın erkekler de bu var bunun da feministlikle alakası yok

    • Hepsini Göster
    • 11gün

      Feminist ile ayrı şey evet.
      Ama ben erkeklerden olmadan dünyanın daha iyi bir yer olacağını düşünüyorum açıkçası.

    • 11gün

      saygı duymak gerekir düşüncen sonuçta fakat ben onu erkek ya da kadın olarak ayırt etmiyorum dünya Su dini yaşasa diye de demiyorum herşey den önemlisi insanlığa saygı olarak bakmasını düşünüyorum ayrı şey olduğunu bilmen güzel bir olay olması gereken de bu zaten

  • bende feministim biraz ve sonuçta erkekler ve kadınlar eşit bunu o küçk beyinlilerin aklına sokamıyoruz olmuyo boşuna sende nefesini tüketme hepsi cahil hepsi itici şu anda sinirlendim gfhlkgh

    0|1
    0|1
    • 11gün

      benim sinirlenmemdeki sebeb geri. zekali bir kadinin bir b ok bilmeden harekati yargılaması ve dünya kadar hakaret eden maruz bırakması laf diyince De beni engelledi

    • 11gün

      amaan neyse boşuna sinirleniyoruz sal gitsin hjghk

  • Zaten insan olan feminist olmali. Ama toplumda kime sorsan erkek dusmani lezbiyen olarak görür

    0|0
    0|0
  • Kadın erkek hak eşitliğini savunuyor aslında erkek düşmanlığı gibi bir şey söz konusu değil

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...